?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Claudio Quaglietti: Filmy a seriály

  • Kmotr III
    Kmotr III (1990)
    Film
    • O2 TV
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Člověk financí a politiky. Al Pacino v hlavní roli závěrečné části proslulé mafiánské trilogie. Francis Ford Coppola uzavřel svou mafiánskou trilogii snímkem Kmotr III (1990) po více než patnáctileté odmlce. Začátek jejího děje umístil do roku 1979, tedy plná dvě desetiletí od závěru Kmotra II. Michael Corleone (Al Pacino), nyní šedesátiletý, dál ovládá pevnou rukou své obchodní zájmy. Velmi usilovně se však snaží odpoutat od vlastní kriminální minulosti a své obchody legalizovat. Jeho zájem se přesunul od hazardu k nemovitostem a investičním bankám. A stal se z něho zbožný a vůči církvi nesmírně štědrý člověk, neboť přízeň Vatikánu, kde má několik vysoce postavených přátel, má v jeho proměně v bezúhonného byznysmena sehrát rozhodující úlohu. Jako svého nástupce jmenuje Vincenta Manciniho (Andy Garcia), nelegitimního potomka Sonnyho Corleona. Násilí však z vlastního života nelze jen tak jednoduše vymazat a je jen otázkou času, kdy minulost začne promlouvat do přítomnosti. Na rozdíl od prvních dvou částí vznikal Kmotr III až na několik newyorských scén prakticky celý v Itálii (v exteriérech v Římě a jeho okolí, v sicilském Palermu a Taormině a také v dekoracích postavených ve čtyřech největších ateliérech římského studia Cinecitta). Z klíčových členů štábu zůstali jen kameraman Gordon Willis, výtvarník Dean Tavoularis a samozřejmě spoluautor scénáře Mario Puzo. Třetí díl Kmotra je považován za nejslabší, což ve srovnání s oběma předchozími částmi, jež patří k nejlepším snímkům světové kinematografie (momentálně obsazují druhé a třetí místo ve známé internetové databázi IMDb), neznamená, že to je špatný film. Je třeba ho chápat jako důstojné uzavření ambiciózní filmové série o lidském snu, který zhořkl. Možná největším paradoxem je někdejší tvrzení, že komerční filmy ve stylu Kmotra umožňovaly Coppolovi realizaci mnohem osobnějších projektů, jakým byl např. Rozhovor. Dnes je nad slunce jasnější, že právě Kmotr a jeho pokračování tvoří bezesporu Coppolovo nejosobnější dílo. Ve světle tohoto faktu blednou i výtky, jež se na Kmotra III snesly po jeho uvedení a jež se soustředily vedle vatikánské dějové linie zejména na obsazení režisérovy dcery Sofie do klíčové role Michaelovy dcery Mary (v důsledku onemocnění Winony Ryderové těsně před natáčením). Americká akademie film ocenila sedmi oscarovými nominacemi (nejlepší film, režie, kamera, výprava, střih, píseň a herecký výkon ve vedlejší roli - A. Garcia). Všechny nominace však zůstaly neproměněny, neboť rok 1990 se stal rokem Costnerova westernu Tanec s vlky.
