Hein Heckroth: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Hein Heckroth: Filmy a seriály

  • Otázka života a smrti
    Otázka života a smrti (1946)
    Film
    Toto je povídka o dvou světech: jeden známe a druhý existuje pouze v mysli mladého letce, jehož život a fantasie jsou hluboko otřeseny válkou. Vedoucí eskadry Carter se vrací ze své 67. bombardovací výpravy. Jeho letadlo je poháněno jedním a jen z části druhým motorem, kontrolní zařízení mu byla ustřelena, jeho padák je zničen a přistávací zařízení jsou pryč. Je v letadle sám s mrtvým tělem telegrafisty, ostatní část posádky vyskočila. Není pravděpodobné, že se mu podařilo vyváznout. Zatím co cítí, že prožívá poslední okamžiky svého života, mluví mikrofonem k americké letadlové rozhlasové službě. Protože je básníkem a protože se cítí být mlád a je doposud živ, mluví o lásce - pak skočí...
    78%
    Toto je povídka o dvou světech: jeden známe a druhý existuje pouze v mysli mladého letce, jehož život a fantasie jsou hluboko otřeseny válkou. Vedoucí eskadry Carter se vrací ze své 67. bombardovací výpravy. Jeho letadlo je poháněno jedním a jen z části druhým motorem, kontrolní zařízení mu byla ustřelena, jeho padák je zničen a přistávací zařízení jsou pryč. Je v letadle sám s mrtvým tělem telegrafisty, ostatní část posádky vyskočila. Není pravděpodobné, že se mu podařilo vyváznout. Zatím co cítí, že prožívá poslední okamžiky svého života, mluví mikrofonem k americké letadlové rozhlasové službě. Protože je básníkem a protože se cítí být mlád a je doposud živ, mluví o lásce - pak skočí...
    1
  • Červené střevíčky
    Červené střevíčky (1948)
    Film
    Začínajícího skladatele Crastera, sotva vyšlého z konzervatoře, potká neuvěřitelné štěstí: slavný baletní impresário Lermontov ho pověří, aby pro něj napsal hudbu k baletu s názvem Červené střevíčky. Na otázku, o čem by měl balet být, mu Lermontov stručně vylíčí děj pohádky, kterou napsal Hans Christian Andersen. Vypráví se v ní o dívce, která nechce nic víc než tančit a když ve výloze obchodu jednoho tajemného obuvníka objeví červené střevíčky, je o jejím osudu rozhodnuto. Jakmile střevíčky získá, opustí domov, svou matku, svého milého a tančí celým světem; místo aby svůj život žila, celý ho protančí, střevíčky jí nedovolí se zastavit ani na okamžik. „A co konec?“ vyzvídá komponista. „Na konci umře,“ odvětí Lermontov ledabyle. Teď jde nejdříve o to, aby příběh dostal formu, tóny a barvy, na čemž musí oba muži, spolu s ostatními členy souboru, dlouho a tvrdě pracovat. A s největším nasazením hlavně dívka jménem Viktorie, talentovaná mladá baletka, o níž je jasné, že vdechne dívce z pohádky život.
    77%
    Začínajícího skladatele Crastera, sotva vyšlého z konzervatoře, potká neuvěřitelné štěstí: slavný baletní impresário Lermontov ho pověří, aby pro něj napsal hudbu k baletu s názvem Červené střevíčky. Na otázku, o čem by měl balet být, mu Lermontov stručně vylíčí děj pohádky, kterou napsal Hans Christian Andersen. Vypráví se v ní o dívce, která nechce nic víc než tančit a když ve výloze obchodu jednoho tajemného obuvníka objeví červené střevíčky, je o jejím osudu rozhodnuto. Jakmile střevíčky získá, opustí domov, svou matku, svého milého a tančí celým světem; místo aby svůj život žila, celý ho protančí, střevíčky jí nedovolí se zastavit ani na okamžik. „A co konec?“ vyzvídá komponista. „Na konci umře,“ odvětí Lermontov ledabyle. Teď jde nejdříve o to, aby příběh dostal formu, tóny a barvy, na čemž musí oba muži, spolu s ostatními členy souboru, dlouho a tvrdě pracovat. A s největším nasazením hlavně dívka jménem Viktorie, talentovaná mladá baletka, o níž je jasné, že vdechne dívce z pohádky život.
    2
  • Černý narcis
    Černý narcis (1947)
    Film
    Psychologickému dramatu z roku 1947 patří v dějinách britské kinematografie čestné místo nejen za jeho mimořádnou kameru (Oscarem oceněný Jack Cardiff), ale i jako jednomu z prvních děl s intenzivním erotickým nábojem. Román Rumer Goddenové posloužil jako předloha příběhu o skupině anglikánských jeptišek, jež se snaží na odlehlém místě v Himálaji přebudovat palác orientálního vládce na ošetřovnu a školu pro místní děti. Komunita jeptišek, řídící se přísnými pravidly, naráží na smyslnou atmosféru tajemstvím opředeného místa vysoko v horách, jež autokratickému rádžovi v minulosti sloužilo jako harém. Důrazem na konflikt mezi disciplínou a vášní předjímají Powell a Pressburger jeden z ústředních motivů Červených střevíčků, v případě dramatu s kontroverzním tématem potlačených tužeb řádových sester však mnohem víc těží z mystické moci krajiny (podobně jako v Cestě k cíli)
    75%
    Psychologickému dramatu z roku 1947 patří v dějinách britské kinematografie čestné místo nejen za jeho mimořádnou kameru (Oscarem oceněný Jack Cardiff), ale i jako jednomu z prvních děl s intenzivním erotickým nábojem. Román Rumer Goddenové posloužil jako předloha příběhu o skupině anglikánských jeptišek, jež se snaží na odlehlém místě v Himálaji přebudovat palác orientálního vládce na ošetřovnu a školu pro místní děti. Komunita jeptišek, řídící se přísnými pravidly, naráží na smyslnou atmosféru tajemstvím opředeného místa vysoko v horách, jež autokratickému rádžovi v minulosti sloužilo jako harém. Důrazem na konflikt mezi disciplínou a vášní předjímají Powell a Pressburger jeden z ústředních motivů Červených střevíčků, v případě dramatu s kontroverzním tématem potlačených tužeb řádových sester však mnohem víc těží z mystické moci krajiny (podobně jako v Cestě k cíli)
    3
  • 4