6.6

Richard Pilcher: Filmy a seriály

  • Zločin v ulicích
    Zločin v ulicích (1993)
    Seriál
    79%
    1
  • Náhradníci
    Náhradníci (2000)
    Film
    • Google Play

    Shane Falco je typicky americký znavený zadák, který je duší mužstva plného "různých existencí" sehnaných dohromady vysloužilým trenérem Jimmym McGintym. Upovídaný rozehrávač, nemilosrdný obránce, nikotinem prosycený střelec a další se staví do jedné řady s Falcem na cestě za play-off. A pro smyslné povzbuzování tady je roztleskávačka Annabelle Farrell a její tým bývalých striptérek. "Bolest se zahojí. Ženský obdivují vaše jizvy. Sláva je věčná." říká Falco svému týmu. Je to herní plán, který dokonale funguje. (Oficiální text distributora)

    72%

    Shane Falco je typicky americký znavený zadák, který je duší mužstva plného "různých existencí" sehnaných dohromady vysloužilým trenérem Jimmym McGintym. Upovídaný rozehrávač, nemilosrdný obránce, nikotinem prosycený střelec a další se staví do jedné řady s Falcem na cestě za play-off. A pro smyslné povzbuzování tady je roztleskávačka Annabelle Farrell a její tým bývalých striptérek. "Bolest se zahojí. Ženský obdivují vaše jizvy. Sláva je věčná." říká Falco svému týmu. Je to herní plán, který dokonale funguje. (Oficiální text distributora)

    2
  • Okrsek 49
    Okrsek 49 (2004)
    Film
    Vzrušující a působivý film Okrsek 49 vypráví příběh baltimorského požárníka Jacka Morrisona (JOAQUIN PHOENIX), který se stává z nezkušeného nováčka ostříleným bojovníkem s ohněm. Při namáhavé a riskantní práci, kvůli níž i přes veškerou snahu nezřídka zanedbává manželku a děti, často spoléhá na podporu svého rádce a šéfa Mikea Kennedyho (JOHN TRAVOLTA) a svou druhou rodinu - ostatní požárníky, které drží pohromadě téměř bratrské pouto. Když se ale ocitne uvězněn uprostřed nejhrozivějšího požáru své kariéry, jeho život a věci, které v něm považuje za podstatné - rodina, důstojnost, odvaha - se náhle stávají ještě důležitějšími než kdykoliv předtím. Zatímco se jeho kamarádi z hasičské jednotky snaží udělat vše pro jeho záchranu, Jackův život visí na vlásku.
    Žánry:AkčníDramaThriller
    70%
    Vzrušující a působivý film Okrsek 49 vypráví příběh baltimorského požárníka Jacka Morrisona (JOAQUIN PHOENIX), který se stává z nezkušeného nováčka ostříleným bojovníkem s ohněm. Při namáhavé a riskantní práci, kvůli níž i přes veškerou snahu nezřídka zanedbává manželku a děti, často spoléhá na podporu svého rádce a šéfa Mikea Kennedyho (JOHN TRAVOLTA) a svou druhou rodinu - ostatní požárníky, které drží pohromadě téměř bratrské pouto. Když se ale ocitne uvězněn uprostřed nejhrozivějšího požáru své kariéry, jeho život a věci, které v něm považuje za podstatné - rodina, důstojnost, odvaha - se náhle stávají ještě důležitějšími než kdykoliv předtím. Zatímco se jeho kamarádi z hasičské jednotky snaží udělat vše pro jeho záchranu, Jackův život visí na vlásku.
    Žánry:AkčníDramaThriller
    3
  • Tajemství nesmrtelných
    Tajemství nesmrtelných (2002)
    FilmRole: Constable
    • Disney+
    • Google Play
    61%
    4
  • Šest vražd stačí, maminko!
    Šest vražd stačí, maminko! (1994)
    FilmRole: Herbie Hebden
    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zaměstnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí. Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou obětí se stane synův netolerantní učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti, kteří zahlédli Beverly při práci. Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. O výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí (!), kritizuje pokrytectví společnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními senzacemi. Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavě odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně exemplárních ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.
    61%
    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zaměstnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí. Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou obětí se stane synův netolerantní učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti, kteří zahlédli Beverly při práci. Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. O výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí (!), kritizuje pokrytectví společnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními senzacemi. Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavě odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně exemplárních ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.
    5