Jules Furthman: Nejlepší filmy
a seriály

6.9

Jules Furthman: Filmy a seriály

  • Rio Bravo
    Rio Bravo (1959)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    77%
    1
  • Cheyenne
    Cheyenne (1955)
    Seriál
    Cheyenne Bodie byl urostlý muž, bývalý armádní zvěd, který se po americké občanské válce vydal na západ a střídal různá zaměstnání. Jednou se živil jako kovboj, jindy jako strážce zákona, ale vždycky to byl hrdina, který budil respekt. CHEYENNE je americký westernový televizní seriál o 108 černobílých epizodách, který vysílala stanice ABC v letech 1955 až 1963. Jednalo se o první western s hodinovou stopáží a vlastně i první dramatický seriál s hodinovou stopáží a stálými postavami, který vydržel déle než jednu sezónu. Byl to také první seriál natočený velkým hollywoodským filmovým studiem, který nevycházel z jeho zavedených filmových značek, a první z dlouhé řady původních seriálů Warner Brothers produkovaných Williamem T. Orrem.
    Žánry:Western
    77%
    Cheyenne Bodie byl urostlý muž, bývalý armádní zvěd, který se po americké občanské válce vydal na západ a střídal různá zaměstnání. Jednou se živil jako kovboj, jindy jako strážce zákona, ale vždycky to byl hrdina, který budil respekt. CHEYENNE je americký westernový televizní seriál o 108 černobílých epizodách, který vysílala stanice ABC v letech 1955 až 1963. Jednalo se o první western s hodinovou stopáží a vlastně i první dramatický seriál s hodinovou stopáží a stálými postavami, který vydržel déle než jednu sezónu. Byl to také první seriál natočený velkým hollywoodským filmovým studiem, který nevycházel z jeho zavedených filmových značek, a první z dlouhé řady původních seriálů Warner Brothers produkovaných Williamem T. Orrem.
    Žánry:Western
    2
  • Vzpoura na lodi Bounty
    Vzpoura na lodi Bounty (1935)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    76%
    3
  • Mít a nemít
    Mít a nemít (1944)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    • Rakuten
    V tomto filmu spolu poprvé hráli Humphrey Bogart a debutující 19letá Lauren Bacallová. Životem znavený Harry Morgan v žádném případě nemá zájem pomáhat francouzským odbojářům, ale mění názor, když se svůdná kráska Marie zeptá Nemá někdo zápalku? Rozvíjí se příběh plný vášně s množstvím zápletek a duchaplného humoru. Inteligentní scénář Williama Faulknera a Julese Furthmana režírovaný Howardem Hawksem značně připomíná Casablancu: francouzští odbojáři, bluesový klavírista (Hoogy Carmichael) a bar Martinique a nad tím vším milostný příběh v podání Bogarta a Bacallové.
    75%
    V tomto filmu spolu poprvé hráli Humphrey Bogart a debutující 19letá Lauren Bacallová. Životem znavený Harry Morgan v žádném případě nemá zájem pomáhat francouzským odbojářům, ale mění názor, když se svůdná kráska Marie zeptá Nemá někdo zápalku? Rozvíjí se příběh plný vášně s množstvím zápletek a duchaplného humoru. Inteligentní scénář Williama Faulknera a Julese Furthmana režírovaný Howardem Hawksem značně připomíná Casablancu: francouzští odbojáři, bluesový klavírista (Hoogy Carmichael) a bar Martinique a nad tím vším milostný příběh v podání Bogarta a Bacallové.
    4
  • Jen andělé mají křídla
    Jen andělé mají křídla (1939)
    Film
    • iTunes
    Geoff Carter (Cary Grant) je pilot a šéf společnosti Barranca Airways, která spojuje jihoamerický přístav Barranca se zbytkem světa. Pilotovat v místních podmínkách vyžaduje nezanedbatelnou dávku odvahy. Počasí se totiž může vmžiku změnit a stát nebohého pilota život. Poté, co mlha připravila o život Joea Southera, má ho nahradit nový pilot Mac Pherson, který do Barranky přichází se svou ženou Judy (Rita Hayworth). Současně se na letišti zastaví mladá žena Bonnie Lee (Jean Arthur), s níž by se chtěla seznámit většina mužů z ostrova, ona má ale oči jen pro Geoffa. Film Jen andělé mají křídla je dobrodružná romantická klasika, která v době svého vzniku vynikala úžasnými triky.
