Bastian Trost: Nejlepší filmy
a seriály

7.5

Bastian Trost: Filmy a seriály

  • Nikdy neodvracej zrak
    Nikdy neodvracej zrak (2018)
    FilmRole: Dr. Franz Michaelis
    • iTunes
    • KVIFF TV
    • DaFilms

    Film Nikdy neodvracej zrak vypráví strhující drama o osvobozující síle umění a lidské tvořivosti. Příběh jeho hrdinů je inspirován skutečnými událostmi i osobami a překlenuje tři éry německé historie, během nichž malíř Kurt Bartnert prožil své dětství v nacistickém Německu, dospíval v komunistickém Východním Německu a svůj umělecký vývoj završil v Západním Německu.

    Kurt (Tom Schilling) se poprvé s moderním uměním seznámil jako dítě na výstavě „zvrhlého umění“ pořádané nacisty. Po válce pak prokáže svůj talent a studuje výtvarnou akademii ve východoněmeckých Drážďanech. Zde potkává Ellie (Paula Beer) a je přesvědčen, že našel lásku svého života. Její otec, prominentní lékař Carl Seeband (Sebastian Koch), s jejich vztahem však zásadně nesouhlasí a snaží se jej jakýmikoliv prostředky zničit. To, co nikdo z nich zatím netuší, je skutečnost, že jejich životy jsou již dávno propojeny hrozným zločinem, do kterého byl Seeband za války zapleten. Kurtovi a Ellie se nakonec podaří odejít do západoněmeckého Düsseldorfu. Kurt pokračuje ve studiu a hledá ve svobodném světě svůj nový, moderní výtvarný styl. Životní prožitky a traumata se Kurtovi nakonec stávají inspirací, díky níž začíná tvořit osobité obrazy, které odrážejí nejen jeho vlastní osud, ale i pocity celé poválečné generace. (Cinemart)

    Žánry:DramaHistorickýRetro
    81%

    Film Nikdy neodvracej zrak vypráví strhující drama o osvobozující síle umění a lidské tvořivosti. Příběh jeho hrdinů je inspirován skutečnými událostmi i osobami a překlenuje tři éry německé historie, během nichž malíř Kurt Bartnert prožil své dětství v nacistickém Německu, dospíval v komunistickém Východním Německu a svůj umělecký vývoj završil v Západním Německu.

    Kurt (Tom Schilling) se poprvé s moderním uměním seznámil jako dítě na výstavě „zvrhlého umění“ pořádané nacisty. Po válce pak prokáže svůj talent a studuje výtvarnou akademii ve východoněmeckých Drážďanech. Zde potkává Ellie (Paula Beer) a je přesvědčen, že našel lásku svého života. Její otec, prominentní lékař Carl Seeband (Sebastian Koch), s jejich vztahem však zásadně nesouhlasí a snaží se jej jakýmikoliv prostředky zničit. To, co nikdo z nich zatím netuší, je skutečnost, že jejich životy jsou již dávno propojeny hrozným zločinem, do kterého byl Seeband za války zapleten. Kurtovi a Ellie se nakonec podaří odejít do západoněmeckého Düsseldorfu. Kurt pokračuje ve studiu a hledá ve svobodném světě svůj nový, moderní výtvarný styl. Životní prožitky a traumata se Kurtovi nakonec stávají inspirací, díky níž začíná tvořit osobité obrazy, které odrážejí nejen jeho vlastní osud, ale i pocity celé poválečné generace. (Cinemart)

    Žánry:DramaHistorickýRetro
    1
  • Životy těch druhých
    Životy těch druhých (2006)
    FilmRole: Häftling 227

    Rok 1984. Do pádu obávaného režimu ve Východním Německu zbývá necelých šest let. Vládnoucí Jednotná socialistická strana upevňuje svou pozici pomocí nemilosrdného systému monitorování a manipulace s potenciálně nebezpečnými lidmi, k čemuž využívá tajnou policii Stasi.

