?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Helena Petřinová: Filmy a seriály

  • Uctivá poklona, pane Kohn
    Uctivá poklona, pane Kohn (1992)
    Minisérie
    71%
    1
  • Hlídač č. 47
    Hlídač č. 47 (2008)
    Film
    • iVysílání
    Baladický příběh člověka, jehož tragický osud víc než válka samotná poznamenali lidé, kteří ho obklopují. Do strážního domku, na okraji malého města, nastupuje jako železniční hlídač Josef Douša (K. Roden), který doufá, že po návratu z krvavých bojišť první světové války tady, na samotě a v rodinné pohodě s krásnou mladou ženou (L. Siposová), zapomene na vše zlé, co prožil. Sžívání dvojice však není vůbec jednoduché. Jednoho dne zachrání mladého muže před skokem pod vlak. Ten (V. Jiráček) se však zamiluje do jeho ženy, která jeho vášeň opětuje. Douša dočasně ohluchne, ale nikomu, dokonce ani své ženě, nepřizná, že se mu sluch opět vrátil. Je to totiž jediný způsob, jak se dozvědět pravdu o její nevěře. Ovšem pravda je nebezpečná zbraň... (Česká televize)
    68%
    Baladický příběh člověka, jehož tragický osud víc než válka samotná poznamenali lidé, kteří ho obklopují. Do strážního domku, na okraji malého města, nastupuje jako železniční hlídač Josef Douša (K. Roden), který doufá, že po návratu z krvavých bojišť první světové války tady, na samotě a v rodinné pohodě s krásnou mladou ženou (L. Siposová), zapomene na vše zlé, co prožil. Sžívání dvojice však není vůbec jednoduché. Jednoho dne zachrání mladého muže před skokem pod vlak. Ten (V. Jiráček) se však zamiluje do jeho ženy, která jeho vášeň opětuje. Douša dočasně ohluchne, ale nikomu, dokonce ani své ženě, nepřizná, že se mu sluch opět vrátil. Je to totiž jediný způsob, jak se dozvědět pravdu o její nevěře. Ovšem pravda je nebezpečná zbraň... (Česká televize)
    2
  • Minulost
    Minulost (1998)
    Film

    Mladý muž v perfektně padnoucím obleku vyskočí z jedoucího vlaku do sněhu a utíká... Proč? Před kým nebo před čím? Možná před vzpomínkou na podzimní noc, kdy schovaný v křoví pozoroval blikající majáky aut , příslušníky VB, zakryté tělo na nosítkách, dívku Lízu v šoku; před vzpomínkou na noc, kdy byl zatčen... Nebo utíká před tím, co se mu stalo po návratu z výkonu trestu do reality současného světa... Utíká před svou minulostí - vzdálenou i nedávnou... Jaký je příběh muže v luxusním obleku, který běží sněhem jako štvaná zvěř? Neslyšící František strávil mnoho let ve vězení. Vše, co při odchodu z věznice má, je fotografie jeho dívky Lízy, připomínající mu šťastnější minulost. Vydává se na dlouhou, ale bezúspěšnou pouť pátrání po jejích stopách. Na konci je bezradný a osamělý. Ale ne tak docela... Nenápadně ho sleduje jakýsi muž... Františkovi v pátrání po Líze pomůže kamarád z vězení, kterého potká. Setkání ale není uplně náhodné a František se nevědomě zaplete do nečisté a nebezpečné hry . Nic z toho ale nechápe. Chce jen najít svou Lízu v tomto světě, kterému nerozumí. Stále věří, že je možné vrátit minulost zpět... Příběh o hledání smyslu v dnešním světě, neschopnosti komunikace, osamělosti a obecně i příběh o zneužívání a manipulaci. Téma zaujetí minulostí, které přináší potíže vyrovnat se s přítomností, je metaforou, kterou je celý film prodchnut. Formální ztvárnění vychází z tradic filmů označovanými jako cinema-verité. Způsob vyprávění usiluje o maximální autentičnost použitím dokumentaristických postupů při snímání, zachováním reality natáčecích míst, využitím neherců a dostatečným prostorem pro improvizaci ve všech složkách filmu a tím pronikání skutečného života do struktur hraného příběhu. Výjimečné je řešení zvukové složky, kde není mluvené slovo. Důvodem je snaha o vyvolání identického pocitu diváka s hlavním hrdinou - neslyšícím člověkem. Celý film je vyprávěn ze subjektivního pohledu neslyšícího Františka. V neposlední řadě tu jsou i důvody komunikační. Právě proto, že se jedná o příběh, dotýkající se neschopnosti komunikace, autoři by si přáli, aby film samotný jazykové bariéry překonal. Zároveň by jej chtěli zpřístupnit lidem, jež jsou stejně handicapováni, jako hlavní hrdina. To však neznamená, že se jedná o film němý. Hudba a zvuk v něm hrají důležitou emotivní roli.