    75%
    Geoff Carter (Cary Grant) je pilot a šéf společnosti Barranca Airways, která spojuje jihoamerický přístav Barranca se zbytkem světa. Pilotovat v místních podmínkách vyžaduje nezanedbatelnou dávku odvahy. Počasí se totiž může vmžiku změnit a stát nebohého pilota život. Poté, co mlha připravila o život Joea Southera, má ho nahradit nový pilot Mac Pherson, který do Barranky přichází se svou ženou Judy (Rita Hayworth). Současně se na letišti zastaví mladá žena Bonnie Lee (Jean Arthur), s níž by se chtěla seznámit většina mužů z ostrova, ona má ale oči jen pro Geoffa. Film Jen andělé mají křídla je dobrodružná romantická klasika, která v době svého vzniku vynikala úžasnými triky.
    5
  • Hluboký spánek
    Hluboký spánek (1946)
    Film
    74%
    6
  • Ulička přízraků
    Ulička přízraků (1947)
    Film
    Osobitost filmu hollywoodského veterána Edmunda Gouldinga spočívá v prostředí, do něhož je situován – cirkus. Protagonistou a strůjcem noirového zla je falešný mentalista, který získaným trikem ovládá vystoupení se čtením myšlenek a postupně si tak buduje renomé. Záhy se stává mistrem ve svém oboru a dostává se mezi společenskou elitu v Chicagu. Briskní manipulátor spřádá intriky a těží ze slepé důvěry bohaté smetánky, kterou svými lžemi ovládá a okrádá. Netradiční aspekt do filmu vnáší také obsazení hollywoodského milovníka Tyrona Powera proti jeho typu do role amorálního podvodníka. Nihilistický tón filmu vychází ze stejnojmenné literární předlohy amerického spisovatele Williama Lindsaye Greshama, jehož dílo se u noirových fanoušků těší velké oblibě. (Noir Film Festival)
    73%
    Osobitost filmu hollywoodského veterána Edmunda Gouldinga spočívá v prostředí, do něhož je situován – cirkus. Protagonistou a strůjcem noirového zla je falešný mentalista, který získaným trikem ovládá vystoupení se čtením myšlenek a postupně si tak buduje renomé. Záhy se stává mistrem ve svém oboru a dostává se mezi společenskou elitu v Chicagu. Briskní manipulátor spřádá intriky a těží ze slepé důvěry bohaté smetánky, kterou svými lžemi ovládá a okrádá. Netradiční aspekt do filmu vnáší také obsazení hollywoodského milovníka Tyrona Powera proti jeho typu do role amorálního podvodníka. Nihilistický tón filmu vychází ze stejnojmenné literární předlohy amerického spisovatele Williama Lindsaye Greshama, jehož dílo se u noirových fanoušků těší velké oblibě. (Noir Film Festival)
    7
  • Over the Hill
    Over the Hill (1931)
    Film
    V jejich statku v jedné newyorské vesnici připravuje Ma Shelby snídani pro své čtyři děti, Isaaca, Tommyho, Johnnyho a Susan, a pak je budí. Hluk, který chlapci dělají při hře a rvačkách, probudí jejich otce, který nejstaršího, Isaaca, zpraží. Když návštěvník vyčítá Paovi, že nepracuje, Ma se za svého manžela postaví a říká, že má slabá záda a že čeká na slíbenou práci ve státní správě.
    Žánry:Drama
    72%
    V jejich statku v jedné newyorské vesnici připravuje Ma Shelby snídani pro své čtyři děti, Isaaca, Tommyho, Johnnyho a Susan, a pak je budí. Hluk, který chlapci dělají při hře a rvačkách, probudí jejich otce, který nejstaršího, Isaaca, zpraží. Když návštěvník vyčítá Paovi, že nepracuje, Ma se za svého manžela postaví a říká, že má slabá záda a že čeká na slíbenou práci ve státní správě.
    Žánry:Drama
    8
  • Šanghajský expres
    Šanghajský expres (1932)
    Film

