Willy Holt: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Willy Holt: Filmy a seriály

  • Hořký měsíc
    Hořký měsíc (1992)
    Film
    Po úspěšném kriminálním thrilleru FRANTIC natočil Roman Polanski další "pařížský" film - erotické drama podle knihy Pascala Brucknera Hořký měsíc. Ve středu jeho pozornosti se opět ocitají cizinci, vykořenění ze svého prostředí a prožívající nečekaně intenzivní a destruktivní citovou lekci. Mladý britský manželský pár, Nigel a Fiona Dobsonovi, se na cestě lodí seznámí s krásnou francouzskou tanečnicí Mimi a jejím starším invalidním americkým manželem Oscarem. Invalida vycítí mladíkův zájem o jeho manželku a po několik večerů mu vypráví šokující příběh jejich trýznivého vztahu. Oscar žil v Paříži, kde se nepříliš úspěšně pokoušel o spisovatelskou dráhu. Se servírkou Mimi prožil vášnivou romanci; po nějaké době se však dívky přesytil a musel vynaložit všechen svůj cynismus a krutost, aby se jí zbavil. Mimi se mu však krutě pomstila a připoutala ho k sobě navždy. Pár je nyní spojen poutem nenávisti a zmarněné lásky až za hrob. Setkání s podivnou dvojicí odhaluje dlouholetou manželskou krizi mladého páru, žijícího ve zdánlivém klidu jen proto, že nikdy neprošel milostným "rájem ani peklem". Frustrovaná, poddajná Fiona je však žárlivostí vyprovokována ke vzpouře proti svému citově pohodlnému, chladnému manželovi; katastrofa je stejně bouřlivá jako předchozí zdánlivý klid. Polanského pesimistická vize vypovídá o odvěké přitažlivosti mužského a ženského principu; ale muži a ženy neprožívají věci totožně (měsíc na obloze je pro Oscara sladký, pro Mimi však hořký) a mnohdy se míjejí. Jakýkoli dlouhodobý závazný vztah je podle tvůrce odsouzen ke krachu, jenž může mít v nejlepším případě podobu trpké a chladné "tiché dohody" (Dobsonovi), v nejhorším však skutečného pekla na Zemi (Mimi a Oscar). Stylově vytříbené drama jako vždy u Polanského popisuje zběsilý "balet citů" hrdinů s chladným, místy sarkastickým odstupem. Téma i atraktivní, avšak nikoli samoúčelné erotické scény se sadomasochistickým nádechem pravděpodobně zajistí jinak poněkud tezovitému snímku divácký ohlas.
    76%
    Po úspěšném kriminálním thrilleru FRANTIC natočil Roman Polanski další "pařížský" film - erotické drama podle knihy Pascala Brucknera Hořký měsíc. Ve středu jeho pozornosti se opět ocitají cizinci, vykořenění ze svého prostředí a prožívající nečekaně intenzivní a destruktivní citovou lekci. Mladý britský manželský pár, Nigel a Fiona Dobsonovi, se na cestě lodí seznámí s krásnou francouzskou tanečnicí Mimi a jejím starším invalidním americkým manželem Oscarem. Invalida vycítí mladíkův zájem o jeho manželku a po několik večerů mu vypráví šokující příběh jejich trýznivého vztahu. Oscar žil v Paříži, kde se nepříliš úspěšně pokoušel o spisovatelskou dráhu. Se servírkou Mimi prožil vášnivou romanci; po nějaké době se však dívky přesytil a musel vynaložit všechen svůj cynismus a krutost, aby se jí zbavil. Mimi se mu však krutě pomstila a připoutala ho k sobě navždy. Pár je nyní spojen poutem nenávisti a zmarněné lásky až za hrob. Setkání s podivnou dvojicí odhaluje dlouholetou manželskou krizi mladého páru, žijícího ve zdánlivém klidu jen proto, že nikdy neprošel milostným "rájem ani peklem". Frustrovaná, poddajná Fiona je však žárlivostí vyprovokována ke vzpouře proti svému citově pohodlnému, chladnému manželovi; katastrofa je stejně bouřlivá jako předchozí zdánlivý klid. Polanského pesimistická vize vypovídá o odvěké přitažlivosti mužského a ženského principu; ale muži a ženy neprožívají věci totožně (měsíc na obloze je pro Oscara sladký, pro Mimi však hořký) a mnohdy se míjejí. Jakýkoli dlouhodobý závazný vztah je podle tvůrce odsouzen ke krachu, jenž může mít v nejlepším případě podobu trpké a chladné "tiché dohody" (Dobsonovi), v nejhorším však skutečného pekla na Zemi (Mimi a Oscar). Stylově vytříbené drama jako vždy u Polanského popisuje zběsilý "balet citů" hrdinů s chladným, místy sarkastickým odstupem. Téma i atraktivní, avšak nikoli samoúčelné erotické scény se sadomasochistickým nádechem pravděpodobně zajistí jinak poněkud tezovitému snímku divácký ohlas.
    1
  • Zelig
    Zelig (1983)
    FilmRole: Rally Chancellor

