?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jean-Claude Ventura: Filmy a seriály

  • 1
  • Maminčin zámek
    Maminčin zámek (1990)
    Film
    77%
    2
  • Armáda stínů
    Armáda stínů (1969)
    Film
    • iTunes
    Napínavým příběhem oslavujícím francouzský odboj za II. světové války se režisér vrací k poměrně osobnímu tématu. Detaily o jeho působení v odboji zůstávají z větší částí záhadou, lze však věřit tomu, že sám byl součástí ilegálního odboje. V roce 1943 pobýval v Londýně, kde přečetl dvě nejvýznamnější literární díla francouzské literatury, která vznikla během války – Moře mlčí a Armádu stínů Josepha Kessela. Filmovou adaptací prvního díla zahájil svou kariéru; k druhému se dostal ve svých jednapadesáti letech. Scénář se poměrně věrně drží literární předlohy, i když několik drobných změn režisér přece jen provedl. Hlavní linii tvoří detailní popis fungování odbojářské špionážní a záškodnické sítě, který je vykreslen téměř jako detektivní film, ovšem s reálnými postavami. Zatímco autor literární předlohy musel totožnost svých hrdinů maskovat, Melville ji záměrně odhaluje, protože ji považuje za nejpřesnější vyjádření podstaty odboje. Vynecháním emocionálních výlevů v ději zase zachovává čistý odraz doby a právě nadřazení zájmů formy nad počitky je u Melvilla charakteristickým postupem dvojznačnosti, která je silně přítomná téměř ve všech jeho filmech. Také v Armádě stínů je věnována zvláštní pozornost kvalitě barev. Obraz je laděn do monochromatického šerosvitu s odstíny béžové a vždy v jednobarevném tónu.(MFF Karlovy Vary)
    77%
    Napínavým příběhem oslavujícím francouzský odboj za II. světové války se režisér vrací k poměrně osobnímu tématu. Detaily o jeho působení v odboji zůstávají z větší částí záhadou, lze však věřit tomu, že sám byl součástí ilegálního odboje. V roce 1943 pobýval v Londýně, kde přečetl dvě nejvýznamnější literární díla francouzské literatury, která vznikla během války – Moře mlčí a Armádu stínů Josepha Kessela. Filmovou adaptací prvního díla zahájil svou kariéru; k druhému se dostal ve svých jednapadesáti letech. Scénář se poměrně věrně drží literární předlohy, i když několik drobných změn režisér přece jen provedl. Hlavní linii tvoří detailní popis fungování odbojářské špionážní a záškodnické sítě, který je vykreslen téměř jako detektivní film, ovšem s reálnými postavami. Zatímco autor literární předlohy musel totožnost svých hrdinů maskovat, Melville ji záměrně odhaluje, protože ji považuje za nejpřesnější vyjádření podstaty odboje. Vynecháním emocionálních výlevů v ději zase zachovává čistý odraz doby a právě nadřazení zájmů formy nad počitky je u Melvilla charakteristickým postupem dvojznačnosti, která je silně přítomná téměř ve všech jeho filmech. Také v Armádě stínů je věnována zvláštní pozornost kvalitě barev. Obraz je laděn do monochromatického šerosvitu s odstíny béžové a vždy v jednobarevném tónu.(MFF Karlovy Vary)
    3
  • Tatínkova sláva
    Tatínkova sláva (1990)
    Film
    Provence 1895, městečko Aubagne. Malý Marcel vzpomíná na své dětství. Noří se do vůní, barev a bezstarostnosti mládí, kdy jako malý chlapec chodil za tatínkem do školy a sám se tak naučil psát, vzpomíná na své blízké - na svou maminku, krásnou a veselou ženu, na svou tetu Rózu a jejího bonvivánského muže Julese. Když mu byly tři roky, odstěhovali se na předměstí Marseille, kde jeho tatínek získal místo učitele. Ale ze všeho nejvíc mu učarovaly prázdniny, které rodina trávila v kopcích Provence, v nádherné divoké přírodě, kde malý Marcel chytal motýly a cikády, kde se učil poznávat květiny.