    V pořadí čtvrtý film Sternberga s Marlene Dietrichovou, inspirovaný povídkou Guy de Maupassanta Kulička. Příběh lásky exkluzivní kurtizány, čelící destruktivním silám osudu. Ve vlaku, který je vydán na milost protivládních vzbouřenců, po letech potkává svého osudového muže. Exotické prostředí Číny, prudké střety demagogických postojů, barbarská záliba v krutosti a situace plné palčivých emocí umocňují věrohodnost velkých gest protagonistů melodramatického příběhu, který von Sternberg s pomocí kameramana Lee Garmese umně vypráví především prostřednictvím obrazové stylizace nesené světlem šerosvitu. Zastřená hloubka prostoru, obličeje tonoucí v polostínech, náznaky potlačených gest otevírají prostor nevyslovenému, jež vždy bylo podstatou Sternbergovy umělecké výpovědi. Šanghajský expres vynesl Sternbergovi oscarovou nominaci.

    71%

    V pořadí čtvrtý film Sternberga s Marlene Dietrichovou, inspirovaný povídkou Guy de Maupassanta Kulička. Příběh lásky exkluzivní kurtizány, čelící destruktivním silám osudu. Ve vlaku, který je vydán na milost protivládních vzbouřenců, po letech potkává svého osudového muže. Exotické prostředí Číny, prudké střety demagogických postojů, barbarská záliba v krutosti a situace plné palčivých emocí umocňují věrohodnost velkých gest protagonistů melodramatického příběhu, který von Sternberg s pomocí kameramana Lee Garmese umně vypráví především prostřednictvím obrazové stylizace nesené světlem šerosvitu. Zastřená hloubka prostoru, obličeje tonoucí v polostínech, náznaky potlačených gest otevírají prostor nevyslovenému, jež vždy bylo podstatou Sternbergovy umělecké výpovědi. Šanghajský expres vynesl Sternbergovi oscarovou nominaci.

    9
  • Plavovlasá Venuše
    Plavovlasá Venuše (1932)
    Film

    V počátcích třicátých let vnášely drtivé důsledky hospodářské krize do života mnoha lidí tvrdou skutečnost: ztráta práce znamenala hlad. Tato realita pronikala i do tehdejších hollywoodských filmů. Ženy přestaly zajímat šperky či luxus. Postava Marlene Dietrichové v Plavovlasé Venuši vymění svou ctnost za jídlo pro sebe a svého syna. Každodenní realita však nebyla Sternbergovým předmětem zájmu. Jeho záměrem v Plavovlasé Venuši bylo vytvořit protiváhu sentimentálním ženským snímkům. Do filmu zasahovala cenzura: amorálnost hrdinky je zastřená, nesmí být nikdy konkrétně vyslovena, musí být vyvážena vznešenou motivací. Americká verze tohoto filmu dokonce ani neobsahovala úvodní scénu, v níž budoucí manžel hrdinky během procházky náhodně narazí na nahé koupající se dívky.

    70%

    V počátcích třicátých let vnášely drtivé důsledky hospodářské krize do života mnoha lidí tvrdou skutečnost: ztráta práce znamenala hlad. Tato realita pronikala i do tehdejších hollywoodských filmů. Ženy přestaly zajímat šperky či luxus. Postava Marlene Dietrichové v Plavovlasé Venuši vymění svou ctnost za jídlo pro sebe a svého syna. Každodenní realita však nebyla Sternbergovým předmětem zájmu. Jeho záměrem v Plavovlasé Venuši bylo vytvořit protiváhu sentimentálním ženským snímkům. Do filmu zasahovala cenzura: amorálnost hrdinky je zastřená, nesmí být nikdy konkrétně vyslovena, musí být vyvážena vznešenou motivací. Americká verze tohoto filmu dokonce ani neobsahovala úvodní scénu, v níž budoucí manžel hrdinky během procházky náhodně narazí na nahé koupající se dívky.