    Poněkud výjimečné místo ve filmové tvorbě amerického spisovatele, herce, scenáristy a režiséra Woodyho Allena zaujímá snímek Zelig. Hlavním hrdinou je jistý Leonard Zelig, jehož životní příběh údajně ve 30. a 40. letech dvacátého století vzrušoval celou severní Ameriku. Je to v podstatě nešťastná osobnost, jejíž hlavní touhou bylo zařadit se, patřit do lidské společnosti. Tato touha se projevuje postupně zcela jedinečným způsobem, nazvaným chameleonství. Leonard Zelig je totiž ve snaze sounáležet, schopen potlačit svoji identitu a přijmout na sebe podobu jiných lidí. Již v řadě předchozích titulů Woody Allen prokázal širokou mnohotvárnost a plasticitu své představivosti a tvůrčí fantazie, tentokrát příběh smyšlené postavy vytváří s jakýmsi důrazem na věcnost a historickou objektivitu. Tomuto záměru přitom působivě napomáhají fiktivní archivní záběry a výpovědi těch, kteří se se Zeligem někdy setkali: psychiatrů, filozofů, celebrit té doby (takže jej vidíme se skutečnými americkými prezidenty Coolidgem a Hooverem či slavným dramatikem Eugenem O´Neilem). Film ale nabízí více, než pouhé zachycení ojedinělého a senzaci slibujícího jevu, dotýká se ošidnosti popularity a někdy také nepříliš pozitivní role sdělovacích prostředků v osudu jedince.

    76%

    Poněkud výjimečné místo ve filmové tvorbě amerického spisovatele, herce, scenáristy a režiséra Woodyho Allena zaujímá snímek Zelig. Hlavním hrdinou je jistý Leonard Zelig, jehož životní příběh údajně ve 30. a 40. letech dvacátého století vzrušoval celou severní Ameriku. Je to v podstatě nešťastná osobnost, jejíž hlavní touhou bylo zařadit se, patřit do lidské společnosti. Tato touha se projevuje postupně zcela jedinečným způsobem, nazvaným chameleonství. Leonard Zelig je totiž ve snaze sounáležet, schopen potlačit svoji identitu a přijmout na sebe podobu jiných lidí. Již v řadě předchozích titulů Woody Allen prokázal širokou mnohotvárnost a plasticitu své představivosti a tvůrčí fantazie, tentokrát příběh smyšlené postavy vytváří s jakýmsi důrazem na věcnost a historickou objektivitu. Tomuto záměru přitom působivě napomáhají fiktivní archivní záběry a výpovědi těch, kteří se se Zeligem někdy setkali: psychiatrů, filozofů, celebrit té doby (takže jej vidíme se skutečnými americkými prezidenty Coolidgem a Hooverem či slavným dramatikem Eugenem O´Neilem). Film ale nabízí více, než pouhé zachycení ojedinělého a senzaci slibujícího jevu, dotýká se ošidnosti popularity a někdy také nepříliš pozitivní role sdělovacích prostředků v osudu jedince.

