Bert Schneider (II): Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Bert Schneider (II): Filmy a seriály

  • Poslední filmové představení
    Poslední filmové představení (1971)
    Film
    • iTunes
    79%
    1
  • Nebeské dny
    Nebeské dny (1978)
    Film
    Chicago, 1916. Mladý ocelářský dělník Billy utíká spolu s dospívající sestrou Lindou a svou dívkou Abby poté, co ve rvačce zabije předáka. Trojice, jež se vydává za sourozence, se přidá ke skupině sezonních dělníků na texaském ranči, jehož majitel postupně podléhá kouzlu Billyho dívky. Prchlivý mladík vidí v rančerově citu k Abby příležitost skoncovat s nuzným životem, jeho pragmatické rozhodnutí však nutně přináší osudové následky. Druhý snímek Terrence Malicka, po jehož dokončení se nejtajuplnější z filmových režisérů na dvacet let odmlčel, bývá nezřídka označován za kinematografické dílo s nejkrásnější kamerou v dějinách filmu. Oscarem oceněný kameraman Nestor Almendros je (spolu se samotným Malickem) autorem uhrančivě krásných elegických kompozic snímaných v okamžicích pověstné „magické hodiny“ během západu slunce a těsně po něm. Díky filmové kopii studia Paramount, vytvořené z negativu ošetřeného restaurováním, máme možnost ocenit Malickovu snahu zachytit „kapku vody na hladině jezera, ten okamžik dokonalosti“.
    76%
    Chicago, 1916. Mladý ocelářský dělník Billy utíká spolu s dospívající sestrou Lindou a svou dívkou Abby poté, co ve rvačce zabije předáka. Trojice, jež se vydává za sourozence, se přidá ke skupině sezonních dělníků na texaském ranči, jehož majitel postupně podléhá kouzlu Billyho dívky. Prchlivý mladík vidí v rančerově citu k Abby příležitost skoncovat s nuzným životem, jeho pragmatické rozhodnutí však nutně přináší osudové následky. Druhý snímek Terrence Malicka, po jehož dokončení se nejtajuplnější z filmových režisérů na dvacet let odmlčel, bývá nezřídka označován za kinematografické dílo s nejkrásnější kamerou v dějinách filmu. Oscarem oceněný kameraman Nestor Almendros je (spolu se samotným Malickem) autorem uhrančivě krásných elegických kompozic snímaných v okamžicích pověstné „magické hodiny“ během západu slunce a těsně po něm. Díky filmové kopii studia Paramount, vytvořené z negativu ošetřeného restaurováním, máme možnost ocenit Malickovu snahu zachytit „kapku vody na hladině jezera, ten okamžik dokonalosti“.
    2
  • Bezstarostná jízda
    Bezstarostná jízda (1969)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Billy a Wyatt jsou dva hippiesáci, kteří se poté, co vydělali nějaké peníze za pašování kokainu, rozhodnou na chopperech podniknout cestu do vzdáleného New Orleans, aby navštívili místní karneval. Jejich cesta je plná marihuany a LSD, k jejichž požití dělají zastávky v nejrůznějších koutech USA. Na své pouti jsou však po nějaké době zadrženi policií a posláni do vězení. Tam potkávají právníka George, který se do vězení dostal kvůli alkoholu. George dvojici po čase pomůže dostat se z vězení a rozhodne se cestovat s nimi. Čistokrevnému alkoholikovi Georgovi dvojice představí marihuanu a ten, ačkoliv se od ní chtěl původně distancovat, jejímu kouzlu podlehne. Když se trojice rozhodne přespat v malém městě, místní obyvatelé se rozhodnou je, pro jejich odlišnost, v noci přepadnout a zmlátit. Ačkoliv je Billy zažene a s Wyattem utrpí pouze drobná zranění, George se z utržených ran neprobere a umírá. Dvojice pokračuje v cestě přes nevěstinec, kde naberou dvě prostitutky a podnikají s nimi festival v New Orleans. Další den ráno, po prohýřené noci, dvojice na silnici potkává jedoucí náklaďák se dvěma místními. Ti se rozhodnou, že hippiky zastraší a vystřelí do Billyho motorky, který havaruje s těžkým zraněním. Wyatt odhodlaný dojed pro pomoc je s motocyklem taktéž postřelen, následkem čehož jeho motocykl exploduje.
    72%
    Billy a Wyatt jsou dva hippiesáci, kteří se poté, co vydělali nějaké peníze za pašování kokainu, rozhodnou na chopperech podniknout cestu do vzdáleného New Orleans, aby navštívili místní karneval. Jejich cesta je plná marihuany a LSD, k jejichž požití dělají zastávky v nejrůznějších koutech USA. Na své pouti jsou však po nějaké době zadrženi policií a posláni do vězení. Tam potkávají právníka George, který se do vězení dostal kvůli alkoholu. George dvojici po čase pomůže dostat se z vězení a rozhodne se cestovat s nimi. Čistokrevnému alkoholikovi Georgovi dvojice představí marihuanu a ten, ačkoliv se od ní chtěl původně distancovat, jejímu kouzlu podlehne. Když se trojice rozhodne přespat v malém městě, místní obyvatelé se rozhodnou je, pro jejich odlišnost, v noci přepadnout a zmlátit. Ačkoliv je Billy zažene a s Wyattem utrpí pouze drobná zranění, George se z utržených ran neprobere a umírá. Dvojice pokračuje v cestě přes nevěstinec, kde naberou dvě prostitutky a podnikají s nimi festival v New Orleans. Další den ráno, po prohýřené noci, dvojice na silnici potkává jedoucí náklaďák se dvěma místními. Ti se rozhodnou, že hippiky zastraší a vystřelí do Billyho motorky, který havaruje s těžkým zraněním. Wyatt odhodlaný dojed pro pomoc je s motocyklem taktéž postřelen, následkem čehož jeho motocykl exploduje.
    3
  • Malé životní etudy
    Malé životní etudy (1970)
    Film
    • iTunes

