Žebříčky

Nejlepší dramatické filmy roku 1988

  1. Rain Man
    Rain Man (1988)
    • Max
    • Google Play
    • iTunes
    Film Rain Man vypráví příběh o dvou velmi odlišných bratrech. Charlie Babbitt, sobecký a materialisticky zaměřený obchodník, zjistí po smrti svého otce, že veškeré rodinné bohatství bylo odkázáno na ústav pro péči o duševně postižené, kde žije jeho starší bratr Raymond. Raymond je autista s mimořádnými matematickými schopnostmi a fenomenální pamětí, o jehož existenci Charlie dosud nevěděl. Charlie se rozhodne unést Raymonda z ústavu v naději, že si vymůže polovinu dědictví. Během své společné cesty napříč Spojenými státy se však Charlie postupně dozvídá více o Raymondově světě a o tom, jak omezené jsou jeho možnosti vnímat a interagovat s okolním světem.
    87%
    Film Rain Man vypráví příběh o dvou velmi odlišných bratrech. Charlie Babbitt, sobecký a materialisticky zaměřený obchodník, zjistí po smrti svého otce, že veškeré rodinné bohatství bylo odkázáno na ústav pro péči o duševně postižené, kde žije jeho starší bratr Raymond. Raymond je autista s mimořádnými matematickými schopnostmi a fenomenální pamětí, o jehož existenci Charlie dosud nevěděl. Charlie se rozhodne unést Raymonda z ústavu v naději, že si vymůže polovinu dědictví. Během své společné cesty napříč Spojenými státy se však Charlie postupně dozvídá více o Raymondově světě a o tom, jak omezené jsou jeho možnosti vnímat a interagovat s okolním světem.
    151
  2. Hořící Mississippi
    Hořící Mississippi (1988)
    • Max
    • iTunes
    82%
    152
  3. Hrob světlušek
    Hrob světlušek (1988)
    • Netflix
    Ponurý příběh vypráví o dvou sourozencích, kteří se snaží přežít hrůzy Druhé světové války. Seita a jeho malá sestřička Setsuko jsou ponecháni osudu, když jejich maminka zemře na následky zranění po ničivém bombardování. Otec slouží u japonského námořnictva, ale rodina od něj už dlouhou dobu nedostala žádné zprávy. Dětí se ujme teta, avšak kvůli častým neshodám Seita se Setsuko odchází. Najdou si přístřeší, ale obstarat dostatek jídla je téměř nemožné... Hrob světlušek je založen na stejnojmenném románu podle skutečných událostí Akiyuki Nosaky. Bývá považován za jeden z nejpůsobivějších protiválečných snímků. V kinech byl promítán společně s pohádkovým anime Můj soused Totoro, který měl diváky po traumatickém zážitku povzbudit.
    82%
    Ponurý příběh vypráví o dvou sourozencích, kteří se snaží přežít hrůzy Druhé světové války. Seita a jeho malá sestřička Setsuko jsou ponecháni osudu, když jejich maminka zemře na následky zranění po ničivém bombardování. Otec slouží u japonského námořnictva, ale rodina od něj už dlouhou dobu nedostala žádné zprávy. Dětí se ujme teta, avšak kvůli častým neshodám Seita se Setsuko odchází. Najdou si přístřeší, ale obstarat dostatek jídla je téměř nemožné... Hrob světlušek je založen na stejnojmenném románu podle skutečných událostí Akiyuki Nosaky. Bývá považován za jeden z nejpůsobivějších protiválečných snímků. V kinech byl promítán společně s pohádkovým anime Můj soused Totoro, který měl diváky po traumatickém zážitku povzbudit.
    153
  4. Kinobox - mobilní aplikace

    Stáhněte si mobilní aplikaci Kinobox4.7 z 1000+ hodnocení4.7 (1000+ hodnocení)

    ZDARMA
  5. Bio Ráj
    Bio Ráj (1988)
    Film má dvě časové roviny. Úspěšný filmový režisér si při zprávě o smrti starého vesnického promítače Alfreda vzpomíná na své dětství. Na pozadí poválečné bídy se rozvíjí vztah mezi malým Totem, neodbytně přitahovaným tmavým sálem kina a promítací kabinou (s hučícími praskajícími stroji, paprsky světla rozptýlenými v prachu, převíječkami a prázdnými cívkami rozvěšenými po zdech), ve které kraluje Alfred, zastupujíci mu autoritu otce, nezvěstného od války. Dospívající Toto se Alfredem nechá přemluvit k odchodu z vesnice, aby rozvinul svůj talent. Když se po letech vrací na pohřeb, stařičké kino je právě bouráno a dojatý Toto si promítá film, sestavený ze scén polibků, které musel Alfred na příkaz místního farářa vystřihovat, aby je teď odkázal svému příteli a žákovi. Svěží, divácky vřele přijatý film nesklouzl do sentimentality, ale s přesně dávkovaným sentimentem nostalgicky evokuje dobu, v které kino bylo pro vesničany jediným kulturně-společenským zážitkem.