    Žánry:Thriller
    64%

    Mladý muž v perfektně padnoucím obleku vyskočí z jedoucího vlaku do sněhu a utíká... Proč? Před kým nebo před čím? Možná před vzpomínkou na podzimní noc, kdy schovaný v křoví pozoroval blikající majáky aut , příslušníky VB, zakryté tělo na nosítkách, dívku Lízu v šoku; před vzpomínkou na noc, kdy byl zatčen... Nebo utíká před tím, co se mu stalo po návratu z výkonu trestu do reality současného světa... Utíká před svou minulostí - vzdálenou i nedávnou... Jaký je příběh muže v luxusním obleku, který běží sněhem jako štvaná zvěř? Neslyšící František strávil mnoho let ve vězení. Vše, co při odchodu z věznice má, je fotografie jeho dívky Lízy, připomínající mu šťastnější minulost. Vydává se na dlouhou, ale bezúspěšnou pouť pátrání po jejích stopách. Na konci je bezradný a osamělý. Ale ne tak docela... Nenápadně ho sleduje jakýsi muž... Františkovi v pátrání po Líze pomůže kamarád z vězení, kterého potká. Setkání ale není uplně náhodné a František se nevědomě zaplete do nečisté a nebezpečné hry . Nic z toho ale nechápe. Chce jen najít svou Lízu v tomto světě, kterému nerozumí. Stále věří, že je možné vrátit minulost zpět... Příběh o hledání smyslu v dnešním světě, neschopnosti komunikace, osamělosti a obecně i příběh o zneužívání a manipulaci. Téma zaujetí minulostí, které přináší potíže vyrovnat se s přítomností, je metaforou, kterou je celý film prodchnut. Formální ztvárnění vychází z tradic filmů označovanými jako cinema-verité. Způsob vyprávění usiluje o maximální autentičnost použitím dokumentaristických postupů při snímání, zachováním reality natáčecích míst, využitím neherců a dostatečným prostorem pro improvizaci ve všech složkách filmu a tím pronikání skutečného života do struktur hraného příběhu. Výjimečné je řešení zvukové složky, kde není mluvené slovo. Důvodem je snaha o vyvolání identického pocitu diváka s hlavním hrdinou - neslyšícím člověkem. Celý film je vyprávěn ze subjektivního pohledu neslyšícího Františka. V neposlední řadě tu jsou i důvody komunikační. Právě proto, že se jedná o příběh, dotýkající se neschopnosti komunikace, autoři by si přáli, aby film samotný jazykové bariéry překonal. Zároveň by jej chtěli zpřístupnit lidem, jež jsou stejně handicapováni, jako hlavní hrdina. To však neznamená, že se jedná o film němý. Hudba a zvuk v něm hrají důležitou emotivní roli.

    Žánry:Thriller
    3
  • Kamenný most
    Kamenný most (1996)
    FilmRole: asistentka
    • SledovaniTV

    Příběh režiséra Tomáš Vorla nesoucí biografické prvky zejména v podobě názorů a jména hlavního hrdiny režiséra Tomáše na českou realitu se odehrává na Karlově mostě, jenž je už po staletí středem Prahy, neodmyslitelnou národní památkou, ale i centrem komerce a turistického ruchu. I Tomášovu rodinu díky Karlovu mostu živí jeho matka, která tam prodává keramické trpaslíky. Tomáš prožívající klasickou citovou, kariérní i hodnotovou krizi třicátníka je odpůrce tohoto komerčního světa, který mu začne ničit i manželství.

    Žánry:DramaKomedie
    60%

    Příběh režiséra Tomáš Vorla nesoucí biografické prvky zejména v podobě názorů a jména hlavního hrdiny režiséra Tomáše na českou realitu se odehrává na Karlově mostě, jenž je už po staletí středem Prahy, neodmyslitelnou národní památkou, ale i centrem komerce a turistického ruchu. I Tomášovu rodinu díky Karlovu mostu živí jeho matka, která tam prodává keramické trpaslíky. Tomáš prožívající klasickou citovou, kariérní i hodnotovou krizi třicátníka je odpůrce tohoto komerčního světa, který mu začne ničit i manželství.