    76%
    Provence 1895, městečko Aubagne. Malý Marcel vzpomíná na své dětství. Noří se do vůní, barev a bezstarostnosti mládí, kdy jako malý chlapec chodil za tatínkem do školy a sám se tak naučil psát, vzpomíná na své blízké - na svou maminku, krásnou a veselou ženu, na svou tetu Rózu a jejího bonvivánského muže Julese. Když mu byly tři roky, odstěhovali se na předměstí Marseille, kde jeho tatínek získal místo učitele. Ale ze všeho nejvíc mu učarovaly prázdniny, které rodina trávila v kopcích Provence, v nádherné divoké přírodě, kde malý Marcel chytal motýly a cikády, kde se učil poznávat květiny.
    4
  • Něžné kuře
    Něžné kuře (1978)
    Film
    Policejní komisařka Lisa Tanquerellová (Annie Girardot) znovu potkala bohémského profesora řečtiny na Sorbonně Antoine Lemerciera (Philippe Noiret) dvacet let po vzájemném milostném vzplanutí během studia. Takže teď musí Lisa řešit vraždy mezi francouzskými politiky a zároveň navazovat na staré milostné dobrodružství. Musí také tajit svoje zaměstnání, protože Antoine nemá rád autority obecně a policisty zvláště. Kriminální komedie z roku 1978 kterou režíroval Philippe de Broca. Na tento film navázal v roce 1980 další díl "Ukradli torzo Jupitera".
    74%
    Policejní komisařka Lisa Tanquerellová (Annie Girardot) znovu potkala bohémského profesora řečtiny na Sorbonně Antoine Lemerciera (Philippe Noiret) dvacet let po vzájemném milostném vzplanutí během studia. Takže teď musí Lisa řešit vraždy mezi francouzskými politiky a zároveň navazovat na staré milostné dobrodružství. Musí také tajit svoje zaměstnání, protože Antoine nemá rád autority obecně a policisty zvláště. Kriminální komedie z roku 1978 kterou režíroval Philippe de Broca. Na tento film navázal v roce 1980 další díl "Ukradli torzo Jupitera".
    5
  • César a Rosalie
    César a Rosalie (1972)
    Film
    Příběh milostného trojúhelníku a zrodu jednoho přátelství. César, společenský a energický muž, stojí v čele firmy obchodující s železným šrotem. Miluje Rosalii, která má velmi blízko ke své rodině. Rosalie teď sice žije s Césarem, ale je tu ještě David. David je umělec a Rosaliin bývalý milenec, který se jí zapsal hluboko do srdce. Z mužů soupeřících o stejnou ženu se nakonec stávají přátelé. (FFF)
    72%
    Příběh milostného trojúhelníku a zrodu jednoho přátelství. César, společenský a energický muž, stojí v čele firmy obchodující s železným šrotem. Miluje Rosalii, která má velmi blízko ke své rodině. Rosalie teď sice žije s Césarem, ale je tu ještě David. David je umělec a Rosaliin bývalý milenec, který se jí zapsal hluboko do srdce. Z mužů soupeřících o stejnou ženu se nakonec stávají přátelé. (FFF)
    6
  • Nenapravitelný
    Nenapravitelný (1975)
    Film
    • iVysílání
    Bláznivá francouzská komedie o neodolatelném podvodníkovi, který narazí na nečekaného protivníka - lásku. Na jeho počátku je z vězení propuštěn brilantní podvodník Viktor Vauthier. Neztrácí ani minutu a ihned telefonicky rozjede další řadu podvodů. Prodá dům své milenky Heleny, protože potřebuje peníze na věno dcery Katherine, a ještě téhož dne dohodne další fingovaný prodej, tentokrát luxusní jachty (chvíle, kdy zájemce jachtu zkouší, využije k tomu, aby svedl jeho manželku). Doma jej čeká Kamil, aby jej připravil na příchod kurátora, před kterým má Viktor hrát přihlouplého zahradníka. Z kurátora se však vyklube kurátorka a ještě navíc velmi půvabná. Viktor nechá plavat roli přihlouplého a pozve Charlottu, jak se kurátorka jmenuje, na oběd, během něhož ji zahrnuje takovou spoustou okouzlujících lží a zároveň neustále odbíhá od stolu, jednou aby prodal letadla do zahraničí, podruhé, aby vyřešil problémy se svými ctitelkami. Všechno však zvládne a ještě stačí Charlottu pozvat na večeři. Aby podpořil své vyprávění, pozve Viktor kurátorku do potulného cirkusu mezi cikány, kde jí stará cikánka vypráví o jeho životě. Nadšená dívka je všechny pozve domů. Bydlí v muzeu, jehož ředitelem je její otec, a ukáže jim slavný obraz El Greka. Viktor vypráví o obrazu Kamilovi, který se okamžitě nadchne představou dokonalé loupeže. Viktor se sice brání, protože Charlottu miluje, ale nakonec se nechá přemluvit. Rodiče jsou vylákáni na fingovanou večeři k ministrovi, Viktor s Charlotou odejdou do divadla a Kamil s Raulem ukradnou obraz. Loupež se podaří a lupiči dokonce dostanou větší část výkupného, ale Viktor pozná, že dívka jej miluje a přinese jí výkupné. Čeká ho však další překvapení.