    10
  • Děvče z baru
    Děvče z baru (1936)
    Film
    70%
    11
  • Maroko
    Maroko (1930)
    Film

    Po světovém úspěchu Modrého anděla se režisér Sternberg vrátil do Hollywoodu, aby představil Americe svůj senzační herecký objev, Marlene Dietrichovou. Pro její zdejší debut vybral působivou roli kabaretní zpěvačky kdesi na pokraji severoafrické pouště, nedaleko kasáren nechvalně proslulé cizinecké legie. Také v Maroku Dietrichová představovala navýsost erotický typ, ženu volných mravů, ale zároveň aristokratického chování, zpívající poblouzněným ctitelům z posádky svůdným, zastřeným hlasem píseň Co vám mohu nabídnout. Sternberg si dal záležet, aby svoji hvězdu prezentoval americkému obecenstvu co nejpoutavějším způsobem, a tak ji oblékal do pánského smokingu, nechával ji rozehrát sexuálně dvojznačné scény (např. při svém vystoupení políbí ženu v publiku) a dovedl příběh jejího rozhodování mezi dvěma muži k překvapujícímu finále.

    68%

    Po světovém úspěchu Modrého anděla se režisér Sternberg vrátil do Hollywoodu, aby představil Americe svůj senzační herecký objev, Marlene Dietrichovou. Pro její zdejší debut vybral působivou roli kabaretní zpěvačky kdesi na pokraji severoafrické pouště, nedaleko kasáren nechvalně proslulé cizinecké legie. Také v Maroku Dietrichová představovala navýsost erotický typ, ženu volných mravů, ale zároveň aristokratického chování, zpívající poblouzněným ctitelům z posádky svůdným, zastřeným hlasem píseň Co vám mohu nabídnout. Sternberg si dal záležet, aby svoji hvězdu prezentoval americkému obecenstvu co nejpoutavějším způsobem, a tak ji oblékal do pánského smokingu, nechával ji rozehrát sexuálně dvojznačné scény (např. při svém vystoupení políbí ženu v publiku) a dovedl příběh jejího rozhodování mezi dvěma muži k překvapujícímu finále.