    2
  • Manželé z roku II
    Manželé z roku II (1971)
    Film
    Nicolas Philibert byl nalezenec. Vyrostl v rodině obchodníka s vínem v Nantes Gosselina. Když dospěl, oženil se s jeho dcerou Charlottou. Bylo to 16. února 1786. Ctižádostivé a domýšlivé dívce však prostý Nicolas nestačil, a zakoukala se do bohatého barona. Žárlivý Nicolas barona zabil, a nezbylo mu, než si zachránit život útěkem do Ameriky. Přeplul oceán jako černý pasažér s prázdnou kapsou, ale za chvíli si vedl k oltáři dceru největšího boháče v kraji. Jenže těsně před osudným ano, vyšlo najevo, že Nicolas má jednu ženu ve Francii. A právě v té době tam zuřila, nebo vítězila (?) revoluce. A jednou z jejích vymožeností byl zákon o rozvodu. A tak Nicolas znovu nasedl na loď. V rodné Francii ho čekalo nejedno překvapení a nás výborná komedie s nepřekonatelným Jean-Paulem Belmondem!
    73%
    Nicolas Philibert byl nalezenec. Vyrostl v rodině obchodníka s vínem v Nantes Gosselina. Když dospěl, oženil se s jeho dcerou Charlottou. Bylo to 16. února 1786. Ctižádostivé a domýšlivé dívce však prostý Nicolas nestačil, a zakoukala se do bohatého barona. Žárlivý Nicolas barona zabil, a nezbylo mu, než si zachránit život útěkem do Ameriky. Přeplul oceán jako černý pasažér s prázdnou kapsou, ale za chvíli si vedl k oltáři dceru největšího boháče v kraji. Jenže těsně před osudným ano, vyšlo najevo, že Nicolas má jednu ženu ve Francii. A právě v té době tam zuřila, nebo vítězila (?) revoluce. A jednou z jejích vymožeností byl zákon o rozvodu. A tak Nicolas znovu nasedl na loď. V rodné Francii ho čekalo nejedno překvapení a nás výborná komedie s nepřekonatelným Jean-Paulem Belmondem!
    3
  • Vlak
    Vlak (1964)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    73%
    4
  • Dva na cestě
    Dva na cestě (1967)
    Film

    Joanna byla na turné s dívčím sborem, Mark byl architekt, který psal diplomku o italské architektuře. Poprvé se potkali ve Francii a bylo to láska jako hrom. Netrvalo dlouho a byla svatba. Nyní, o dvanáct let později, je jejich manželství v troskách a oni, opět na cestě po Francii, se snaží zachránit, co se dá. Příběh, který v četných a několika souběžně běžících retrospektivách mapuje jejich cestu manželstvím od prvotní zamilovanosti, přes námluvy, nevěru a rodičovství až po krizi, způsobené prostým faktem, že jejich vzájemná láska se vytratila.

    73%

    Joanna byla na turné s dívčím sborem, Mark byl architekt, který psal diplomku o italské architektuře. Poprvé se potkali ve Francii a bylo to láska jako hrom. Netrvalo dlouho a byla svatba. Nyní, o dvanáct let později, je jejich manželství v troskách a oni, opět na cestě po Francii, se snaží zachránit, co se dá. Příběh, který v četných a několika souběžně běžících retrospektivách mapuje jejich cestu manželstvím od prvotní zamilovanosti, přes námluvy, nevěru a rodičovství až po krizi, způsobené prostým faktem, že jejich vzájemná láska se vytratila.