    83%
    Člověk financí a politiky. Al Pacino v hlavní roli závěrečné části proslulé mafiánské trilogie. Francis Ford Coppola uzavřel svou mafiánskou trilogii snímkem Kmotr III (1990) po více než patnáctileté odmlce. Začátek jejího děje umístil do roku 1979, tedy plná dvě desetiletí od závěru Kmotra II. Michael Corleone (Al Pacino), nyní šedesátiletý, dál ovládá pevnou rukou své obchodní zájmy. Velmi usilovně se však snaží odpoutat od vlastní kriminální minulosti a své obchody legalizovat. Jeho zájem se přesunul od hazardu k nemovitostem a investičním bankám. A stal se z něho zbožný a vůči církvi nesmírně štědrý člověk, neboť přízeň Vatikánu, kde má několik vysoce postavených přátel, má v jeho proměně v bezúhonného byznysmena sehrát rozhodující úlohu. Jako svého nástupce jmenuje Vincenta Manciniho (Andy Garcia), nelegitimního potomka Sonnyho Corleona. Násilí však z vlastního života nelze jen tak jednoduše vymazat a je jen otázkou času, kdy minulost začne promlouvat do přítomnosti. Na rozdíl od prvních dvou částí vznikal Kmotr III až na několik newyorských scén prakticky celý v Itálii (v exteriérech v Římě a jeho okolí, v sicilském Palermu a Taormině a také v dekoracích postavených ve čtyřech největších ateliérech římského studia Cinecitta). Z klíčových členů štábu zůstali jen kameraman Gordon Willis, výtvarník Dean Tavoularis a samozřejmě spoluautor scénáře Mario Puzo. Třetí díl Kmotra je považován za nejslabší, což ve srovnání s oběma předchozími částmi, jež patří k nejlepším snímkům světové kinematografie (momentálně obsazují druhé a třetí místo ve známé internetové databázi IMDb), neznamená, že to je špatný film. Je třeba ho chápat jako důstojné uzavření ambiciózní filmové série o lidském snu, který zhořkl. Možná největším paradoxem je někdejší tvrzení, že komerční filmy ve stylu Kmotra umožňovaly Coppolovi realizaci mnohem osobnějších projektů, jakým byl např. Rozhovor. Dnes je nad slunce jasnější, že právě Kmotr a jeho pokračování tvoří bezesporu Coppolovo nejosobnější dílo. Ve světle tohoto faktu blednou i výtky, jež se na Kmotra III snesly po jeho uvedení a jež se soustředily vedle vatikánské dějové linie zejména na obsazení režisérovy dcery Sofie do klíčové role Michaelovy dcery Mary (v důsledku onemocnění Winony Ryderové těsně před natáčením). Americká akademie film ocenila sedmi oscarovými nominacemi (nejlepší film, režie, kamera, výprava, střih, píseň a herecký výkon ve vedlejší roli - A. Garcia). Všechny nominace však zůstaly neproměněny, neboť rok 1990 se stal rokem Costnerova westernu Tanec s vlky.
    1
  • Poslední císař
    Poslední císař (1987)
    Film

    Ve svých třech letech se stal císařem poloviny lidstva. Byl to poslední čínský císař. Za pomoci svého skotského učitele (Peter O'Toole) poznal nutnost rychlých reforem ve své říši. Bylo už pozdě. V roce 1924 byl vyhnán z bran "Zakázaného města", pak přišla II.světová válka s Japonskou okupací a po ní rudý komunistický režim se svou kulturní revolucí. Na sklonku svého života si mohl koupit vstupenku do císařského paláce, aby mohl spatřit "Dračí trůn". Musel zaplatit za to, aby mohl vidět svou vlastní "židli". Jeden z nejslavnějších filmů všech dob.

    75%

    Ve svých třech letech se stal císařem poloviny lidstva. Byl to poslední čínský císař. Za pomoci svého skotského učitele (Peter O'Toole) poznal nutnost rychlých reforem ve své říši. Bylo už pozdě. V roce 1924 byl vyhnán z bran "Zakázaného města", pak přišla II.světová válka s Japonskou okupací a po ní rudý komunistický režim se svou kulturní revolucí. Na sklonku svého života si mohl koupit vstupenku do císařského paláce, aby mohl spatřit "Dračí trůn". Musel zaplatit za to, aby mohl vidět svou vlastní "židli". Jeden z nejslavnějších filmů všech dob.