    80%
    Film má dvě časové roviny. Úspěšný filmový režisér si při zprávě o smrti starého vesnického promítače Alfreda vzpomíná na své dětství. Na pozadí poválečné bídy se rozvíjí vztah mezi malým Totem, neodbytně přitahovaným tmavým sálem kina a promítací kabinou (s hučícími praskajícími stroji, paprsky světla rozptýlenými v prachu, převíječkami a prázdnými cívkami rozvěšenými po zdech), ve které kraluje Alfred, zastupujíci mu autoritu otce, nezvěstného od války. Dospívající Toto se Alfredem nechá přemluvit k odchodu z vesnice, aby rozvinul svůj talent. Když se po letech vrací na pohřeb, stařičké kino je právě bouráno a dojatý Toto si promítá film, sestavený ze scén polibků, které musel Alfred na příkaz místního farářa vystřihovat, aby je teď odkázal svému příteli a žákovi. Svěží, divácky vřele přijatý film nesklouzl do sentimentality, ale s přesně dávkovaným sentimentem nostalgicky evokuje dobu, v které kino bylo pro vesničany jediným kulturně-společenským zážitkem.
    154
  6. Akira
    Akira (1988)
    80%
    155
  7. Magická hlubina
    Magická hlubina (1988)
    Magická hlubina je film režiséra Luca Bessona, který ponoří diváky do hypnotizujícího světa volného potápění. Příběh, inspirovaný skutečnými událostmi, sleduje rivalitu mezi dvěma vynikajícími potápěči - Jacquesem Mayolem (Jean-Marc Barr) a Enzem Maiorcou (Jean Reno). Jacques, tichý a introspektivní muž, má hluboké spojení s mořem a delfíny, což mu dává téměř nadpřirozenou schopnost zadržet dech a ponořit se do hlubin oceánu. Charizmatický a soutěživý Enzo naproti tomu poháněn touhou být nejlepší v každém směru. Snímek kromě jejich soupeření na mistrovství světa v hloubkovém potápění sleduje také Jacquesův vztah z jeho osudovou láskou Johannou.
    Režie:Luc Besson
    78%
    Magická hlubina je film režiséra Luca Bessona, který ponoří diváky do hypnotizujícího světa volného potápění. Příběh, inspirovaný skutečnými událostmi, sleduje rivalitu mezi dvěma vynikajícími potápěči - Jacquesem Mayolem (Jean-Marc Barr) a Enzem Maiorcou (Jean Reno). Jacques, tichý a introspektivní muž, má hluboké spojení s mořem a delfíny, což mu dává téměř nadpřirozenou schopnost zadržet dech a ponořit se do hlubin oceánu. Charizmatický a soutěživý Enzo naproti tomu poháněn touhou být nejlepší v každém směru. Snímek kromě jejich soupeření na mistrovství světa v hloubkovém potápění sleduje také Jacquesův vztah z jeho osudovou láskou Johannou.
