6.1

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Jiří Osterman: Filmy a seriály

  • Muž, který stoupl v ceně
    Muž, který stoupl v ceně (1967)
    FilmRole: sběratel
    Je známou pravdou, že v základu anekdotické nápady se nemají zbytečně protahovat. To platí rovněž pro tento film, který rozvíjí oblíbené schéma (často zužitkovávané, mimo jiné i ve francouzské komedii Tetovaný) - líčí, v jakých obtížích se ocitne člověk, jenž si nechal na záda vytetovat kresbu malíře, jenž se až po své smrti stal nenadále slavným. Nebožák se tak stává jakýmsi chodícím obrazem, jenž cena neustále stoupá. Navíc se o hrdinu zajímá stále více lidí, jejichž úmyslům lze jen stěží důvěřovat. Režisér Jan Moravec, jenž si napsal i scénář, se opírá zejména o hereckou složku, která vnáší nejvíce spontaneity.
    Žánry:DramaKomedie
    67%
    Je známou pravdou, že v základu anekdotické nápady se nemají zbytečně protahovat. To platí rovněž pro tento film, který rozvíjí oblíbené schéma (často zužitkovávané, mimo jiné i ve francouzské komedii Tetovaný) - líčí, v jakých obtížích se ocitne člověk, jenž si nechal na záda vytetovat kresbu malíře, jenž se až po své smrti stal nenadále slavným. Nebožák se tak stává jakýmsi chodícím obrazem, jenž cena neustále stoupá. Navíc se o hrdinu zajímá stále více lidí, jejichž úmyslům lze jen stěží důvěřovat. Režisér Jan Moravec, jenž si napsal i scénář, se opírá zejména o hereckou složku, která vnáší nejvíce spontaneity.
    Žánry:DramaKomedie
    1
  • Sedm havranů
    Sedm havranů (1967)
    FilmRole: Pavel

    V 60. letech dochází k přehodnocování partyzánského tématu: vnáší se nejen věrohodný náhled na strádání a psychický tlak, ale také na tolik opěvovanou statečnost. I mezi partyzány se mohl vyskytovat zrádce, který ohrožoval všechny ostatní. Tak je tomu i v nadbytečně překombinovaném dramatu odehrávajícím se v drsném prostředí beskydských hor. I když se režisér Vladimír Čech, ještě nedávno přikyvující stalinistické poetice, snaží chytit takříkajíc \"druhý dech\", z celého vyprávění čiší módní, vypočítavá spekulace, neobratně si pohrávající s obtížně zjistitelnou pravdou. Partyzáni totiž nedokáží odhalit, kdo je zrazuje, před nacisty ustupují s vědomím, že jeden z jejich řad je chce vydat nepříteli.

    58%

    V 60. letech dochází k přehodnocování partyzánského tématu: vnáší se nejen věrohodný náhled na strádání a psychický tlak, ale také na tolik opěvovanou statečnost. I mezi partyzány se mohl vyskytovat zrádce, který ohrožoval všechny ostatní. Tak je tomu i v nadbytečně překombinovaném dramatu odehrávajícím se v drsném prostředí beskydských hor. I když se režisér Vladimír Čech, ještě nedávno přikyvující stalinistické poetice, snaží chytit takříkajíc \"druhý dech\", z celého vyprávění čiší módní, vypočítavá spekulace, neobratně si pohrávající s obtížně zjistitelnou pravdou. Partyzáni totiž nedokáží odhalit, kdo je zrazuje, před nacisty ustupují s vědomím, že jeden z jejich řad je chce vydat nepříteli.

    2