?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Carlos Santana: Filmy a seriály

  • The Midnight Special
    The Midnight Special (1972)
    Seriál
    The Midnight Special byl americký hudební pořad pozdních nočních hodin, který vysílala stanice NBC v 70. a na začátku 80. let. Vytvořil a produkoval ho Burt Sugarman. Premiéru měl jako speciál 19. srpna 1972, poté začal pravidelně vycházet 2. února 1973 a poslední epizoda byla odvysílána 1. května 1981. Devadesátiminutový program následoval po pátečním vydání The Tonight Show s Johnnym Carsonem. Pořad měl obvykle hostující moderátory, s výjimkou období od července 1975 do března 1976, kdy jako stálá moderátorka působila zpěvačka Helen Reddy. Wolfman Jack byl hlasatelem a častým hostujícím moderátorem. Seriál občas vysílal i archivní záběry starších umělců. Když se program na počátku 80. let blížil ke konci, začal často používat playback místo živých vystoupení. V pořadu se občas objevovala i komediální vystoupení, například Richarda Pryora a Andyho Kaufmana.
    Žánry:Hudební
    84%
    The Midnight Special byl americký hudební pořad pozdních nočních hodin, který vysílala stanice NBC v 70. a na začátku 80. let. Vytvořil a produkoval ho Burt Sugarman. Premiéru měl jako speciál 19. srpna 1972, poté začal pravidelně vycházet 2. února 1973 a poslední epizoda byla odvysílána 1. května 1981. Devadesátiminutový program následoval po pátečním vydání The Tonight Show s Johnnym Carsonem. Pořad měl obvykle hostující moderátory, s výjimkou období od července 1975 do března 1976, kdy jako stálá moderátorka působila zpěvačka Helen Reddy. Wolfman Jack byl hlasatelem a častým hostujícím moderátorem. Seriál občas vysílal i archivní záběry starších umělců. Když se program na počátku 80. let blížil ke konci, začal často používat playback místo živých vystoupení. V pořadu se občas objevovala i komediální vystoupení, například Richarda Pryora a Andyho Kaufmana.
    Žánry:Hudební
    1
  • Agora
    Agora (2009)
    Film
    Po oscarovém snímku Hlas moře (2004) a hororovém dramatu Ti druzí (2001) s Nicole Kidman v hlavní roli zve režisér Alejandro Amenábar diváky do světa zapomenuté civilizace. AGORA je výletem do starověkého Egypta, do mýtického města Alexandrie za událostmi, které vedly k dramatickému zničení nejvýznamnější knihovny své doby. Knihovny, která je dodnes symbolem moudrosti a vzdělanosti antického světa i jeho postupného zániku. Píše se rok 391 po Kristu a Egypt se nachází pod nadvládou upadajícího římského impéria. Násilné, náboženské nepokoje pronikají ulicemi Alexandrie až za brány slavné městské knihovny. V jejích zdech zůstává uvězněna i vynikající astronomka a filozofka Hypatia (Rachel Weisz), která je i se svými věrnými stoupenci odhodlaná knihovnu bránit. Dva muži jsou ale odhadláni bojovat nejen o záchranu veškeré moudrosti antického světa, ale také o lásku krásné Hypatie. Vtipný, bohatý a privilegovaný Orestes (Oscar Isaac) a Davus (Max Minghella), mladý otrok, který se zmítá mezi tajnou láskou ke své paní a vidinou svobody, kterou by získal, kdyby se přidal k nepřátelským křesťanům… Film je inspirován skutečnými událostmi, které nebyly doposud filmově zpracovány. Monumentální výprava starodávného světa byla postavena v přístavu Ricasoli na Maltě, kde se natáčely i filmy Troja či Gladiátor. Rozpočet filmu přesáhl 50 mil. EUR. “Chtěl jsem, aby měli diváci pocit, že sledují dokument CNN o událostech z té doby. Dojem, že sledujete nejžhavější zprávy, byl základem mého přístupu. Chtěl jsem prolomit některé zažité postupy dobových filmů; nejen natáčet ve větším formátu, točit širokoúhlé záběry a použít grandiózní hudbu. AGORA je mixem strohé přesnosti a okouzlení.“ dodává režisér filmu Alejandro Amenábar.
    73%
    Po oscarovém snímku Hlas moře (2004) a hororovém dramatu Ti druzí (2001) s Nicole Kidman v hlavní roli zve režisér Alejandro Amenábar diváky do světa zapomenuté civilizace. AGORA je výletem do starověkého Egypta, do mýtického města Alexandrie za událostmi, které vedly k dramatickému zničení nejvýznamnější knihovny své doby. Knihovny, která je dodnes symbolem moudrosti a vzdělanosti antického světa i jeho postupného zániku. Píše se rok 391 po Kristu a Egypt se nachází pod nadvládou upadajícího římského impéria. Násilné, náboženské nepokoje pronikají ulicemi Alexandrie až za brány slavné městské knihovny. V jejích zdech zůstává uvězněna i vynikající astronomka a filozofka Hypatia (Rachel Weisz), která je i se svými věrnými stoupenci odhodlaná knihovnu bránit. Dva muži jsou ale odhadláni bojovat nejen o záchranu veškeré moudrosti antického světa, ale také o lásku krásné Hypatie. Vtipný, bohatý a privilegovaný Orestes (Oscar Isaac) a Davus (Max Minghella), mladý otrok, který se zmítá mezi tajnou láskou ke své paní a vidinou svobody, kterou by získal, kdyby se přidal k nepřátelským křesťanům… Film je inspirován skutečnými událostmi, které nebyly doposud filmově zpracovány. Monumentální výprava starodávného světa byla postavena v přístavu Ricasoli na Maltě, kde se natáčely i filmy Troja či Gladiátor. Rozpočet filmu přesáhl 50 mil. EUR. “Chtěl jsem, aby měli diváci pocit, že sledují dokument CNN o událostech z té doby. Dojem, že sledujete nejžhavější zprávy, byl základem mého přístupu. Chtěl jsem prolomit některé zažité postupy dobových filmů; nejen natáčet ve větším formátu, točit širokoúhlé záběry a použít grandiózní hudbu. AGORA je mixem strohé přesnosti a okouzlení.“ dodává režisér filmu Alejandro Amenábar.