    Žánry:Komedie
    70%
    Bláznivá francouzská komedie o neodolatelném podvodníkovi, který narazí na nečekaného protivníka - lásku. Na jeho počátku je z vězení propuštěn brilantní podvodník Viktor Vauthier. Neztrácí ani minutu a ihned telefonicky rozjede další řadu podvodů. Prodá dům své milenky Heleny, protože potřebuje peníze na věno dcery Katherine, a ještě téhož dne dohodne další fingovaný prodej, tentokrát luxusní jachty (chvíle, kdy zájemce jachtu zkouší, využije k tomu, aby svedl jeho manželku). Doma jej čeká Kamil, aby jej připravil na příchod kurátora, před kterým má Viktor hrát přihlouplého zahradníka. Z kurátora se však vyklube kurátorka a ještě navíc velmi půvabná. Viktor nechá plavat roli přihlouplého a pozve Charlottu, jak se kurátorka jmenuje, na oběd, během něhož ji zahrnuje takovou spoustou okouzlujících lží a zároveň neustále odbíhá od stolu, jednou aby prodal letadla do zahraničí, podruhé, aby vyřešil problémy se svými ctitelkami. Všechno však zvládne a ještě stačí Charlottu pozvat na večeři. Aby podpořil své vyprávění, pozve Viktor kurátorku do potulného cirkusu mezi cikány, kde jí stará cikánka vypráví o jeho životě. Nadšená dívka je všechny pozve domů. Bydlí v muzeu, jehož ředitelem je její otec, a ukáže jim slavný obraz El Greka. Viktor vypráví o obrazu Kamilovi, který se okamžitě nadchne představou dokonalé loupeže. Viktor se sice brání, protože Charlottu miluje, ale nakonec se nechá přemluvit. Rodiče jsou vylákáni na fingovanou večeři k ministrovi, Viktor s Charlotou odejdou do divadla a Kamil s Raulem ukradnou obraz. Loupež se podaří a lupiči dokonce dostanou větší část výkupného, ale Viktor pozná, že dívka jej miluje a přinese jí výkupné. Čeká ho však další překvapení.
    Žánry:Komedie
    7
  • Lovec hlav
    Lovec hlav (1976)
    Film
    • iVysílání
    • Google Play
    Stopař je nájemný žoldák, tzv. lovec hlav, který obchází policejní metody a za peníze řeší zapeklité kriminální případy. Je v této práci špičkový, i když k ní má poněkud svérázný přístup. Teď je na stopě zákeřnému zločinci Gérardu l´Epervierovi zvanému Jestřáb, který má na svědomí nejen loupeže, ale i vraždy. Aby totiž po sobě zahladil všechny stopy a svědky, po akci vždy mladíky, které si najímá na "špinavou práci", nemilosrdně likviduje. Stopař mu ale šlape na paty, takže bude zřejmě nutné ho odstranit...
    Žánry:AkčníKrimiThriller
    70%
    Stopař je nájemný žoldák, tzv. lovec hlav, který obchází policejní metody a za peníze řeší zapeklité kriminální případy. Je v této práci špičkový, i když k ní má poněkud svérázný přístup. Teď je na stopě zákeřnému zločinci Gérardu l´Epervierovi zvanému Jestřáb, který má na svědomí nejen loupeže, ale i vraždy. Aby totiž po sobě zahladil všechny stopy a svědky, po akci vždy mladíky, které si najímá na "špinavou práci", nemilosrdně likviduje. Stopař mu ale šlape na paty, takže bude zřejmě nutné ho odstranit...
