Bláznivá francouzská komedie o neodolatelném podvodníkovi, který narazí na nečekaného protivníka - lásku.
Na jeho počátku je z vězení propuštěn brilantní podvodník Viktor Vauthier. Neztrácí ani minutu a ihned telefonicky rozjede další řadu podvodů. Prodá dům své milenky Heleny, protože potřebuje peníze na věno dcery Katherine, a ještě téhož dne dohodne další fingovaný prodej, tentokrát luxusní jachty (chvíle, kdy zájemce jachtu zkouší, využije k tomu, aby svedl jeho manželku). Doma jej čeká Kamil, aby jej připravil na příchod kurátora, před kterým má Viktor hrát přihlouplého zahradníka. Z kurátora se však vyklube kurátorka a ještě navíc velmi půvabná.
Viktor nechá plavat roli přihlouplého a pozve Charlottu, jak se kurátorka jmenuje, na oběd, během něhož ji zahrnuje takovou spoustou okouzlujících lží a zároveň neustále odbíhá od stolu, jednou aby prodal letadla do zahraničí, podruhé, aby vyřešil problémy se svými ctitelkami. Všechno však zvládne a ještě stačí Charlottu pozvat na večeři. Aby podpořil své vyprávění, pozve Viktor kurátorku do potulného cirkusu mezi cikány, kde jí stará cikánka vypráví o jeho životě. Nadšená dívka je všechny pozve domů. Bydlí v muzeu, jehož ředitelem je její otec, a ukáže jim slavný obraz El Greka. Viktor vypráví o obrazu Kamilovi, který se okamžitě nadchne představou dokonalé loupeže. Viktor se sice brání, protože Charlottu miluje, ale nakonec se nechá přemluvit. Rodiče jsou vylákáni na fingovanou večeři k ministrovi, Viktor s Charlotou odejdou do divadla a Kamil s Raulem ukradnou obraz. Loupež se podaří a lupiči dokonce dostanou větší část výkupného, ale Viktor pozná, že dívka jej miluje a přinese jí výkupné. Čeká ho však další překvapení.
Typická bláznivá komedie ve stylu, jaké točil Pierre Richarde či Louis de Funès. Zde si hlavní roli střihl Jean-Paul Belmondo, kterému ani takový žánr nebyl cizí. Dějství je bláznivé v takovém tempu, že stačí chvíle nepozornosti a divák ztratí veškerý přehled o tom, co se vlastně právě děje. Belmondo tu má pusu doslova jako kulomet a jeho ztřeštěnost společně s energií je snad nekonečná. Jedná se v podstatě o takovou zvukovou grotesku s cílem pobavit za každou cenu, což se po celou stopáž jistojistě daří.
...aneb Belmondova smršť. Tempo filmu je rychlejší a zběsilejší, než v Rychle a zběsile. A má to tu pravou francouzskou komediální atmosféru. A to je přesně to, co potřebuju, abych se dobře pobavil! Belmondo je fakt nenapravitelnej a dycky hraje toho chuja tak skvěle, že to nejde, aby nerozesmál. Jeho lhací techniky, výmysly, nápady a převleky jsou nezapomenutelny. Prostě skvělá francouzská komedie ze starejch dobrejch časů...