    5
  • 6
  • Devátá brána
    Devátá brána (1999)
    FilmRole: Andrew Telfer
    • Netflix
    • iTunes
    69%
    7
  • Krysy z temnot
    Krysy z temnot (1973)
    Film
    • Netflix
    Svérázný způsob útěku od civilizace do pařížských katakomb. Philippe Noiret a Michel Serrault v hlavních rolích francouzské komedie (1973). Dále hrají: M. Galabru, G. Depardieu, Ch. Denner, J. Carmet a další. Režie Pierre Tchernia Paříž prožívá pod vedením megalomanského ministra veřejných prací stavební revoluci, plánuje vybetonovat Seinu, z obou stran chrámu Notre Dame chce vystavět dva vysoké, železobetonové věžáky. Zároveň se ve městě začínají ztrácet lidé, což vyvrcholí ztrátou třiceti lidí z turistického zájezdu, kteří byli na prohlídce katakomb. Knihkupec Rondin (Michel Serrault), kterému se jednou v noci nevrátí dcera domů, se rozhodne jít na policii, kde ho však vlažný a neochotný policejní komisař (Michel Galabru) odbude. Nezbývá mu, než ji najít na vlastní pěst. A začne právě tam, kde se ztratilo tolik lidí – v podzemí Paříže. V rozlehlém utajeném světě objevuje nejen svou dceru, ale především svérázné společenství lidí, jimž velí bonvivánský šlechtic Gaspard de Montfermeil (Philippe Noiret), pro kterého je moderní překopávání Paříže nesnesitelné. Krysy z temnot se rozhodnou k definitivnímu úderu…
    66%
    Svérázný způsob útěku od civilizace do pařížských katakomb. Philippe Noiret a Michel Serrault v hlavních rolích francouzské komedie (1973). Dále hrají: M. Galabru, G. Depardieu, Ch. Denner, J. Carmet a další. Režie Pierre Tchernia Paříž prožívá pod vedením megalomanského ministra veřejných prací stavební revoluci, plánuje vybetonovat Seinu, z obou stran chrámu Notre Dame chce vystavět dva vysoké, železobetonové věžáky. Zároveň se ve městě začínají ztrácet lidé, což vyvrcholí ztrátou třiceti lidí z turistického zájezdu, kteří byli na prohlídce katakomb. Knihkupec Rondin (Michel Serrault), kterému se jednou v noci nevrátí dcera domů, se rozhodne jít na policii, kde ho však vlažný a neochotný policejní komisař (Michel Galabru) odbude. Nezbývá mu, než ji najít na vlastní pěst. A začne právě tam, kde se ztratilo tolik lidí – v podzemí Paříže. V rozlehlém utajeném světě objevuje nejen svou dceru, ale především svérázné společenství lidí, jimž velí bonvivánský šlechtic Gaspard de Montfermeil (Philippe Noiret), pro kterého je moderní překopávání Paříže nesnesitelné. Krysy z temnot se rozhodnou k definitivnímu úderu…
    8
  • Kdo nastaví kůži
    Kdo nastaví kůži (1981)
    FilmRole: L'homme qui a tué Fanch Tanguy
    Bývalý inspektor Choucas, který se živí jako soukromý detektiv, se na radu komisaře Coccioliho pustí do pátrání po slepé dívce Martě, dceři paní Pigotové. Brzy poté ho navštíví muž jménem Pradier, který se snaží detektiva přesvědčit, že dívka utekla s milencem do ciziny. Dřív než si detektiv stačí promluvit s její matkou, je paní Pigotová zastřelena a zanedlouho poté je detektiv unesen. Podaří se mu uniknout a zabít přitom Pradiera, vzápětí se však ocitá v dalším ohrožení života, když se ho pokusí zabít komisař Madrier, který vyšetřuje případ Pigotové. Chousac je sice raněn, ale unikne a najde útočiště u své vdané sekretářky Charlotte. S pomocí svého spolupracovníka Haymanna zjistí další podivné souvislosti týkající se pozadí případu. Když je unesena Charlotta, aby posloužila jako rukojmí, vymlátí detektiv adresu jejího věznění z muže, který přišel, aby ho donutil pátrání ukončit. Společně s Haymannem ji osvobodí a pak se vydá za komisařem Cocciolim, aby od něj získal další informace. S jejich pomocí se pak dostane na stopu sanatoria Zelený kopec. Podaří mu proniknout dovnitř jako jeden z pacientů a během dalšího pátrání přijde na stopu gangu, který ve velkém obchoduje s heroinem a má základnu a laboratoř právě v sanatoriu. Při pátrání v sanatoriu je však odhalen a znovu musí bojovat o život.
    65%
    Bývalý inspektor Choucas, který se živí jako soukromý detektiv, se na radu komisaře Coccioliho pustí do pátrání po slepé dívce Martě, dceři paní Pigotové. Brzy poté ho navštíví muž jménem Pradier, který se snaží detektiva přesvědčit, že dívka utekla s milencem do ciziny. Dřív než si detektiv stačí promluvit s její matkou, je paní Pigotová zastřelena a zanedlouho poté je detektiv unesen. Podaří se mu uniknout a zabít přitom Pradiera, vzápětí se však ocitá v dalším ohrožení života, když se ho pokusí zabít komisař Madrier, který vyšetřuje případ Pigotové. Chousac je sice raněn, ale unikne a najde útočiště u své vdané sekretářky Charlotte. S pomocí svého spolupracovníka Haymanna zjistí další podivné souvislosti týkající se pozadí případu. Když je unesena Charlotta, aby posloužila jako rukojmí, vymlátí detektiv adresu jejího věznění z muže, který přišel, aby ho donutil pátrání ukončit. Společně s Haymannem ji osvobodí a pak se vydá za komisařem Cocciolim, aby od něj získal další informace. S jejich pomocí se pak dostane na stopu sanatoria Zelený kopec. Podaří mu proniknout dovnitř jako jeden z pacientů a během dalšího pátrání přijde na stopu gangu, který ve velkém obchoduje s heroinem a má základnu a laboratoř právě v sanatoriu. Při pátrání v sanatoriu je však odhalen a znovu musí bojovat o život.