    Žánry:AkčníKrimiThriller
    8
  • Farinelli
    Farinelli (1994)
    Film
    Snímek režiséra Gérarda Corbiaua Farinelli je nevšední biografií jedné z významných osobností evropské operní scény 18. století. Carlo Broschi, zvaný Farinelli (1705-1782), patřil mezi nejobdivovanější zpěváky své doby; sopranista, vrcholný představitel slohu bel canto, díky svému zmrzačení (byl kastrát) zvládl tři a půl oktávy, a dokázal udržet tón celou minutu. Fascinující a nejednoznačná postava je pro autory průvodcem dobou baroka s jeho pompézností a smyslem pro efekty; hrdina si však zároveň zachovává tajemství, jež tkví v neuchopitelném umění dojímat krásou zpěvu. Právě Farinelliho "božské" umění je ústředním prvkem vyprávění, jež zobecňuje osud skutečné osobnosti v historické době na pozadí vztahů mezi protagonisty a jejich zvláštních "rolí". Souputníkem kastráta, jemuž je dáno okouzlovat a milovat ženy, avšak bez očekávaného naplnění, je jeho starší bratr Riccardo. Muž, který zpěváka v dětství zmrzačil, aby uchoval jeho hlas, je pouze průměrným skladatelem; o to zoufaleji se drží geniálního sourozence, jemuž dělá manažera, společníka i skladatele. Utajovaná žárlivost spolu s neschopností dostát dávnému slibu, že pro zpěváka složí vysněnou operu o Orfeovi, se nakonec postaví mezi bratry, kteří byli nerozluční nejen v práci, ale i v soukromí (Carlo se s Riccardem dělí o ženy, jež dobyl).

    Dalším aktérem dramatu je Georg Friedrich Händel, léta toužící, aby kastrát zpíval jeho skladby. To je i Farinelliho stále trýznivějším tajným snem (zpěvák dokonce ukradne skladateli jeden jeho opus); Carlo však zůstává věrný bratrovi a londýnskému souboru italského mistra Porpory. Ničivé spory nakonec ochromují tvůrčí schopnosti všech aktérů, svazovaných závistí, strachem ze ztráty tvůrčí potence a touhou po dokonalosti. Pouta lásky a důvěry se však nakonec ukazují být stejně důležitá, jako věčné, a přece tak pomíjivé umění tónů. Corbiau své téma pojednává v přitažlivých, vizuálně dynamických obrazech, v nichž dominuje na jevišti zpívající, androgynní a magický "král tónů" (zpěv tenoristy Dereka Leeho Ragina a sopranistky Ewy Mallas Godlewské byl pro potřeby filmu digitálně upravován). Zřejmá je paralela mezi dobovými zpěváky a moderními hvězdami pop music, které jsou na jedné straně hýčkané a obdivované davem, na straně druhé však trpí osamělostí a pocity nejistoty. Farinelli navíc strádá svou neplodností, jež je v příkrém kontrastu s uvolněnou, požitkářskou atmosférou doby i s jeho tvůrčí potencí. Atraktivitu myšlenkově i vizuálně pozoruhodného snímku umocňují herecké výkony hlavních představitelů, Stefana Dionisiho (Farinelli) a Enrica Lo Versa (Riccardo).
    66%
    Snímek režiséra Gérarda Corbiaua Farinelli je nevšední biografií jedné z významných osobností evropské operní scény 18. století. Carlo Broschi, zvaný Farinelli (1705-1782), patřil mezi nejobdivovanější zpěváky své doby; sopranista, vrcholný představitel slohu bel canto, díky svému zmrzačení (byl kastrát) zvládl tři a půl oktávy, a dokázal udržet tón celou minutu. Fascinující a nejednoznačná postava je pro autory průvodcem dobou baroka s jeho pompézností a smyslem pro efekty; hrdina si však zároveň zachovává tajemství, jež tkví v neuchopitelném umění dojímat krásou zpěvu. Právě Farinelliho "božské" umění je ústředním prvkem vyprávění, jež zobecňuje osud skutečné osobnosti v historické době na pozadí vztahů mezi protagonisty a jejich zvláštních "rolí". Souputníkem kastráta, jemuž je dáno okouzlovat a milovat ženy, avšak bez očekávaného naplnění, je jeho starší bratr Riccardo. Muž, který zpěváka v dětství zmrzačil, aby uchoval jeho hlas, je pouze průměrným skladatelem; o to zoufaleji se drží geniálního sourozence, jemuž dělá manažera, společníka i skladatele. Utajovaná žárlivost spolu s neschopností dostát dávnému slibu, že pro zpěváka složí vysněnou operu o Orfeovi, se nakonec postaví mezi bratry, kteří byli nerozluční nejen v práci, ale i v soukromí (Carlo se s Riccardem dělí o ženy, jež dobyl).