    V popředí příběhu je Robert Eroica Dupea, jenž hodil za hlavu svoji velmi slibnou kariéru koncertního pianisty a pracuje jako pomocný dělník na naftových vrtech v Kalifornii. Žije "na hromádce" s Rayette, která pracuje jako číšnice v bistru. Když Robert uslyší od sestry, že otec je těžce nemocný, vydává se domů, aby jej navštívil, a Rayette vezme s sebou. Tam je Robert znovu konfrontován s bohatstvím a životním stylem své kulturní rodiny, které se na čas zcela zřekl...Působivost a nezvyklost snímku je namíchána již ve scénáři, na něm spolupracovala Carole Eastmanová společně s Bobem Rafelsonem. Napsali silný příběh o hledání identity, s řadou komických i tragických momentů, jenž překvapil charakterově rozporuplnými hrdiny a nekonvenčními dialogy. Při realizaci za kamerou stál tvůrce maďarského původu László Kovács, jenž rovněž nasnímal Bezstarostnou jízdu, a stal se jedním z nejlepších kameramanů své doby. Ten vytvořil místy až surrealistické obrazy naftových polí či "tichem všepohlcující" krajinu v okolí rodinného domu Dupeových. Malé životní etudy sice nakonec ze čtyř nominaci nezískaly ani jednoho Oscara, Jack Nicholson jako Robert Dupea tu ale potvrdil skutečně výjimečné herecké chameleonské" schopnosti i to, že je filmová hvězda první velikosti. K silným, nezapomenutelným momentům snímku patří například dokonalou absurditou nabitá scéna kuřecího salátu", který si objednává Robert u neochotné číšnice v restauraci, stejně jako jeho smutkem a melancholií prodchnuté bravurní "pianové sólo" na jedoucím náklaďáku mezi auty na přeplněné silnici

    Žánry:DramaRoad Movie
    70%

    V popředí příběhu je Robert Eroica Dupea, jenž hodil za hlavu svoji velmi slibnou kariéru koncertního pianisty a pracuje jako pomocný dělník na naftových vrtech v Kalifornii. Žije "na hromádce" s Rayette, která pracuje jako číšnice v bistru. Když Robert uslyší od sestry, že otec je těžce nemocný, vydává se domů, aby jej navštívil, a Rayette vezme s sebou. Tam je Robert znovu konfrontován s bohatstvím a životním stylem své kulturní rodiny, které se na čas zcela zřekl...Působivost a nezvyklost snímku je namíchána již ve scénáři, na něm spolupracovala Carole Eastmanová společně s Bobem Rafelsonem. Napsali silný příběh o hledání identity, s řadou komických i tragických momentů, jenž překvapil charakterově rozporuplnými hrdiny a nekonvenčními dialogy. Při realizaci za kamerou stál tvůrce maďarského původu László Kovács, jenž rovněž nasnímal Bezstarostnou jízdu, a stal se jedním z nejlepších kameramanů své doby. Ten vytvořil místy až surrealistické obrazy naftových polí či "tichem všepohlcující" krajinu v okolí rodinného domu Dupeových. Malé životní etudy sice nakonec ze čtyř nominaci nezískaly ani jednoho Oscara, Jack Nicholson jako Robert Dupea tu ale potvrdil skutečně výjimečné herecké chameleonské" schopnosti i to, že je filmová hvězda první velikosti. K silným, nezapomenutelným momentům snímku patří například dokonalou absurditou nabitá scéna kuřecího salátu", který si objednává Robert u neochotné číšnice v restauraci, stejně jako jeho smutkem a melancholií prodchnuté bravurní "pianové sólo" na jedoucím náklaďáku mezi auty na přeplněné silnici

    Žánry:DramaRoad Movie
    4
  • 5
  • Hlava
    Hlava (1968)
    Film
    59%
    6
  • Jeď, řekl
    Jeď, řekl (1971)
    Film

    Hlavní hrdina Hector je přitažlivý dlouhovlasý mladík a hvězda školního basketbalového týmu v Ohiu. Ve společenském životě se stále nějak nemůže rozhodnout, kam vlastně chce patřit. Nelíbí se mu ztuhlé školní a společenské tradice, ani sportovní dril. Občas se nechává strhnout svým bláznivým spolubydlícím Gabrielem, jenž se bezhlavě vrhá do jakékoliv revolty i politických bouří s neuváženou mladickou radikálností. Ve stejné době se Hector snaží vyhýbat studijním a tréninkovým povinnostem, a také má vášnivou milostnou aféru s Olive, manželkou profesora Richarda. Čas ztřeštěných snů a nezralosti ale jednou nutně skončí...

    58%

    Hlavní hrdina Hector je přitažlivý dlouhovlasý mladík a hvězda školního basketbalového týmu v Ohiu. Ve společenském životě se stále nějak nemůže rozhodnout, kam vlastně chce patřit. Nelíbí se mu ztuhlé školní a společenské tradice, ani sportovní dril. Občas se nechává strhnout svým bláznivým spolubydlícím Gabrielem, jenž se bezhlavě vrhá do jakékoliv revolty i politických bouří s neuváženou mladickou radikálností. Ve stejné době se Hector snaží vyhýbat studijním a tréninkovým povinnostem, a také má vášnivou milostnou aféru s Olive, manželkou profesora Richarda. Čas ztřeštěných snů a nezralosti ale jednou nutně skončí...

    7
  • 8