    Režie:Luc Besson
    156
  8. Krátký film o lásce
    Krátký film o lásce (1988)
    Dielo je upravenou verziou jednej časti Kieœlowského mimoriadneho televízneho cyklu Dekalóg (ktorého samostatné a predsa zvláštne spojené príbehy sú o. i. o tušení vyšších princípov, o tom, že človek nemusí byť veriacim na to, aby v sebe niesol túžbu po Zákone, Poriadku, Absolútne, Bohu, lebo bez vedomia akéhosi metafyzického kontextu, pocitu zodpovednosti za vlastný osud aj za osud sveta, sa stáva ľudský život tragickým nedorozumením). Film je konfrontáciou dvoch koncepcií lásky: zmyselnej a sebaobetujúcej. 19-ročná sirota Tomek pozoruje ďalekohľadom z okna svojej izby 35-ročnú Magdu, do ktorej je zamilovaný. Žena, redukujúca lásku na sex, ho hlboko raní, takže sa pokúsi o samovraždu. Prebudená Magda začne vnímať svet inými očami. Jemne a diskrétne stvárnená téma má príchuť horkosti, prameniacej z nemožnosti naplniť lásky, ktoré si želáme, a ktoré sa míňajú. Film vyzýva nespôsobovať bolesť či dokonca tragédiu nešetrnosťou k druhým. Intímne interiéry sú pozoruhodne nasvietené, hudba vynikajúco podfarbuje atmosféru, všetky sekvencie sú dokonale prepracované. Rafinovane vyrozprávaný dej vytvára z jemného pradiva chvejivú skutočnosť, blízku sneniu v bdelom stave. Pozorovateľ si tu z neúplných informácií zostavuje vlastnú skutočnosť, ktorá ho uspokojuje (v záverečnej scéne sa Magda pozerá do svojej izby Tomkovým ďalekohľadom a v zvoľnenom tempe sa opakuje pohľad na jej zúfalý osamelý plač doslova nad rozliatym mliekom, zrazu sa však objavuje Tomek, aby ju pohladil...).
    Žánry:DramaRomantický
    78%
    Dielo je upravenou verziou jednej časti Kieœlowského mimoriadneho televízneho cyklu Dekalóg (ktorého samostatné a predsa zvláštne spojené príbehy sú o. i. o tušení vyšších princípov, o tom, že človek nemusí byť veriacim na to, aby v sebe niesol túžbu po Zákone, Poriadku, Absolútne, Bohu, lebo bez vedomia akéhosi metafyzického kontextu, pocitu zodpovednosti za vlastný osud aj za osud sveta, sa stáva ľudský život tragickým nedorozumením). Film je konfrontáciou dvoch koncepcií lásky: zmyselnej a sebaobetujúcej. 19-ročná sirota Tomek pozoruje ďalekohľadom z okna svojej izby 35-ročnú Magdu, do ktorej je zamilovaný. Žena, redukujúca lásku na sex, ho hlboko raní, takže sa pokúsi o samovraždu. Prebudená Magda začne vnímať svet inými očami. Jemne a diskrétne stvárnená téma má príchuť horkosti, prameniacej z nemožnosti naplniť lásky, ktoré si želáme, a ktoré sa míňajú. Film vyzýva nespôsobovať bolesť či dokonca tragédiu nešetrnosťou k druhým. Intímne interiéry sú pozoruhodne nasvietené, hudba vynikajúco podfarbuje atmosféru, všetky sekvencie sú dokonale prepracované. Rafinovane vyrozprávaný dej vytvára z jemného pradiva chvejivú skutočnosť, blízku sneniu v bdelom stave. Pozorovateľ si tu z neúplných informácií zostavuje vlastnú skutočnosť, ktorá ho uspokojuje (v záverečnej scéne sa Magda pozerá do svojej izby Tomkovým ďalekohľadom a v zvoľnenom tempe sa opakuje pohľad na jej zúfalý osamelý plač doslova nad rozliatym mliekom, zrazu sa však objavuje Tomek, aby ju pohladil...).
    Žánry:DramaRomantický
    157
  9. Nebezpečné známosti
    Nebezpečné známosti (1988)
    • Google Play
    • iTunes
    78%
    158
  10. Dobří holubi se vracejí
    Dobří holubi se vracejí (1988)
    • VOYO
    • Canal+
    76%
    159
  11. Gorily v mlze
    Gorily v mlze (1988)
    76%
    160
  12. Dům k pověšení
    Dům k pověšení (1988)
    Dům k pověšení (Dom za vesanje) je jugoslávská kriminální komedie, ke které režiséra Emira Kusturicu inspiroval článek v novinách, o tom, jak byla italskou policí zatčena skupina jugoslávských Romů a obviněna z vykupování dětí z chudých romských rodin. Hlavní hrdina filmu Perhan žije se svou babičkou Hatidžou, strýcem Merdžanem a nemocnou sestrou Danirou v romské osadě, ze které jsou pravidelně unášeny děti do Itálie, kde jsou využívány Ahmedovou mafií k různým zločinům. Perhan se zamiluje do krásné Azry, ale k docílení svatby potřebuje peníze, a tak se vydává na dlouhou cestu do Milána...