    Dalším aktérem dramatu je Georg Friedrich Händel, léta toužící, aby kastrát zpíval jeho skladby. To je i Farinelliho stále trýznivějším tajným snem (zpěvák dokonce ukradne skladateli jeden jeho opus); Carlo však zůstává věrný bratrovi a londýnskému souboru italského mistra Porpory. Ničivé spory nakonec ochromují tvůrčí schopnosti všech aktérů, svazovaných závistí, strachem ze ztráty tvůrčí potence a touhou po dokonalosti. Pouta lásky a důvěry se však nakonec ukazují být stejně důležitá, jako věčné, a přece tak pomíjivé umění tónů. Corbiau své téma pojednává v přitažlivých, vizuálně dynamických obrazech, v nichž dominuje na jevišti zpívající, androgynní a magický "král tónů" (zpěv tenoristy Dereka Leeho Ragina a sopranistky Ewy Mallas Godlewské byl pro potřeby filmu digitálně upravován). Zřejmá je paralela mezi dobovými zpěváky a moderními hvězdami pop music, které jsou na jedné straně hýčkané a obdivované davem, na straně druhé však trpí osamělostí a pocity nejistoty. Farinelli navíc strádá svou neplodností, jež je v příkrém kontrastu s uvolněnou, požitkářskou atmosférou doby i s jeho tvůrčí potencí. Atraktivitu myšlenkově i vizuálně pozoruhodného snímku umocňují herecké výkony hlavních představitelů, Stefana Dionisiho (Farinelli) a Enrica Lo Versa (Riccardo).
    9
  • Šuani
    Šuani (1988)
    Film
    Příběh nás zavádí do období francouzské revoluce, kdy proti republikánům a jejich přívržencům povstali zastánci krále. Události v zemi nabírají rychlý spád. Privilegia aristokracie byla zrušena, a v roce 1789 bylo vydáno „Prohlášení práv člověka a občana“. Majetek katolické církve je zabaven, a vznikají francouzské departementy. Král Ludvík XVI. uprchl do Varenne, kde je začas zajat, a v roce 1793 popraven. V té době povstali na západě země proti republice Šuani. Philippe Noiret hraje hraběte de Kerfadeca, který je příslušník šlechty, členem Šuanů. Kolem něj se shromažďují lidé mu oddaní a zastánci monarchie.Ovšem i mezi jeho blízkými se najdou lidé, kteří smýšlí naopak, a jsou pro republiku Céline, kterou Kerfadec vychovával se zmítá mezi láskou a politickými ambicemi dvou mladých mužů – Auréla, šlechtice tělem i duší – Stéphane Freiss a Tarquina oddaného republikána.
    65%
    Příběh nás zavádí do období francouzské revoluce, kdy proti republikánům a jejich přívržencům povstali zastánci krále. Události v zemi nabírají rychlý spád. Privilegia aristokracie byla zrušena, a v roce 1789 bylo vydáno „Prohlášení práv člověka a občana“. Majetek katolické církve je zabaven, a vznikají francouzské departementy. Král Ludvík XVI. uprchl do Varenne, kde je začas zajat, a v roce 1793 popraven. V té době povstali na západě země proti republice Šuani. Philippe Noiret hraje hraběte de Kerfadeca, který je příslušník šlechty, členem Šuanů. Kolem něj se shromažďují lidé mu oddaní a zastánci monarchie.Ovšem i mezi jeho blízkými se najdou lidé, kteří smýšlí naopak, a jsou pro republiku Céline, kterou Kerfadec vychovával se zmítá mezi láskou a politickými ambicemi dvou mladých mužů – Auréla, šlechtice tělem i duší – Stéphane Freiss a Tarquina oddaného republikána.