    Věrný stoupenec režimu, kapitán Gerd Wiesler (Ulrich Mühe), se ve snaze o kariérní postup pustí do shromažďování kompromitujících důkazů proti známému divadelnímu dramatikovi Georgi Dreymanovi (Sebastian Koch) a jeho atraktivní přítelkyni Christě-Marii Sieland (Martina Gedeck), která krátce předtím učarovala mocnému ministrovi kultury (Thomas Thieme). Jakmile se však do světa dvou divadelních hvězd ponoří, začne být jejich životy fascinován a uvědomí si omezenost své vlastní existence.

    Hudbu složili oscarový Gabriel Yared („Talentovaný pan Ripley“, „Anglický pacient“) a Stéphane Moucha. Ti ji nahráli v Praze s Pražským symfonickým orchestrem, který patří v oblasti filmové hudby ke světové špičce. [44. MFFKV 2009]

    78%

    Rok 1984. Do pádu obávaného režimu ve Východním Německu zbývá necelých šest let. Vládnoucí Jednotná socialistická strana upevňuje svou pozici pomocí nemilosrdného systému monitorování a manipulace s potenciálně nebezpečnými lidmi, k čemuž využívá tajnou policii Stasi.

    Věrný stoupenec režimu, kapitán Gerd Wiesler (Ulrich Mühe), se ve snaze o kariérní postup pustí do shromažďování kompromitujících důkazů proti známému divadelnímu dramatikovi Georgi Dreymanovi (Sebastian Koch) a jeho atraktivní přítelkyni Christě-Marii Sieland (Martina Gedeck), která krátce předtím učarovala mocnému ministrovi kultury (Thomas Thieme). Jakmile se však do světa dvou divadelních hvězd ponoří, začne být jejich životy fascinován a uvědomí si omezenost své vlastní existence.

    Hudbu složili oscarový Gabriel Yared („Talentovaný pan Ripley“, „Anglický pacient“) a Stéphane Moucha. Ti ji nahráli v Praze s Pražským symfonickým orchestrem, který patří v oblasti filmové hudby ke světové špičce. [44. MFFKV 2009]