    Žánry:DramaKomedie
    4
  • Doktor z vejminku
    Doktor z vejminku (1983)
    Seriál
    59%
    5
  • UŽ
    (1995)
    Film

    Příběh s nadsázkou vypráví příběh z karlínského podsvětí o začínající prostitutce, jejím dobráckém pasákovi a o neúplatném policistovi z místního jezdeckého oddílu. Všechny tři postavy hrají role, které jim příliš nesedí. Venkovská dívka Valentýna se dostane do Prahy za dosti dramatických okolností a kupodivu je ochotna stát se prostitutkou, ačkoliv se brání jít s nějakým zákazníkem. Náhodou se zaplétá do osidel, spřádaných slizkým mafiánem Pavoukem, a odmítá podporu, kterou jí nabízí zamilovaný nadstrážmistr Viktor Sokol. Pavoukův poskok Milan, řečený Šáša, by byl rád tvrdým pasákem, ale neumí to. Příběh v parodické rovině komentuje nejrůznější nešvary soudobé společnosti (válka s Němci spočívající ve vývozu plastikových trpaslíků), ale i to, že lidé jsou nuceni být tím, čím vlastně vůbec nejsou...

    Žánry:Komedie
    49%

    Příběh s nadsázkou vypráví příběh z karlínského podsvětí o začínající prostitutce, jejím dobráckém pasákovi a o neúplatném policistovi z místního jezdeckého oddílu. Všechny tři postavy hrají role, které jim příliš nesedí. Venkovská dívka Valentýna se dostane do Prahy za dosti dramatických okolností a kupodivu je ochotna stát se prostitutkou, ačkoliv se brání jít s nějakým zákazníkem. Náhodou se zaplétá do osidel, spřádaných slizkým mafiánem Pavoukem, a odmítá podporu, kterou jí nabízí zamilovaný nadstrážmistr Viktor Sokol. Pavoukův poskok Milan, řečený Šáša, by byl rád tvrdým pasákem, ale neumí to. Příběh v parodické rovině komentuje nejrůznější nešvary soudobé společnosti (válka s Němci spočívající ve vývozu plastikových trpaslíků), ale i to, že lidé jsou nuceni být tím, čím vlastně vůbec nejsou...

    Žánry:Komedie
    6
  • Don Gio
    Don Gio (1992)
    Film
    Don Gio - expresivní morální kulturní horor o těch, kteří se smyslem o morbiditu, amorálnost a business oslavují úmrtí a hrají Mozarta tak, aby se obracel v hrobě a tak konečně našli, kde je pohřben. Don Gio konce minulého století je postmoderní opera zpracovaná jako videoklip pro filmové plátno v režii bratrů Cabanů. Je to první český film vytvořený v koprodukci s Českou televizí. V první větší roli (Leporela) uvidíte exhibujícího Jaroslava Duška, elegantní Chantal Poullain (Elvíra), nedávno odvolaného ředitele Národního divadla Daniela Dvořáka v roli ředitele divadla a především v titulní roli Karla Rodena, který se ve filmu ocitá v aréně duchovních vztahů a tělesných styků. Don Gio je film o divadle dnů roku 1991, jehož protagonisty jsou postavy Mozartova Dona Giovanniho. Ačkoli by měly být po 200 letech moudřejší, dopouštějí se stejných chyb, trpí stejnými sebeklamy, namlouvají si vlastní genialitu. Touha po vlastní "osobitosti" vyznívá o to marněji, oč dokonaleji zní původní "stará" Mozartova hudba, napsaná lehkou rukou Fantazie. Podstata je stejná, jen rekvizity se změnily. Film je nádhernou obrazovou mozaikou, vždy však (nepříjemně) aktuální. (Česká televize)
    Žánry:Hudební
    36%
    Don Gio - expresivní morální kulturní horor o těch, kteří se smyslem o morbiditu, amorálnost a business oslavují úmrtí a hrají Mozarta tak, aby se obracel v hrobě a tak konečně našli, kde je pohřben. Don Gio konce minulého století je postmoderní opera zpracovaná jako videoklip pro filmové plátno v režii bratrů Cabanů. Je to první český film vytvořený v koprodukci s Českou televizí. V první větší roli (Leporela) uvidíte exhibujícího Jaroslava Duška, elegantní Chantal Poullain (Elvíra), nedávno odvolaného ředitele Národního divadla Daniela Dvořáka v roli ředitele divadla a především v titulní roli Karla Rodena, který se ve filmu ocitá v aréně duchovních vztahů a tělesných styků. Don Gio je film o divadle dnů roku 1991, jehož protagonisty jsou postavy Mozartova Dona Giovanniho. Ačkoli by měly být po 200 letech moudřejší, dopouštějí se stejných chyb, trpí stejnými sebeklamy, namlouvají si vlastní genialitu. Touha po vlastní "osobitosti" vyznívá o to marněji, oč dokonaleji zní původní "stará" Mozartova hudba, napsaná lehkou rukou Fantazie. Podstata je stejná, jen rekvizity se změnily. Film je nádhernou obrazovou mozaikou, vždy však (nepříjemně) aktuální. (Česká televize)
    Žánry:Hudební
    7