    12
  • Barbed Wire
    Barbed Wire (1927)
    Film
    Za ostnatým drátem patří spolu s tituly Hotel Imperial (1927) či Zpověď ženy (1927) mezi filmy z produkce Paramountu, které už nebudily u publika senzaci. Jejich vznik byl spíše motivován uměleckou snahou, a proto také Pola Negri nabízela větší možnost prokázat své opravdové schopnosti charakterního herectví. Ve druhé polovině 20. let minulého století se také začal měnit dosud zamítavý postoj veřejnosti vůči Německu jako válečnému agresorovi. Smířlivý tón potvrzuje právě toto drama. Příměrem svého příběhu o francouzské dívce, jež se odváží přiznat k lásce k německému vojákovi za první světové války, dokazuje, nakolik tragické důsledky přináší válečný konflikt svým bezejmenným obětem, ať už se nacházejí na kterékoli jeho straně.
    [Zdroj: Febiofest 2008]
    68%
    Za ostnatým drátem patří spolu s tituly Hotel Imperial (1927) či Zpověď ženy (1927) mezi filmy z produkce Paramountu, které už nebudily u publika senzaci. Jejich vznik byl spíše motivován uměleckou snahou, a proto také Pola Negri nabízela větší možnost prokázat své opravdové schopnosti charakterního herectví. Ve druhé polovině 20. let minulého století se také začal měnit dosud zamítavý postoj veřejnosti vůči Německu jako válečnému agresorovi. Smířlivý tón potvrzuje právě toto drama. Příměrem svého příběhu o francouzské dívce, jež se odváží přiznat k lásce k německému vojákovi za první světové války, dokazuje, nakolik tragické důsledky přináší válečný konflikt svým bezejmenným obětem, ať už se nacházejí na kterékoli jeho straně.
    [Zdroj: Febiofest 2008]
    13
  • Cesta na severozápad
    Cesta na severozápad (1940)
    Film
    67%
    14
  • The Way of All Flesh
    The Way of All Flesh (1940)
    Film
    Pavel Kříža je pokladník v bance v malém městě, šťastný manžel Anny a otec čtyř dětí. Je vyslán do New Yorku, aby pro banku doručil cenné papíry. Tam si ho vyhlédne podvodnická parta a Mary Brownová, komplic gangu, dokazuje, že je snadnou obětí. Ráno se probudí a zjistí, že byl okraden o cenné papíry, a když se postaví gangu, je udeřen do hlavy a odvezen, aby byl ponechán na železniční trati. Probere se, potýká se s poskokem a ten je zabit projíždějícím vlakem. Pavel unikne, ale naleznou jeho hodinky a je prohlášen za mrtvého. Ale domů už se vrátit nemůže.
    Žánry:DramaKrimiRomantický
    Režie:Louis King
    67%
    Pavel Kříža je pokladník v bance v malém městě, šťastný manžel Anny a otec čtyř dětí. Je vyslán do New Yorku, aby pro banku doručil cenné papíry. Tam si ho vyhlédne podvodnická parta a Mary Brownová, komplic gangu, dokazuje, že je snadnou obětí. Ráno se probudí a zjistí, že byl okraden o cenné papíry, a když se postaví gangu, je udeřen do hlavy a odvezen, aby byl ponechán na železniční trati. Probere se, potýká se s poskokem a ten je zabit projíždějícím vlakem. Pavel unikne, ale naleznou jeho hodinky a je prohlášen za mrtvého. Ale domů už se vrátit nemůže.
    Žánry:DramaKrimiRomantický
    Režie:Louis King
    15
  • Spawn of the North
    Spawn of the North (1938)
    Film
    67%
    16
  • Body and Soul
    Body and Soul (1931)
    Film
    67%
    17
  • Moss Rose
    Moss Rose (1947)
    Film
    65%
    18
  • Shanghai Gesture, The
    Shanghai Gesture, The (1941)
    Film

    O zfilmování stejnojmenného dramatu Johna Coltona usilovalo od roku 1926 několik studií. Cenzurní dohled však zůstával neoblomný. Předloha se zabývala prostředím nevěstince, mezirasovým vztahem, nemanželským dítětem, otroctvím bělochů v Orientu, vraždou, nymfomanií a drogovou závislostí. I první verze scénáře z roku 1941 byla zamítnuta na základě námitek proti "vulgární sexuální nevázanosti a nedostatečné přítomnosti morálních hodnot". Do filmové podoby se hra dostala jen v upravené podobě. Děj se odehrává v hráčském doupěti, jehož majitelka plánuje nemilosrdnou pomstu na svém domnělém svůdci prostřednictvím jeho dcery Poppy, vášnivé kuřačky opia a gamblerky. Sternberg film řadil mezi ta svá díla, u nichž "necítil příliš velkou touhu je obhajovat". Přesto jde z hlediska jeho tvorby o zajímavý film s dekadentní atmosférou kasin a opiových dýchánků.