    Žánry:DramaFantasyKomedieKrimi
    76%
    Dům k pověšení (Dom za vesanje) je jugoslávská kriminální komedie, ke které režiséra Emira Kusturicu inspiroval článek v novinách, o tom, jak byla italskou policí zatčena skupina jugoslávských Romů a obviněna z vykupování dětí z chudých romských rodin. Hlavní hrdina filmu Perhan žije se svou babičkou Hatidžou, strýcem Merdžanem a nemocnou sestrou Danirou v romské osadě, ze které jsou pravidelně unášeny děti do Itálie, kde jsou využívány Ahmedovou mafií k různým zločinům. Perhan se zamiluje do krásné Azry, ale k docílení svatby potřebuje peníze, a tak se vydává na dlouhou cestu do Milána...
    Žánry:DramaFantasyKomedieKrimi
    161
  13. Poslední pokušení Krista
    Poslední pokušení Krista (1988)

    Amerického režiséra Martina Scorceseho oslovila kniha natolik, že s nemalými obtížemi prosadil její filmový přepis u společnosti Universal za neuvěřitelně nízkou sumu šest a půl milionů dolarů. Distribuce filmu pak vyvolala nepokoje náboženského rázu a hrozby bombových atentátů na kina. Potíže se projevily nejen v USA, ale i ve světě. Čeští duchovní protestovali proti uvedení snímku v televizi. Poslední pokušení Krista pojednává o duševně rozpolceném člověku, hledajícím životní poslání, což je časté téma Scorseseho hrdinů (Taxikář, Zuřící býk, Alice tu už nebydlí...). Ježíš pochybuje o sobě samém a vzpírá se úkolu, k němuž je předurčen Bohem. Nechce být vyvoleným, a když se rozhodne přece jen naplnit svůj osud, dopustí se řady omylů a chyb. Ani na kříži není bývalý tesař zcela přesvědčen, že zvolil správnou cestu; musí ve snu prožít zbytek života jako obyčejný člověk, aby se s konečnou platností přesvědčil, že je a že chce být Mesiášem. Navíc pochopí, že sebeobětování bude mít smysl, jen pokud bude dobrovolné. Představitel Ježíše Willem Dafoe dokonale vystihl rozporuplnost postavy: jeho tvář se přízemně rozkošnicky usmívá a vzápětí má mystický výraz, bojovné chování se střídá s křehkou, takřka dětskou zranitelností a bezbranností. Z postavy tryská nadpozemská síla a hned ji obcházejí mdloby z vyčerpání. Scorseseho snímek skutečně může provokovat věřící, je však neobyčejně působivým a obohacujícím dílem.

    75%

    Amerického režiséra Martina Scorceseho oslovila kniha natolik, že s nemalými obtížemi prosadil její filmový přepis u společnosti Universal za neuvěřitelně nízkou sumu šest a půl milionů dolarů. Distribuce filmu pak vyvolala nepokoje náboženského rázu a hrozby bombových atentátů na kina. Potíže se projevily nejen v USA, ale i ve světě. Čeští duchovní protestovali proti uvedení snímku v televizi. Poslední pokušení Krista pojednává o duševně rozpolceném člověku, hledajícím životní poslání, což je časté téma Scorseseho hrdinů (Taxikář, Zuřící býk, Alice tu už nebydlí...). Ježíš pochybuje o sobě samém a vzpírá se úkolu, k němuž je předurčen Bohem. Nechce být vyvoleným, a když se rozhodne přece jen naplnit svůj osud, dopustí se řady omylů a chyb. Ani na kříži není bývalý tesař zcela přesvědčen, že zvolil správnou cestu; musí ve snu prožít zbytek života jako obyčejný člověk, aby se s konečnou platností přesvědčil, že je a že chce být Mesiášem. Navíc pochopí, že sebeobětování bude mít smysl, jen pokud bude dobrovolné. Představitel Ježíše Willem Dafoe dokonale vystihl rozporuplnost postavy: jeho tvář se přízemně rozkošnicky usmívá a vzápětí má mystický výraz, bojovné chování se střídá s křehkou, takřka dětskou zranitelností a bezbranností. Z postavy tryská nadpozemská síla a hned ji obcházejí mdloby z vyčerpání. Scorseseho snímek skutečně může provokovat věřící, je však neobyčejně působivým a obohacujícím dílem.

