Oslava války, fašismu, násilí, temna, zla a ke všemu se jde dostat jen skrz zabíjení. Všichni hrdinové touží jen po krvi. Odraz dnešní doby. Co se líbí na plátně, asi vzbuzuje vzrušení i ve skutečnosti. Jinak by se to nemohlo asi líbit. Dnešní doba na plátně a ta mě vůbec nebaví. Násilí přebijeme násilím. Jen masakr, nic víc.
Zajímavé, ať už si o obsahu myslí každý co chce, je zajímavé pozorovat, kam až vše může zajít a jak nakonec peníze vše ovládnou. Zajímavý je i konec, aniž bych cokoliv prozrazoval, že jeden následovník po 30 letech lituje, druhý by naopak do toho šel znovu, i kdyby to byl všechno jen vtip.
Procenta dávám za veškerou snahu a skvělý, neuvěřitelný, marketing, jak na sebe upoutat pozornost. Co je pravda a není, to je spekulace. Myslím, že je to všechno podvod hlavně na diváka. Každopádně je to reklamou provařený marketingový produkt, kdy i "okradená" sázková společnost to vše jistě i zaplatila, aby se o ní mluvilo.
Co nemůže Captain Marvel, to je oč tu běží. Myslím že všechno, úplně všechno, co jen lze. Nebo se to ještě ukáže. A pokud se nepletu, tak může vracet čas a to je asi odpověď na všechno, aby to mohlo pokračovat. Zapadá to, souvisí to. Tak teď už jen závěrečný 3 hodinový masakr Endgame. A pak něco jako: before, between, then, after. Bavil jsem se.
Byl jsem převapen skvělým nápadem výměny postav ve hře a poprvé v životě jsem dal Dwayne Joohnsona. Navíc Jack Black k sežrání. Super, dobrá akční zábavka, jak má na sychravé nedělní odpoledne být s dobru partou. Zkusili jsme plátno a "itunes" to uneslo. Asi nejlepší půjčovna, co se týká HD a to jsme zkoušeli ledacos.
Někdy prostě dobrý příběh stačí. K tomu navíc si dobře pohrát s postavymi. Dobrá, nevěra je ta nejkrásnější romantintika, to nechci hodnotit, ale dívá se na to dobře. Až na ní má člověk chuť :). K tomu starý dobrý český dabing a je to.
Jsou filmy, které vás mohou výjimečně zasáhnout a Coco patří mezi ně. Minimálně ukazuje dětem, že smrtí nic nekončí, že rodiče nemusí být vždy úplně ideální a že ne všechnbo, kdo si co myslí je pravda. Od toho tu jsme, abychom si to dobrodržství užili. Nebo ne? Babička byla výborná a stěžejní.
Tak tohle je film pro někoho jiného, než pro mě. Epizody, hlouposti a pokusy o vtipy bez souvislostí (vyrvané oči králíka, jestli ještě vidí), bez pořádného děje. Scénář je totiž jak řídký cedník, který nezachytí jedinou dějovou linku, které by se člověk chytil. Snad jediné co je na filmu dobré je profesionalita řemesel, velmi příjemný je učitel Zdeněk Svěrák, na kterého bych se rád úsměvně koukal, nebo sledoval tajemného vlka Oldřich Kaisera, ale nemají co hrát, střípkují, pár štěků a jsou pryč. Celý film je celkem dobře obsazený, ale to je málo pro sluníčkový film v kulisách jedné vesnice. P.S. Obecná škola je výborný film, který šlape.
Velmi nepravděpodobný děj, situace, velmi nepravděpodobné počínání hrdinů, zkratkovité změny charakterů a vše od samého začátku jasně naplánováno. Chvilkami mimo, chvilkami ok. Přesto chápu, že v notoricky schématickém chování se mohou někteří lidé poznat. Za to plus pro film, který schématicky ukazuje pasti manželství.
za debut
Jakub Kohák, Lucia Siposová, Jiří Havelka, Pavla Beretová...zajímavější část filmu
Velmi zvláštní film, nejdříve průměrná dialogovka s lehkým humorem a papouškem, pak epizodní dokument s legráckami z natáčení a jakoby závažný podtext o mnichovský zradě. Není to špatný, není to výjimečný, je to náročnější, ale ne moc, není to "mainstream" a nečekejte epický příběh.
Akce střídá akci, nic nového, nic objevnýho, což byla škoda, ale přitom stále dobrý, teda pokud máte rádi komiksy, stejně jako já. Vlastně se těším už na další pokračování. Iron Man je prostě šéf a přitom bez techniky nic neumí. To je nejzajímavější postava, protože to je asi jediná, kterou se sami můžem stát a na něm je to zase postavený, dokonce jsme pořád u něj v kanclu.