    2
  • 3
  • Solino
    Solino (2002)
    Film
    Stejná krev je spojovala, stejná žena je rozdělila! Německý film o bratrství a síle odpuštění.
    Film režiséra tureckého původu Fatiha Akina nás tentokráte přenese z půvabného italského venkova do průmyslového Německa.
    V šedesátých letech se Romano Amato, jeho žena Rosa a synové Giancarlo a Gigi rozhodnou odejít z italského městečka Solino do Duisburgu. V nepůvabné průmyslové oblasti otevírají první pizzerii. Podnik začíná vzkvétat a oba synové si zvyknou na pohodlný život v Německu. Uběhne deset let. Matka Rosa nehledí na své zdraví při dřině v pizzerii. Otec Romano se stará o "společenské kontakty" a z chlapců vyrostou mladí muži. Oba jsou naprosto jiní, a přesto se zamilují do stejné dívky. Křehký umělecky nadaný Gigi těžce nese, když mu protřelejší Giancarlo "sebere" lásku doslova před očima. Rodina se rozděluje, Gigi se vrací s nemocnou matkou zpět do rodného města. Zamiluje si italský venkov, začne nový život. Natočí první film a potká svou tmavovlasou kamarádku z dětství. Tak uplyne dalších deset let. Setkání bratrů po dlouhé době vyplaví staré bolesti a rány. Všechno má však již příchuť zralosti, moudrosti a odpuštění.
    Režisér Fatih Akin, který se našim divákům představit např. komerčně úspěšným snímkem "V červenci" (2000), tu řeší své věčné téma emigrantství do jiné kultury spíše okrajově. Je to spíše film o dozrávání, soudržnosti rodiny a bratrské lásce.
    Žánry:Drama
    Režie:Fatih Akin
    74%
    Stejná krev je spojovala, stejná žena je rozdělila! Německý film o bratrství a síle odpuštění.
    Film režiséra tureckého původu Fatiha Akina nás tentokráte přenese z půvabného italského venkova do průmyslového Německa.
    V šedesátých letech se Romano Amato, jeho žena Rosa a synové Giancarlo a Gigi rozhodnou odejít z italského městečka Solino do Duisburgu. V nepůvabné průmyslové oblasti otevírají první pizzerii. Podnik začíná vzkvétat a oba synové si zvyknou na pohodlný život v Německu. Uběhne deset let. Matka Rosa nehledí na své zdraví při dřině v pizzerii. Otec Romano se stará o "společenské kontakty" a z chlapců vyrostou mladí muži. Oba jsou naprosto jiní, a přesto se zamilují do stejné dívky. Křehký umělecky nadaný Gigi těžce nese, když mu protřelejší Giancarlo "sebere" lásku doslova před očima. Rodina se rozděluje, Gigi se vrací s nemocnou matkou zpět do rodného města. Zamiluje si italský venkov, začne nový život. Natočí první film a potká svou tmavovlasou kamarádku z dětství. Tak uplyne dalších deset let. Setkání bratrů po dlouhé době vyplaví staré bolesti a rány. Všechno má však již příchuť zralosti, moudrosti a odpuštění.
    Režisér Fatih Akin, který se našim divákům představit např. komerčně úspěšným snímkem "V červenci" (2000), tu řeší své věčné téma emigrantství do jiné kultury spíše okrajově. Je to spíše film o dozrávání, soudržnosti rodiny a bratrské lásce.
    Žánry:Drama
    Režie:Fatih Akin
    4
  • Nic než pravdu
    Nic než pravdu (1999)
    FilmRole: Felix Hillmann
    Anděl smrti z Auschwitzu, i tak je nazýván neblaze proslulý nacistický lékař Dr. Josef Mengele, který má na svědomí více než 300 000 mrtvých v koncentračních táborech. Ve fiktivním příběhu režiséra Rolanda Susa Richtera je vyhrocen problém jeho morální odpovědnosti za veškeré spáchané zločiny. Mengele se zde jako starý a nemocný muž vrací z Argentiny do Německa a touží před soudem obhájit svoje činy a svůj vědecký přínos lidstvu. Jeho obhájcem se stává, více méně z donucení, mladý právník a novinář Peter Rohm, který sám sbírá léta informace o jeho zločinech. Převzetím případu Rohm vstupuje na tenký led, je ohrožen nejen okolím, ale svým vlastním svědomím, bojujícím s profesionalitou.
    Žánry:DramaKrimiThriller
    73%
    Anděl smrti z Auschwitzu, i tak je nazýván neblaze proslulý nacistický lékař Dr. Josef Mengele, který má na svědomí více než 300 000 mrtvých v koncentračních táborech. Ve fiktivním příběhu režiséra Rolanda Susa Richtera je vyhrocen problém jeho morální odpovědnosti za veškeré spáchané zločiny. Mengele se zde jako starý a nemocný muž vrací z Argentiny do Německa a touží před soudem obhájit svoje činy a svůj vědecký přínos lidstvu. Jeho obhájcem se stává, více méně z donucení, mladý právník a novinář Peter Rohm, který sám sbírá léta informace o jeho zločinech. Převzetím případu Rohm vstupuje na tenký led, je ohrožen nejen okolím, ale svým vlastním svědomím, bojujícím s profesionalitou.
    Žánry:DramaKrimiThriller
    5
  • Aimée a Jaguár
    Aimée a Jaguár (1999)
    FilmRole: Lieutenant

    Neobvyklý milostný příběh podle skutečných událostí. Píše se rok 1943 a druhá světová válka už zasáhla i Berlín. Lilly Wustová je ženou nacistického důstojníka a stará se hlavně o svou rodinu, ale když potká tajemnou Felice, její život se úplně změní. Ta totiž má svá tajemství a žije každý den naplno, a mezi oběma ženami vznikne vášnivý milostný vztah. Když se Lillin manžel vrátí z fronty a zjistí, že ho jeho žena podvádí s jinou ženou, osud všech nabere tragický spád.