    Žánry:DramaFilm Noir
    65%

    O zfilmování stejnojmenného dramatu Johna Coltona usilovalo od roku 1926 několik studií. Cenzurní dohled však zůstával neoblomný. Předloha se zabývala prostředím nevěstince, mezirasovým vztahem, nemanželským dítětem, otroctvím bělochů v Orientu, vraždou, nymfomanií a drogovou závislostí. I první verze scénáře z roku 1941 byla zamítnuta na základě námitek proti "vulgární sexuální nevázanosti a nedostatečné přítomnosti morálních hodnot". Do filmové podoby se hra dostala jen v upravené podobě. Děj se odehrává v hráčském doupěti, jehož majitelka plánuje nemilosrdnou pomstu na svém domnělém svůdci prostřednictvím jeho dcery Poppy, vášnivé kuřačky opia a gamblerky. Sternberg film řadil mezi ta svá díla, u nichž "necítil příliš velkou touhu je obhajovat". Přesto jde z hlediska jeho tvorby o zajímavý film s dekadentní atmosférou kasin a opiových dýchánků.

    Žánry:DramaFilm Noir
    19
  • For the Defense
    For the Defense (1930)
    Film
    William Foster je uhlazený právník, který se drží zákona, ale specializuje se na zastupování podvodníků a pochybných existencí. Je mistr v tom, jak je dostat z vězení, vyhrávat osvobozující rozsudky a dosahovat zvrácení rozhodnutí, čímž dostává zločince na svobodu. Má poměr s tanečnicí Irene Manners, která hraje na dvě strany, i když si ho chce vzít. Při jízdě s jiným mužem, Jackem Defoem, zabije muže a Jack to vezme na sebe. Bohužel, na místě činu se najde prsten, který Foster Ireně nedávno dal. Foster nakonec Jacka obhajuje, ale když se najde prsten, myslí si, že chrání Irene, a tak se přizná k ovlivňování poroty.
    Žánry:Drama
    65%
    William Foster je uhlazený právník, který se drží zákona, ale specializuje se na zastupování podvodníků a pochybných existencí. Je mistr v tom, jak je dostat z vězení, vyhrávat osvobozující rozsudky a dosahovat zvrácení rozhodnutí, čímž dostává zločince na svobodu. Má poměr s tanečnicí Irene Manners, která hraje na dvě strany, i když si ho chce vzít. Při jízdě s jiným mužem, Jackem Defoem, zabije muže a Jack to vezme na sebe. Bohužel, na místě činu se najde prsten, který Foster Ireně nedávno dal. Foster nakonec Jacka obhajuje, ale když se najde prsten, myslí si, že chrání Irene, a tak se přizná k ovlivňování poroty.
    Žánry:Drama
    20
  • Velké pokání
    Velké pokání (1927)
    Film
    Příběh se odehrává v Milwaukee na počátku 20. století. August Schiller, bankovní úředník, je spokojený se svou prací i rodinou. Jednoho dne je pověřen převozem cenných papírů v hodnotě 1 000 dolarů do Chicaga. Ve vlaku potká svůdnou blondýnku, která ho přemluví, aby jí koupil láhev šampaňského, a zavede ho do baru. Následujícího rána se probudí sám v zanedbaném pokoji a bez cenných papírů.
    Žánry:DramaOscarový
    65%
    Příběh se odehrává v Milwaukee na počátku 20. století. August Schiller, bankovní úředník, je spokojený se svou prací i rodinou. Jednoho dne je pověřen převozem cenných papírů v hodnotě 1 000 dolarů do Chicaga. Ve vlaku potká svůdnou blondýnku, která ho přemluví, aby jí koupil láhev šampaňského, a zavede ho do baru. Následujícího rána se probudí sám v zanedbaném pokoji a bez cenných papírů.
    Žánry:DramaOscarový
    21
  • Pretty Baby
    Pretty Baby (1950)
    Film
    64%
    22
  • Thunderbolt
    Thunderbolt (1929)
    Film
    64%
    23
  • Čínská moře bouří
    Čínská moře bouří (1935)
    Film
    64%
    24
  • Victory