Jakoby sázka na jistotu, ale to se někdy může obrátit proti vám. Výprava, kostýmy, zápletka, romantika, to vše nemusí stačit pro publikum filmů Rozum a cit. Alan Rickman přivezl osobně do Prahy něco, co se ve všem lehounce přehupuje nad pomyslnou 50% kvalitu, zkušenosti, pocity. Dvě, tři silnější, nebo spíše zajímavé scény nestačí. Možná paradoxně právě Rickaman odrežíroval sám sebe nejlépe:).
První díl jsem neviděl, žádný převrat to není, ale žádný propadák to taky není. Kdo má rád Indii, Bolywoood, humor o stárnutí, tak si přijde na své. Hodně hluchých míst nahrazují herecké legendy, takže je co sledovat. Film nemá přesah, nezamrazí a jede tak nějak po povrchu. Možná je to provokace k tomu, aby se člověk podíval na první díl.
Pokud máte děti a máte rádi asi známější Wallace a Gromita, či jak se jmenují, pak budete spokojeni. Je to vlastně stejný model, téměř 1:1. Napíšete hit a pak vám producent řekne, ještě jednou to samé. Přesto je to na dnešní dobu odvážný snímek beze slov, milý a jemný. Například scéna v restauraci je super, jiné scény jsou slabší,
Napínavý guláš plný blbostí. Ono se to tváří jako komedie, parodie, satira na média, ale Fincher to umí i tak, že je to dobrý a ve výsledku to může být i avizované drama, thriller. Nemám chuť se ženit:).
Dalo by se říci, že tomu filmu skutečně něco málo chybí. Je to nadprůměrné, ale ne převratné. Závěrečná "pedofilní" pasáž z Indie není úplně dobře zvládnutá, tím myslím režijně i scénaristicky, ale kdo koho může soudit? Já ne:).Chvílemi by člověk v rámci sci-fi chtěl asi vidět větší souboj mezi božstvím a vědou, ale nakonec je z toho jen hledání po všech stránkách. Spíš plus, než mínus.
Opravdu 90.léta? Než jsem to pochopil, tak uplynul čas. Já měl kolem sebe v tý době spíš nadšený lidi a pokud se jim to nelíbilo, tak šli do zahraničí:). Každý něco zkoušel a ne že se nechal mlátit. Filmem jsem byl zmaten. Motivace jsem nepochopil, stejně jako charaktery.Tak alespoň benzínky mohly být starý, nějak to dát jasněji nejevo, než nahou servírkou. Příběh jsem nepochopil, ani motivace, ani úmrtí, ani vyhrožování. Pouta byly vedle toho super.
Mám pocit, že andělé nemají ani "vedlejší" účinky, sami mezi sebou nic nevědí, jeden mluví slovensky, proč ne další třeba finsky? Kostýmy jak z Marsu. Ani civil, ani andělské. Používají ipad, aby viděli do minulosti, nebo si to promítají na dveře.Parodují svou podobu rekvizitami, někdy třeba i osvětlovací technikou ( Dyk uhne z proudu světla a tam stojí lampa na stativu ). Vlastně komu pomohli? Co ví? Jedna výborná triková scéna ( zastavení času ) je ale notoricky známá z miliónu jiných filmů, ale kdyby to alespoň mělo takovou úroveň celou dobu. Je to české, takové české. Nijaké, upovídané a o andělech to není ani parodie, ani komedie, ani to co píší lidé, kteří anděle vidí.
Klára Melíšková, Zuzaza Bydžovská, Vladimír Javorský
Celkem dobrý animák, hodně akce, hodně překvapení, zvratů v ději, chvíli pro děti, chvíli pro dospělý, stejně jako draci. Od miminkovských nesmyslů až po vyspělé "seriózní" draky. WTF? Pro koho to bylo?
Zajímavá projekce na hokejovém stadionu Sparty. Návrat o mnoho desítek let zpátky, show se nekonala, myslel jsem, že to bude nějak vyjímečné a nebylo. Jedničku jsem viděl v televizi, chápu, kdo byl vekslák, i když je to stará doba, ale ve filmu to bylo zbytečné vysvětlovat, nic jsme se o tom nedověděl. Trochu Playgilrs, trochu Nahota na prodej, takové ty lidovější filmy, dlouhý videoklip s titulky, slabšími hereckými výkony, včetně těch mladších, až po ty vyloženě amatérské. Scénář se skládal z posbíraných komunálních i politických fórů. Nejen jakési bubliny ve filmu a titulky mi moc nedávali smysl.
Prostý film, jak vyučený elektrikář dobyl Polsko i svět. Tak trochu komedie, tak trcohu vážná věc, tak trochu dokument, tak trochu film, Každopádně, kdo nezná polské předrevoluční dějiny, koho zajímá, jak začala "u nás" v Evropě sametová revoluce, pak je to ten správný film.