    Nominace na Zlatý globus a Stříbrný medvěd pro nejlepší herečky na Berlínském festivalu.

    72%

    Neobvyklý milostný příběh podle skutečných událostí. Píše se rok 1943 a druhá světová válka už zasáhla i Berlín. Lilly Wustová je ženou nacistického důstojníka a stará se hlavně o svou rodinu, ale když potká tajemnou Felice, její život se úplně změní. Ta totiž má svá tajemství a žije každý den naplno, a mezi oběma ženami vznikne vášnivý milostný vztah. Když se Lillin manžel vrátí z fronty a zjistí, že ho jeho žena podvádí s jinou ženou, osud všech nabere tragický spád.

    Nominace na Zlatý globus a Stříbrný medvěd pro nejlepší herečky na Berlínském festivalu.

    6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Modrá jako safír
    Modrá jako safír (2014)
    FilmRole: Lucas Montrose
    Gwendolyn se život obrátil vzhůru nohama, protože dokáže cestovat v čase. Každé odpoledne musí jet do lóže elapsovat, aby nemohla nekontrolovaně skákat v čase. Do jejího života vstoupil Gideon, do kterého se zamilovala. Jejich první polibek proběhl v kostele, když přeskočili v čase. Tam se na Gwen pověsil démon chrliče Xemerius. Je otravný, ale s Gwen si celkem rozumí. Taky je jediná, která ho vidí a dokáže s ním mluvit. Gwendolyn s Gideonem se připravují na jednu z nejdůležitějších cest do minulosti. Jde o soaré, kde se má Gwen setkat s hrabětem Saint Germain, který ji při prvním setkání škrtil, aniž by se jí dotkl. Soaré proběhlo v pořádku. Při jednom z mnoha elapsování se Gwendolyn setkává se svým dědečkem. Kterému je v roce 1953 třicet čtyři let a ten jí pomáhá zjistit, co se kolem ní vlastně děje a co je hrabě zač. Také zjistí, že jejími rodiči jsou Lucy a Paul.
    64%
    Gwendolyn se život obrátil vzhůru nohama, protože dokáže cestovat v čase. Každé odpoledne musí jet do lóže elapsovat, aby nemohla nekontrolovaně skákat v čase. Do jejího života vstoupil Gideon, do kterého se zamilovala. Jejich první polibek proběhl v kostele, když přeskočili v čase. Tam se na Gwen pověsil démon chrliče Xemerius. Je otravný, ale s Gwen si celkem rozumí. Taky je jediná, která ho vidí a dokáže s ním mluvit. Gwendolyn s Gideonem se připravují na jednu z nejdůležitějších cest do minulosti. Jde o soaré, kde se má Gwen setkat s hrabětem Saint Germain, který ji při prvním setkání škrtil, aniž by se jí dotkl. Soaré proběhlo v pořádku. Při jednom z mnoha elapsování se Gwendolyn setkává se svým dědečkem. Kterému je v roce 1953 třicet čtyři let a ten jí pomáhá zjistit, co se kolem ní vlastně děje a co je hrabě zač. Také zjistí, že jejími rodiči jsou Lucy a Paul.
    10
  • 11
  • Schläfer
    Schläfer (2005)
    FilmRole: Johannes Mehrveldt