    10
  • Sukničkář
    Sukničkář (1979)
    FilmRole: Station master
    Hrdinou francouzské filmové komedie je šarmantní muž v nejlepších letech, který má slabost pro každou pěknou dívčí tvář a pro vidinu nového milostného dobrodružství je ochoten zapomenout na své povinnosti, rodinu i přátele. Jmenuje se Eduard Choiseul, je klavírním virtuosem a má neobyčejně komplikovaný soukromý život. Vinou své slabosti pro ženy se totiž ocitá v postavení permanentního štvance. Jeho současná manželka Marie-France samozřejmě už dávno prohlédla svůdníkovy lži a předstíraná koncertní vystoupení a dlouho vše snáší s obdivuhodnou trpělivostí. Jednoho dne však ustavičně uspěchanému muži pohrozí, že i ona by si mohla najít milence. To sice probudí Eduardovu žárlivost, ale nijak to jeho chování nezmění. Po zralé úvaze se sice rozhodne upevnit poněkud chatrné manželství, ale profesionální závazky překazí dovolenou v luxusním domě na mořském pobřeží hned v zárodku. Eduard musí odjet na koncert do jistého venkovského zámku. Tady se setká nejen se svou dávnou přítelkyní Suzanne, ale také s její vnučkou Valentinou, jejíž půvaby mu zcela učarují. Je rozhodnut opustit ženu, zrušit plánovaná vystoupení a odjet s dívkou do USA. To je ale poslední kapka pověstného poháru
    Žánry:Komedie
    64%
    Hrdinou francouzské filmové komedie je šarmantní muž v nejlepších letech, který má slabost pro každou pěknou dívčí tvář a pro vidinu nového milostného dobrodružství je ochoten zapomenout na své povinnosti, rodinu i přátele. Jmenuje se Eduard Choiseul, je klavírním virtuosem a má neobyčejně komplikovaný soukromý život. Vinou své slabosti pro ženy se totiž ocitá v postavení permanentního štvance. Jeho současná manželka Marie-France samozřejmě už dávno prohlédla svůdníkovy lži a předstíraná koncertní vystoupení a dlouho vše snáší s obdivuhodnou trpělivostí. Jednoho dne však ustavičně uspěchanému muži pohrozí, že i ona by si mohla najít milence. To sice probudí Eduardovu žárlivost, ale nijak to jeho chování nezmění. Po zralé úvaze se sice rozhodne upevnit poněkud chatrné manželství, ale profesionální závazky překazí dovolenou v luxusním domě na mořském pobřeží hned v zárodku. Eduard musí odjet na koncert do jistého venkovského zámku. Tady se setká nejen se svou dávnou přítelkyní Suzanne, ale také s její vnučkou Valentinou, jejíž půvaby mu zcela učarují. Je rozhodnut opustit ženu, zrušit plánovaná vystoupení a odjet s dívkou do USA. To je ale poslední kapka pověstného poháru
    Žánry:Komedie
    11
  • Buď zdráv, umělče!
    Buď zdráv, umělče! (1973)
    Film
    62%
    12
  • 13
  • Rej výtržníků
    Rej výtržníků (1992)
    Film

    Ve světě plném otravů se láska hledá opravdu velmi těžko... Ale když se chce, všechno jde! Zvěrolékaře Henriho na každém kroku někdo obtěžuje, zdržuje nudnými řečmi a připravuje o čas i soukromí. K dovršení všeho jej opustí manželka, přenechá mu jejich malého syna a nic dalšího ji už nezajímá. Henri je zhnusen a vytrvale odráží všechny ženy, které mu dohazuje jeho otravná sestra. Když však potká sympatickou Louise, okamžitě v ní rozpozná spřízněnou duši a na první pohled se zamiluje. Jenže je tady malinký háček - rád by jí vyznal lásku, ale do cesty se mu staví jeden otrapa za druhým. A přestože Louise jeho city opětuje, je zcela nemožné najít kousek místa, kde by měli klid.

    Žánry:Komedie
    58%

    Ve světě plném otravů se láska hledá opravdu velmi těžko... Ale když se chce, všechno jde! Zvěrolékaře Henriho na každém kroku někdo obtěžuje, zdržuje nudnými řečmi a připravuje o čas i soukromí. K dovršení všeho jej opustí manželka, přenechá mu jejich malého syna a nic dalšího ji už nezajímá. Henri je zhnusen a vytrvale odráží všechny ženy, které mu dohazuje jeho otravná sestra. Když však potká sympatickou Louise, okamžitě v ní rozpozná spřízněnou duši a na první pohled se zamiluje. Jenže je tady malinký háček - rád by jí vyznal lásku, ale do cesty se mu staví jeden otrapa za druhým. A přestože Louise jeho city opětuje, je zcela nemožné najít kousek místa, kde by měli klid.

    Žánry:Komedie
    14
  • 15
  • La Vouivre
    La Vouivre (1989)
    Film
    55%
    16
  • 17
  • 18