    2
  • Titus
    Titus (1999)
    Film
    Drama Titus Andronicus, které patří k raným dílům slavného alžbětínského divadelního autora a zároveň je jeho první tragédií, inspirovalo debutující režisérku Julii Taymorovou k neobvyklému tvůrčímu zpracování. Příběh římského vojevůdce, který se vrací z války proti Gótům a jako zajatkyni si přivádí gótskou královnu Tamoru a její syny (nejstaršího z nich však nechá zabít, aby uctil památku vlastních synů, kteří v boji padli), je příběhem o krvavé pomstě. Režisérka jej zasadila do pozoruhodného stylového rámce, v němž se mísí nejrůznější estetické a kulturní vlivy, a do hlavních rolí obsadila dva skvělé herce - Anthonyho Hopkinse a Jessiku Langeovou.
    68%
    Drama Titus Andronicus, které patří k raným dílům slavného alžbětínského divadelního autora a zároveň je jeho první tragédií, inspirovalo debutující režisérku Julii Taymorovou k neobvyklému tvůrčímu zpracování. Příběh římského vojevůdce, který se vrací z války proti Gótům a jako zajatkyni si přivádí gótskou královnu Tamoru a její syny (nejstaršího z nich však nechá zabít, aby uctil památku vlastních synů, kteří v boji padli), je příběhem o krvavé pomstě. Režisérka jej zasadila do pozoruhodného stylového rámce, v němž se mísí nejrůznější estetické a kulturní vlivy, a do hlavních rolí obsadila dva skvělé herce - Anthonyho Hopkinse a Jessiku Langeovou.
    3
  • Životy svatých
    Životy svatých (2004)
    Seriál
    Nadčasové drama o léta skrývaném rodinném tajemství a cestě malého chlapce do dospělosti se sedmdesátiletou nestárnoucí hvězdou italské kinematografie Sophií Lorenovou. Příběh začíná v padesátých letech minulého století v malé, nábožensky založené a pověrami ovládané italské vesničce Valle De Sole, kde žije krásná volnomyšlenkářská Christina Innocente s šestiletým synem Vittoriem. S výchovou jí pomáhá její zbožná sestra Teresa, která chlapce vzdělává v duchu přísných náboženských hodnot. Když ale Christina v mimomanželském vztahu otěhotní a stane se terčem pomluv, rozhodne se odjet s Vittoriem za novým životem a svou láskou do Kanady. Na lodi přivede na svět holčičku Ritu, ale sama zemře. O děvčátko se sice začne starat její manžel Mario, ale Ritu z duše nenávidí. S tichým souhlasem Teresy jí nakonec nechá adoptovat, aby mu nepřipomínala jeho nevěrnou ženu.
    Žánry:Drama
    63%
    Nadčasové drama o léta skrývaném rodinném tajemství a cestě malého chlapce do dospělosti se sedmdesátiletou nestárnoucí hvězdou italské kinematografie Sophií Lorenovou. Příběh začíná v padesátých letech minulého století v malé, nábožensky založené a pověrami ovládané italské vesničce Valle De Sole, kde žije krásná volnomyšlenkářská Christina Innocente s šestiletým synem Vittoriem. S výchovou jí pomáhá její zbožná sestra Teresa, která chlapce vzdělává v duchu přísných náboženských hodnot. Když ale Christina v mimomanželském vztahu otěhotní a stane se terčem pomluv, rozhodne se odjet s Vittoriem za novým životem a svou láskou do Kanady. Na lodi přivede na svět holčičku Ritu, ale sama zemře. O děvčátko se sice začne starat její manžel Mario, ale Ritu z duše nenávidí. S tichým souhlasem Teresy jí nakonec nechá adoptovat, aby mu nepřipomínala jeho nevěrnou ženu.