    Victory (1919)
    Film
    63%
    25
  • Yellow Ticket, The
    Yellow Ticket, The (1931)
    Film
    63%
    26
  • Romola
    Romola (1924)
    Film
    60%
    27
  • V boji se smečkou vlků
    V boji se smečkou vlků (1923)
    Film
    60%
    28
  • Jet Pilot
    Jet Pilot (1957)
    Film
    John Wayne v roli pilota amerického letectva Jima Shannona, který má za úkol doprovodit sovětskou pilotku (Janet Leigh), která tvrdí – na vrcholu studené války – že chce dezertovat. Poté, co se do půvabné letkyně zamiluje a ožení se s ní, Shannon se od svých nadřízených dozví, že je to špiónka s posláním získat vojenská tajemství. Aby Shannon zachránil svou novou ženu před vězením a deportací, vymyslí riskantní plán. Drama z roku 1957.
    58%
    John Wayne v roli pilota amerického letectva Jima Shannona, který má za úkol doprovodit sovětskou pilotku (Janet Leigh), která tvrdí – na vrcholu studené války – že chce dezertovat. Poté, co se do půvabné letkyně zamiluje a ožení se s ní, Shannon se od svých nadřízených dozví, že je to špiónka s posláním získat vojenská tajemství. Aby Shannon zachránil svou novou ženu před vězením a deportací, vymyslí riskantní plán. Drama z roku 1957.
    29
  • Psanec
    Psanec (1943)
    Film
    • iTunes
    Nově jmenovaný šerif Pat Garrett je potěšen, když do Lincolnu v Novém Mexiku dorazí dostavníkem jeho starý přítel Doc Holliday. Doc sleduje svého ukradeného koně, který je nalezen v držení Billyho Kida. K překvapivému obratu dojde, když se Billy a Doc spřátelí. To způsobí ochlazení přátelství mezi Docem a Patem. Zvláštní vztah mezi Docem a Billym se ještě prohloubí, když Doc ukryje Billyho u své dívky Rio poté, co je Billy postřelen.
    55%
    Nově jmenovaný šerif Pat Garrett je potěšen, když do Lincolnu v Novém Mexiku dorazí dostavníkem jeho starý přítel Doc Holliday. Doc sleduje svého ukradeného koně, který je nalezen v držení Billyho Kida. K překvapivému obratu dojde, když se Billy a Doc spřátelí. To způsobí ochlazení přátelství mezi Docem a Patem. Zvláštní vztah mezi Docem a Billym se ještě prohloubí, když Doc ukryje Billyho u své dívky Rio poté, co je Billy postřelen.
    30
  • Peking Express
    Peking Express (1951)
    Film
    55%
    31
  • Kavalíři smrti
    Kavalíři smrti (1930)
    Film
    Čtyři vojáci cizinecké legie, kteří se řídí heslem "jeden za všechny a všichni za jednoho", se ocitnou ve vězení za výtržnosti. Utečou, připojí se zpět ke svému pluku a odrazí nájezd arabských nájezdníků. Brzy se ocitnou v Casablance, kde je vyznamenává francouzský ministr války. Deucalion zahlédne Eleanor, špionku, která mu kdysi ublížila. Po potyčce s místními četníky ji unesou a zamíří zpět do Maroka, kde jsou obviněni z dezerce. Musí se postavit dalším nájezdníkům a uhýbat kulometné palbě, kterou na ně sype rozzuřená Eleanor. A jedna věc střídá druhou.
    52%
    Čtyři vojáci cizinecké legie, kteří se řídí heslem "jeden za všechny a všichni za jednoho", se ocitnou ve vězení za výtržnosti. Utečou, připojí se zpět ke svému pluku a odrazí nájezd arabských nájezdníků. Brzy se ocitnou v Casablance, kde je vyznamenává francouzský ministr války. Deucalion zahlédne Eleanor, špionku, která mu kdysi ublížila. Po potyčce s místními četníky ji unesou a zamíří zpět do Maroka, kde jsou obviněni z dezerce. Musí se postavit dalším nájezdníkům a uhýbat kulometné palbě, kterou na ně sype rozzuřená Eleanor. A jedna věc střídá druhou.
    32