    9
  • Drsný chlapík
    Drsný chlapík (1983)
    Film
    • Netflix
    Ve filmu Drsný chlapík představuje Ventura dobrodruha, automobilového závodníka, zlatokopa, ale především muže, který nikdy nezapomněl na svého přítele. Především pro něj chce vyzdvihnout zlatý poklad zpod kanadských vodopádů, který tam musel utopit, aby si zachránil holý život. Gérard je po nehodě na invalidním vozíku a na nákladnou operaci, která by mu mohla pomoci, nemá dostatek peněz. Aldo navštíví Gérarda a svou dávnou lásku Eleonoru a začíná připravovat výpravu do Skalistých hor. Neví, že celou přípravu sledují indiáni, kterým Aldo i s pokladem tenkrát v Kanadě utekl. (Česká televize)
    64%
    Ve filmu Drsný chlapík představuje Ventura dobrodruha, automobilového závodníka, zlatokopa, ale především muže, který nikdy nezapomněl na svého přítele. Především pro něj chce vyzdvihnout zlatý poklad zpod kanadských vodopádů, který tam musel utopit, aby si zachránil holý život. Gérard je po nehodě na invalidním vozíku a na nákladnou operaci, která by mu mohla pomoci, nemá dostatek peněz. Aldo navštíví Gérarda a svou dávnou lásku Eleonoru a začíná připravovat výpravu do Skalistých hor. Neví, že celou přípravu sledují indiáni, kterým Aldo i s pokladem tenkrát v Kanadě utekl. (Česká televize)
    10
  • Marseillská smlouva
    Marseillská smlouva (1974)
    Film
    Tři jeho předchůdci byli zákeřně zavražděni a francouzská vláda na to přesto odmítla jakkoli reagovat. Proto se rozhodl vzít spravedlnost do vlastních rukou. Americký špión Steve Ventura v briskním podání legendárního Anthony Quinna přijíždí do „města světel“, do Paříže, s cílem jednou pro vždy zlikvidovat narkobarona unikajícího zákonu. Cena nerozhoduje, pouze výsledky. A jeho pařížský kolega mu posléze navrhne řešení. Je možné si najmout placeného zabijáka, který by všechnu špinavou práci odvedl za ně. Ventura po delším zvažování nakonec tuto variantu přijme, ale je zděšen v momentě, kdy zjistí, že oním žoldáckým vrahem je jeho dávný přítel z armády, charismatický John s tváří Michaela Cainea. I tak ale neváhá a zaplatí mu. Vrcholná potíž ale nastane v momentě, kdy Venturovi dostane oznámení, že situace se změnila a drogový boss musí zůstat naživu. Není totiž cesta, jak dát o novém stavu vědět Johnovi, který tak dál pokračuje ve své misi směřující k vykonání popravy. Vteřiny ubíhají a do chvíle posledních výstřelů zbývá stále méně času.
    Žánry:DramaThriller
    61%
    Tři jeho předchůdci byli zákeřně zavražděni a francouzská vláda na to přesto odmítla jakkoli reagovat. Proto se rozhodl vzít spravedlnost do vlastních rukou. Americký špión Steve Ventura v briskním podání legendárního Anthony Quinna přijíždí do „města světel“, do Paříže, s cílem jednou pro vždy zlikvidovat narkobarona unikajícího zákonu. Cena nerozhoduje, pouze výsledky. A jeho pařížský kolega mu posléze navrhne řešení. Je možné si najmout placeného zabijáka, který by všechnu špinavou práci odvedl za ně. Ventura po delším zvažování nakonec tuto variantu přijme, ale je zděšen v momentě, kdy zjistí, že oním žoldáckým vrahem je jeho dávný přítel z armády, charismatický John s tváří Michaela Cainea. I tak ale neváhá a zaplatí mu. Vrcholná potíž ale nastane v momentě, kdy Venturovi dostane oznámení, že situace se změnila a drogový boss musí zůstat naživu. Není totiž cesta, jak dát o novém stavu vědět Johnovi, který tak dál pokračuje ve své misi směřující k vykonání popravy. Vteřiny ubíhají a do chvíle posledních výstřelů zbývá stále méně času.
    Žánry:DramaThriller
    11
  • Můj pasák
    Můj pasák (1996)
    Film
    • Netflix
    Prostitutka Marie Abarthová je jednou z mála, která své povolání vykonává s láskou. K zákazníkům je vždy pozorná a věnuje se jim naplno, ať jsou mladí, staří, štíhlí nebo při těle. Jedné noci objeví ve vstupní hale domu, kde bydlí, bezdomovce Jeannota, který zde přespává. Přinese mu teplé jídlo, půjčí teplomet a nakonec mu nabídne i svou náruč plnou lásky. Dívka se do charismatického muže zamiluje a nechá ho u sebe bydlet. Jeannotovi brzy začne vadit, že musí opouštět byt pokaždé, když jeho přítelkyně doma pracuje, a tak Marie pronajme větší byt. Tím ale milencovy nároky zdaleka nekončí...