    2
  • Kameny
    Kameny (2002)
    Film
    Říká se, že lidský život stojí na několika nosných pilířích. Nejdůležitějšími z nich jsou prý láska, přátelství, rodina a touha po dosažení něčeho velkého. Záleží pouze na tom, kdo dává čemu přednost. Anita, Isabel, Adela, Leire a Maricarmen, pět hlavních protagonistek filmu španělského režiséra Ramóna Salazara, mají ve svých životech pěkný nepořádek. Opakovaně se snaží o naplnění osobního štěstí, ne každá má ale šanci uspět. Tolik vytoužená druhá šance totiž není pro každého.
    Žánry:Drama
    71%
    Říká se, že lidský život stojí na několika nosných pilířích. Nejdůležitějšími z nich jsou prý láska, přátelství, rodina a touha po dosažení něčeho velkého. Záleží pouze na tom, kdo dává čemu přednost. Anita, Isabel, Adela, Leire a Maricarmen, pět hlavních protagonistek filmu španělského režiséra Ramóna Salazara, mají ve svých životech pěkný nepořádek. Opakovaně se snaží o naplnění osobního štěstí, ne každá má ale šanci uspět. Tolik vytoužená druhá šance totiž není pro každého.
    Žánry:Drama
    3
  • Odpoledne s Gaudím
    Odpoledne s Gaudím (2001)
    Film
    Američanka Cassandra je překladatelka a světoběžnice, toho času pobývající v Barceloně. Jednoho dne u ní zazvoní velmi atraktivní a velmi afektovaná krajanka Frankie, která dosti neodbytně žádá Cassandru o pomoc při hledání jisté osoby. Nejdříve se zdá, že ji chce požádat jen o tlumočení. Záhy se však z Cassandry stane detektiv-amatérka, když za nemalý obnos souhlasí s tím, že pomůže Frankii vypátrat jednoho muže. Na scénu se začínají dostávat další postavy a Cassandru čeká ještě nejedno překvapení, související s její novou potrhlou známou. Svěží komediální příběh natočila americká režisérka Susan Seidelmanová, přičemž se do jisté míry inspirovala i poetikou snímků světoznámého španělského filmového mága Pedra Almodóvara. Jako prostředí, v němž se její podivuhodný příběh milostných propletenců odehrává, zvolila autorka katalánskou metropoli Barcelonu, které vtiskl další významný španělský umělec, architekt Antonio Gaudí, jedinečnou mysteriózní atmosféru. Ta dokonale souzní s lehce bizarním dějem filmu a tvoří tak pozoruhodný celek. V hlavních rolích se představily čtyři výrazné americké herečky v čele s Judy Davisovou.
    56%
    Američanka Cassandra je překladatelka a světoběžnice, toho času pobývající v Barceloně. Jednoho dne u ní zazvoní velmi atraktivní a velmi afektovaná krajanka Frankie, která dosti neodbytně žádá Cassandru o pomoc při hledání jisté osoby. Nejdříve se zdá, že ji chce požádat jen o tlumočení. Záhy se však z Cassandry stane detektiv-amatérka, když za nemalý obnos souhlasí s tím, že pomůže Frankii vypátrat jednoho muže. Na scénu se začínají dostávat další postavy a Cassandru čeká ještě nejedno překvapení, související s její novou potrhlou známou. Svěží komediální příběh natočila americká režisérka Susan Seidelmanová, přičemž se do jisté míry inspirovala i poetikou snímků světoznámého španělského filmového mága Pedra Almodóvara. Jako prostředí, v němž se její podivuhodný příběh milostných propletenců odehrává, zvolila autorka katalánskou metropoli Barcelonu, které vtiskl další významný španělský umělec, architekt Antonio Gaudí, jedinečnou mysteriózní atmosféru. Ta dokonale souzní s lehce bizarním dějem filmu a tvoří tak pozoruhodný celek. V hlavních rolích se představily čtyři výrazné americké herečky v čele s Judy Davisovou.
    4
  • Utopía
    Utopía (2003)
    Film
    Adrián (Leonardo Sbaraglia) je mladý muž, který už léta utíká sám před sebou, neustále mění města i zaměstnání a vyhledává lidi, ke kterým by se mohl co nejméně vázat. Důvod je jediný: má schopnost vidět věci, které se ještě nestaly, je prekognitivní. Zjistil to, když předvídal smrt svých rodičů, ale nemohl s tím nic dělat. Adrián se neúspěšně snaží utéct před svým darem.
    Žánry:FantasyThriller
    53%
    Adrián (Leonardo Sbaraglia) je mladý muž, který už léta utíká sám před sebou, neustále mění města i zaměstnání a vyhledává lidi, ke kterým by se mohl co nejméně vázat. Důvod je jediný: má schopnost vidět věci, které se ještě nestaly, je prekognitivní. Zjistil to, když předvídal smrt svých rodičů, ale nemohl s tím nic dělat. Adrián se neúspěšně snaží utéct před svým darem.
    Žánry:FantasyThriller
    5
  • Most osudu
    Most osudu (2004)
    Film
    50%
    6