    Žánry:Drama
    4
  • 5
  • Vila na kopci
    Vila na kopci (2000)
    Film
    Mary je v zoufalé situaci. Musí se rozhodnout mezi spolehlivostí, láskou, dobrou pověstí a nejtajnějšími touhami. Sean Penn a Kristin Scott Thomasová se setkají ve Vile na kopci. Píše se rok 1938 a v ulicích Florencie se začínají objevovat fašisti. Právě ovdovělá Angličanka Mary Pantonová stojí před těžkým rozhodnutím. Vstoupit do svazku manželského a získat tím velké jmění a s tím i neatraktivního a starého manžela, či žít z almužny svých přátel a užívat si života plného vášnivých románků
    Žánry:DramaRomantický
    60%
    Mary je v zoufalé situaci. Musí se rozhodnout mezi spolehlivostí, láskou, dobrou pověstí a nejtajnějšími touhami. Sean Penn a Kristin Scott Thomasová se setkají ve Vile na kopci. Píše se rok 1938 a v ulicích Florencie se začínají objevovat fašisti. Právě ovdovělá Angličanka Mary Pantonová stojí před těžkým rozhodnutím. Vstoupit do svazku manželského a získat tím velké jmění a s tím i neatraktivního a starého manžela, či žít z almužny svých přátel a užívat si života plného vášnivých románků
    Žánry:DramaRomantický
    6
  • Legionář
    Legionář (1998)
    Film
    Žhavý písek, tvrdý dril a smrt na každém kroku, takový je život Cizinecké legie pod žhavým Africkým sluncem. Hlavní postavou příběhu zasazeného do dvacátých let dvacátého století je lehkomyslný francouzský boxer a flamendr Alain Lefevre, který udělá tu chybu, že se zaplete s milenkou nechvalně známého mafiánského bosse. Na útěku před jeho zabijáky se rozhodne ukrýt osvědčeným způsobem a nechá se naverbovat k francouzské cizinecké legii, která ho pošle k pluku do severní Afriky, kde se stává spolubojovníkem pestré směsi mužů všech možných ras, vyznání i příčin, které je přivedly do řad legie. Tady se mladý muž musí utkat nejen s brutálním psychopatickým velitelem, tradičně tvrdým a krutým výcvikem, ale také s jednotkami krvelačných partyzánů a dokonce i s najatým zabijákem, který ho přijede zabít poté, co francouzský mafián zjistí, kam zmizel. Všechny rozpory mezi muži jednotky, všechny jejich osobní potíže a pocity se ovšem stávají bezvýznamnými v okamžiku, kdy je pevnost napadena Araby odhodlanými ke všemu. Zdá se, že tentokrát ani kulomety zasypávající nepřítele deštěm kulek nepomohou. A tak nezbývá než doufat, že Alain přežije a vrátí se do Paříže, aby mohl očistit své jméno pošpiněné falešným obviněním a také získat ruku ženy, kterou stále miluje.
    49%
    Žhavý písek, tvrdý dril a smrt na každém kroku, takový je život Cizinecké legie pod žhavým Africkým sluncem. Hlavní postavou příběhu zasazeného do dvacátých let dvacátého století je lehkomyslný francouzský boxer a flamendr Alain Lefevre, který udělá tu chybu, že se zaplete s milenkou nechvalně známého mafiánského bosse. Na útěku před jeho zabijáky se rozhodne ukrýt osvědčeným způsobem a nechá se naverbovat k francouzské cizinecké legii, která ho pošle k pluku do severní Afriky, kde se stává spolubojovníkem pestré směsi mužů všech možných ras, vyznání i příčin, které je přivedly do řad legie. Tady se mladý muž musí utkat nejen s brutálním psychopatickým velitelem, tradičně tvrdým a krutým výcvikem, ale také s jednotkami krvelačných partyzánů a dokonce i s najatým zabijákem, který ho přijede zabít poté, co francouzský mafián zjistí, kam zmizel. Všechny rozpory mezi muži jednotky, všechny jejich osobní potíže a pocity se ovšem stávají bezvýznamnými v okamžiku, kdy je pevnost napadena Araby odhodlanými ke všemu. Zdá se, že tentokrát ani kulomety zasypávající nepřítele deštěm kulek nepomohou. A tak nezbývá než doufat, že Alain přežije a vrátí se do Paříže, aby mohl očistit své jméno pošpiněné falešným obviněním a také získat ruku ženy, kterou stále miluje.
    7