    162
  14. Cesta do Ameriky
    Cesta do Ameriky (1988)
    • Google Play
    • iTunes
    • Rakuten
    Král komedie Eddie Murphy se v tomto zábavném filmu stává zhýčkaným a sebevědomým africkým princem, který přichází do Ameriky, aby si tu našel nevěstu. V doprovodu svého přítele (Arsenio Hall) si Murphy záhy najde práci, byt a nové prátele i nepřátele a samozřejmě se dostane do spousty malérů. Murphy i Hall jsou ve svých rolích skvělí a rozhodně by Vám už kvůli nim tahle komedie neměla uniknout!
    75%
    Král komedie Eddie Murphy se v tomto zábavném filmu stává zhýčkaným a sebevědomým africkým princem, který přichází do Ameriky, aby si tu našel nevěstu. V doprovodu svého přítele (Arsenio Hall) si Murphy záhy najde práci, byt a nové prátele i nepřátele a samozřejmě se dostane do spousty malérů. Murphy i Hall jsou ve svých rolích skvělí a rozhodně by Vám už kvůli nim tahle komedie neměla uniknout!
    163
  15. 164
  16. Velký
    Velký (1988)
    • Disney+
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Film Velký z roku 1988 je oblíbená komedie režírovaná Penny Marshall s Tomem Hanksem v hlavní roli. Příběh sleduje dvanáctiletého Joshe Baskina, který si na pouťové atrakci, stroji přání, zažádá, aby byl velký. K jeho překvapení se přes noc promění v dospělého muže. Náhle uvězněný ve svém nově získaném těle dospělého, musí Josh zvládat složitý svět dospělosti, zatímco se snaží najít způsob, jak vše zvrátit do původního stavu. Josh se uchází o práci ve hračkářské společnosti, kde jeho dětská nevinnost a radost z hraček rychle přitahují pozornost a obdiv jeho šéfů, zvláště ředitele společnosti. Zatímco se Josh snaží vyrovnat se s nároky a výzvami dospělého života, včetně romantického zájmu od kolegyně Susan, postupně si uvědomuje, že dospěláctví není tak zábavné, jak si kdysi myslel.
    74%
    Film Velký z roku 1988 je oblíbená komedie režírovaná Penny Marshall s Tomem Hanksem v hlavní roli. Příběh sleduje dvanáctiletého Joshe Baskina, který si na pouťové atrakci, stroji přání, zažádá, aby byl velký. K jeho překvapení se přes noc promění v dospělého muže. Náhle uvězněný ve svém nově získaném těle dospělého, musí Josh zvládat složitý svět dospělosti, zatímco se snaží najít způsob, jak vše zvrátit do původního stavu. Josh se uchází o práci ve hračkářské společnosti, kde jeho dětská nevinnost a radost z hraček rychle přitahují pozornost a obdiv jeho šéfů, zvláště ředitele společnosti. Zatímco se Josh snaží vyrovnat se s nároky a výzvami dospělého života, včetně romantického zájmu od kolegyně Susan, postupně si uvědomuje, že dospěláctví není tak zábavné, jak si kdysi myslel.
    165
  17. Země dinosaurů
    Země dinosaurů (1988)
    • VOYO
    • SkyShowtime
    • Google Play
    • +2
    Prostřednictvím tohoto kresleného příběhu pro celou rodinu se vydej s dinosauřími kamarády Nožičkou, Sárou, Zobkou, Bodlinkou a Pírkem na báječnou cestu do pravěku. Před dávnými a dávnými časy, v dobách čadících vulkánů a strašlivých zemětřesení, se jeden malý brachosaurus jménem Nožička ocitl úplně sám. Na své cestě do legendárního Velkého údolí se šťavnatou trávou potká čtyři malé dinosauříky, kteří se k němu připojí. A tak začne vzrušující, ale i nebezpečné dobrodružství, během něhož malí kamarádi potkají hladové dravce a jiné překážky. Díky tomu se naučí mnoha novým věcem, jako je pomoc kamarádovi a týmová práce.