    Režisér Bertrand Blier, syn známého herce Bernarda Bliera, získal uznání jako svérázný autor komedií, citlivý vykladač nevšedních lidských osudů a zejména jako bořitel měšťáckých konvencí, především v tabuizované oblasti sexu. Své pověsti dostál i ve svém zatím posledním snímku Můj pasák. Líčí v něm peripetie vztahu slušné prostitutky a hodného pasáka, který ji však zklame.

    Blier zachycuje vztahy mezi proagonisty filmu bez skrupulí, ale také bez zbytečného naturalismu, zato se zvláštní citlivostí a bezprostředností. Sám režisér říká, že "prostituce je stejně jako zbraně a gangsteři součástí kinematografie." Ve filmu dominují dobře napsané dialogy, promluvy hrdinů a po obrazové stránce velké detaily jejich tváří a pohledů. Přes uvedené klady snímku jsou v Blierově filmografii (u nás bohužel velmi málo známé) ještě mnohem výraznější díla.
    60%
    Prostitutka Marie Abarthová je jednou z mála, která své povolání vykonává s láskou. K zákazníkům je vždy pozorná a věnuje se jim naplno, ať jsou mladí, staří, štíhlí nebo při těle. Jedné noci objeví ve vstupní hale domu, kde bydlí, bezdomovce Jeannota, který zde přespává. Přinese mu teplé jídlo, půjčí teplomet a nakonec mu nabídne i svou náruč plnou lásky. Dívka se do charismatického muže zamiluje a nechá ho u sebe bydlet. Jeannotovi brzy začne vadit, že musí opouštět byt pokaždé, když jeho přítelkyně doma pracuje, a tak Marie pronajme větší byt. Tím ale milencovy nároky zdaleka nekončí...

    Režisér Bertrand Blier, syn známého herce Bernarda Bliera, získal uznání jako svérázný autor komedií, citlivý vykladač nevšedních lidských osudů a zejména jako bořitel měšťáckých konvencí, především v tabuizované oblasti sexu. Své pověsti dostál i ve svém zatím posledním snímku Můj pasák. Líčí v něm peripetie vztahu slušné prostitutky a hodného pasáka, který ji však zklame.

    Blier zachycuje vztahy mezi proagonisty filmu bez skrupulí, ale také bez zbytečného naturalismu, zato se zvláštní citlivostí a bezprostředností. Sám režisér říká, že "prostituce je stejně jako zbraně a gangsteři součástí kinematografie." Ve filmu dominují dobře napsané dialogy, promluvy hrdinů a po obrazové stránce velké detaily jejich tváří a pohledů. Přes uvedené klady snímku jsou v Blierově filmografii (u nás bohužel velmi málo známé) ještě mnohem výraznější díla.
    12
  • 13
  • Place Vendome - Svět diamantů
    Place Vendome - Svět diamantů (1998)
    Film
    58%
    14
  • 15
  • 16