    Johannes začne pracovat ve virologickém oddělení Technologické univerzity v Mnichově, kde se seznámí s Alžířanem Faridem, který pracuje na stejném projektu. Mezi oběma mladými vědci vznikne přátelství. Farid neví, že Johannes byl kontaktován tajnou službou, aby Farida sledoval, neboť ta jej podezřívá z teroristické činnosti. Johannes odmítne, ale určité pochybnosti v něm přetrvávají. Vedle toho se oba seznámí s půvabnou servírkou Beatou, která je jim oběma sympatická. Všichni tři se ocitají v nebezpečném trojúhelníku vědy, politiky a lásky. Nebezpečí islámského terorismu je pro režiséra Benjamina Heisenberga pouze modelovou situací pro pojmenování vzrůstajícího pocitu vnitřní nejistoty a citového vyčerpání příslušníků současné evropské společnosti. (FebioFest 2006)
    Žánry:Drama
    64%
    Johannes začne pracovat ve virologickém oddělení Technologické univerzity v Mnichově, kde se seznámí s Alžířanem Faridem, který pracuje na stejném projektu. Mezi oběma mladými vědci vznikne přátelství. Farid neví, že Johannes byl kontaktován tajnou službou, aby Farida sledoval, neboť ta jej podezřívá z teroristické činnosti. Johannes odmítne, ale určité pochybnosti v něm přetrvávají. Vedle toho se oba seznámí s půvabnou servírkou Beatou, která je jim oběma sympatická. Všichni tři se ocitají v nebezpečném trojúhelníku vědy, politiky a lásky. Nebezpečí islámského terorismu je pro režiséra Benjamina Heisenberga pouze modelovou situací pro pojmenování vzrůstajícího pocitu vnitřní nejistoty a citového vyčerpání příslušníků současné evropské společnosti. (FebioFest 2006)
    Žánry:Drama
    12
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    13
  • Zelená jako smaragd
    Zelená jako smaragd (2016)
    Film
    61%
    14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Baader
    Baader (2002)
    FilmRole: Jan Carl Raspe
    Šesťdesiate roky boli rokmi revolty. Tisíce študentov v uliciach, hudba, sex, drogy, protesty proti vojne vo Vietname. To všetko v ľuďoch vzbudzovalo ten ohromný uragán revolty. Niektorým však nestačilo iba kričať na ulici, verejne fajčiť marihuanu alebo rozprávať o sexe v rozhlase. Niektorí o pacifizmus ani nezakopli a rozhodli sa zájsť ešte ďalej. Čierni panteri, Červené brigády, alebo nemecká Frakcia červenej armády (RAF). Toto je skutočný príbeh Andreasa Baadera, vodcu prvej vlny teroristov RAF, ktorí sa rozhodli ukázať kapitalizmu svoj hnev inak, ako krikom. V diaľke už rinčia zbrane a Andreas sa pripravuje na svoj prvý veľký atentát... Skvelá satira, ktorá ironizuje popkultúrnych hrdinov.
    Žánry:DramaKomedieKrimiThriller
    54%
    Šesťdesiate roky boli rokmi revolty. Tisíce študentov v uliciach, hudba, sex, drogy, protesty proti vojne vo Vietname. To všetko v ľuďoch vzbudzovalo ten ohromný uragán revolty. Niektorým však nestačilo iba kričať na ulici, verejne fajčiť marihuanu alebo rozprávať o sexe v rozhlase. Niektorí o pacifizmus ani nezakopli a rozhodli sa zájsť ešte ďalej. Čierni panteri, Červené brigády, alebo nemecká Frakcia červenej armády (RAF). Toto je skutočný príbeh Andreasa Baadera, vodcu prvej vlny teroristov RAF, ktorí sa rozhodli ukázať kapitalizmu svoj hnev inak, ako krikom. V diaľke už rinčia zbrane a Andreas sa pripravuje na svoj prvý veľký atentát... Skvelá satira, ktorá ironizuje popkultúrnych hrdinov.
    Žánry:DramaKomedieKrimiThriller
    18
  • 19