    Režie:Don Bluth
    74%
    Prostřednictvím tohoto kresleného příběhu pro celou rodinu se vydej s dinosauřími kamarády Nožičkou, Sárou, Zobkou, Bodlinkou a Pírkem na báječnou cestu do pravěku. Před dávnými a dávnými časy, v dobách čadících vulkánů a strašlivých zemětřesení, se jeden malý brachosaurus jménem Nožička ocitl úplně sám. Na své cestě do legendárního Velkého údolí se šťavnatou trávou potká čtyři malé dinosauříky, kteří se k němu připojí. A tak začne vzrušující, ale i nebezpečné dobrodružství, během něhož malí kamarádi potkají hladové dravce a jiné překážky. Díky tomu se naučí mnoha novým věcem, jako je pomoc kamarádovi a týmová práce.
    Režie:Don Bluth
    166
  18. Pražská 5
    Pražská 5 (1988)
    • VOYO
    • KVIFF TV
    Během osmdesátých let vybujelo z komunistického podzemí svérázné umělecké hnutí. Stmelilo v sobě řadu nekonformních, mladých lidí a definovalo se výmluvným názvem "Pražská 5", jako alternativní proud proti umění oficiálnímu. Díky šokujícím scénickým prostředkům, specifickému humoru a tradicí nezatížené poetice se pět souborů: SKLEP, KŘEČ, MIMOZA, VPŘED, KOLOTOČ rázem zařadilo k nejnavštěvovanějším, nejvýraznějším pražským scénám. Řada ocenění na domácích i zahraničních festivalech a nakonec i zcela zaplněný velký sál Lucerny, vedly k myšlence, zachytit tuto svéráznou poetiku na filmový pás. Pod režií Tomáše Vorla vznikl r. 1988 ve Filmovém studiu Barrandov experiment, který se po půlročním zákazu dostává do i kin. Film "Pražská 5" výrazně zasahuje kulturní podvědomí a posiluje předrevoluční náladu roku 1989. Vyprodaná kina s tleskajícími diváky, nadšené recenze a festivalové ceny potvrzují průraznost a sdělnost tohoto uměleckého hnutí osmdesátých let. „Pražská pětka“ se tak stala potenciálem tvůrčích individualit, dodnes působících v nejrůznějších oborech umění. (Vorelfilm)
    73%
    Během osmdesátých let vybujelo z komunistického podzemí svérázné umělecké hnutí. Stmelilo v sobě řadu nekonformních, mladých lidí a definovalo se výmluvným názvem "Pražská 5", jako alternativní proud proti umění oficiálnímu. Díky šokujícím scénickým prostředkům, specifickému humoru a tradicí nezatížené poetice se pět souborů: SKLEP, KŘEČ, MIMOZA, VPŘED, KOLOTOČ rázem zařadilo k nejnavštěvovanějším, nejvýraznějším pražským scénám. Řada ocenění na domácích i zahraničních festivalech a nakonec i zcela zaplněný velký sál Lucerny, vedly k myšlence, zachytit tuto svéráznou poetiku na filmový pás. Pod režií Tomáše Vorla vznikl r. 1988 ve Filmovém studiu Barrandov experiment, který se po půlročním zákazu dostává do i kin. Film "Pražská 5" výrazně zasahuje kulturní podvědomí a posiluje předrevoluční náladu roku 1989. Vyprodaná kina s tleskajícími diváky, nadšené recenze a festivalové ceny potvrzují průraznost a sdělnost tohoto uměleckého hnutí osmdesátých let. „Pražská pětka“ se tak stala potenciálem tvůrčích individualit, dodnes působících v nejrůznějších oborech umění. (Vorelfilm)
    167
  19. Cesta zhýčkaného dítěte
    Cesta zhýčkaného dítěte (1988)
    73%
    168
  20. 169
  21. Bestie
    Bestie (1988)
    • iTunes
    73%
    170
Které jsou top dramatické filmy roku 1988? Filmovému žebříčku dramatické filmy 1988 s celkovým počtem 73 titulů vévodí těchto 5 nejlepších filmů: Rain Man, Hořící Mississippi, Hrob světlušek, Bio Ráj, Akira, s hlavními hvězdami, jako jsou: Dustin Hoffman, Tom Cruise, Valeria Golino, Gerald R. Molen, Jack Murdock, Michael D. Roberts. Dostupnost na online streamovacích platformách (Netflix, Max, Amazon Prime Video, Disney+, VOYO, Prima Plus, SkyShowtime a nebo iVysílání) poznáte podle ikony u názvu filmu.Stále nevíte, na co se podívat? Vytvořte si svůj vlastní žebříček filmů pomocí vyhledávacího filtru.