?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ferdinando Scarfiotti: Filmy a seriály

  • Poslední císař
    Poslední císař (1987)
    Film
    Ve svých třech letech se stal císařem poloviny lidstva. Byl to poslední čínský císař. Za pomoci svého skotského učitele (Peter O'Toole) poznal nutnost rychlých reforem ve své říši. Bylo už pozdě. V roce 1924 byl vyhnán z bran "Zakázaného města", pak přišla II.světová válka s Japonskou okupací a po ní rudý komunistický režim se svou kulturní revolucí. Na sklonku svého života si mohl koupit vstupenku do císařského paláce, aby mohl spatřit "Dračí trůn". Musel zaplatit za to, aby mohl vidět svou vlastní "židli". Jeden z nejslavnějších filmů všech dob.
    75%
    Ve svých třech letech se stal císařem poloviny lidstva. Byl to poslední čínský císař. Za pomoci svého skotského učitele (Peter O'Toole) poznal nutnost rychlých reforem ve své říši. Bylo už pozdě. V roce 1924 byl vyhnán z bran "Zakázaného města", pak přišla II.světová válka s Japonskou okupací a po ní rudý komunistický režim se svou kulturní revolucí. Na sklonku svého života si mohl koupit vstupenku do císařského paláce, aby mohl spatřit "Dračí trůn". Musel zaplatit za to, aby mohl vidět svou vlastní "židli". Jeden z nejslavnějších filmů všech dob.
    1
  • Hvězdy Velkého vozu
    Hvězdy Velkého vozu (1965)
    Film
    71%
    2
  • Smrt v Benátkách
    Smrt v Benátkách (1971)
    Film

    Hudební skladatel Gustav von Aschenbach, zotavující se po srdečním záchvatu v Benátkách, se již nikdy zdraví ani uspokojení nedočká, stihne se jen platonicky zamilovat do andělsky půvabného polského chlapce Tazia (s nímž nikdy nepromluví, ani se jej nedotkne). Ale více než o znenadání probuzenou erotickou vášeň, i když je ta je přítomna též, jde o uchvácení krásou, která si člověka podmaní a ovládne - ostatně v retrospektivách podloženou bouřlivou diskusí Gustava s přítelem o kráse (zda krásu lze umělecky stvořit či zda ji jen můžeme našimi smysly vnímat, skladatel odmítá přijmout názor, že morálka nemá s tvorbou nic společného). Vizuální ztvárnění filmu, zasazeného do období odeznívající secese, koresponduje s emotivním laděním filmu, do ještě starosvětského hotelu ještě nepronikly znepokojivé zprávy, k nimž se dostane hrdina vyprávění - hrozí epidemie cholery. Vzhled desinfikovaného města, v jehož sirých, nehostinných uličkách se povalují haldy odpadků tak dotváří apokalyptické zarámování melancholického příběhu, který jen předznamenává konečný zánik starého světa a jeho jistot.
    Roku 1911 prichádza do Benátok vyčerpaný hudobný skladateľ Gustav von Aschenbach. V prostredí honosného talianskeho letoviska sa chce zotaviť, načerpať novú životnú silu i inšpiráciu. Tá prichádza v nečakanej forme a berie na seba podobu efébsky krásneho poľského mladíka Tadzia. Aschenbach postupne prichádza na to, že jeho fascinácia chlapcom sa mení na platonickú lásku k ideálu krásy, ktorý sa celý život snažil hľadať v hudbe. Situácia v Benátkach však prestáva byť bezpečná nielen pre Aschenbachove city, ale aj pre jeho zdravie. Zákerné scirrocco privialo do stojatých vôd benátskych kanálov choleru. Benátčania žijúci z turistov sa snažia informácie o epidémii za každú cenu čo najdlhšie udržať v tajnosti. Smrť v Benátkach, ktorá patrí k vrcholom tvorby režiséra Luchina Viscontiho, je druhým dielom tzv. nemeckej trilógie. Film je dokonalou evokáciou atmosféry neskorej secesie, belle epoque i starého sveta, ktorý po 1. svetovej vojne zanikol. Predobrazom postavy Gustava von Aschenbacha bol hudobný skladateľ Gustav Mahler. Preto vo svojej adaptácii Visconti zmenil Aschenbachovu profesiu zo spisovateľa na hudobného skladateľa. S pomocou dokonalej scénografie a hudby Mahlera, Lehára a Musogorského vytvoril z predlohy, ktorá bývala považovaná za nesfilomavetľnú, reflexiu o podstate umeleckej tvorby, krásy a o dvoch silách riadiacich život človeka: sile lásky a sile smrti.

    70%

    Hudební skladatel Gustav von Aschenbach, zotavující se po srdečním záchvatu v Benátkách, se již nikdy zdraví ani uspokojení nedočká, stihne se jen platonicky zamilovat do andělsky půvabného polského chlapce Tazia (s nímž nikdy nepromluví, ani se jej nedotkne). Ale více než o znenadání probuzenou erotickou vášeň, i když je ta je přítomna též, jde o uchvácení krásou, která si člověka podmaní a ovládne - ostatně v retrospektivách podloženou bouřlivou diskusí Gustava s přítelem o kráse (zda krásu lze umělecky stvořit či zda ji jen můžeme našimi smysly vnímat, skladatel odmítá přijmout názor, že morálka nemá s tvorbou nic společného). Vizuální ztvárnění filmu, zasazeného do období odeznívající secese, koresponduje s emotivním laděním filmu, do ještě starosvětského hotelu ještě nepronikly znepokojivé zprávy, k nimž se dostane hrdina vyprávění - hrozí epidemie cholery. Vzhled desinfikovaného města, v jehož sirých, nehostinných uličkách se povalují haldy odpadků tak dotváří apokalyptické zarámování melancholického příběhu, který jen předznamenává konečný zánik starého světa a jeho jistot.
    Roku 1911 prichádza do Benátok vyčerpaný hudobný skladateľ Gustav von Aschenbach. V prostredí honosného talianskeho letoviska sa chce zotaviť, načerpať novú životnú silu i inšpiráciu. Tá prichádza v nečakanej forme a berie na seba podobu efébsky krásneho poľského mladíka Tadzia. Aschenbach postupne prichádza na to, že jeho fascinácia chlapcom sa mení na platonickú lásku k ideálu krásy, ktorý sa celý život snažil hľadať v hudbe. Situácia v Benátkach však prestáva byť bezpečná nielen pre Aschenbachove city, ale aj pre jeho zdravie. Zákerné scirrocco privialo do stojatých vôd benátskych kanálov choleru. Benátčania žijúci z turistov sa snažia informácie o epidémii za každú cenu čo najdlhšie udržať v tajnosti. Smrť v Benátkach, ktorá patrí k vrcholom tvorby režiséra Luchina Viscontiho, je druhým dielom tzv. nemeckej trilógie. Film je dokonalou evokáciou atmosféry neskorej secesie, belle epoque i starého sveta, ktorý po 1. svetovej vojne zanikol. Predobrazom postavy Gustava von Aschenbacha bol hudobný skladateľ Gustav Mahler. Preto vo svojej adaptácii Visconti zmenil Aschenbachovu profesiu zo spisovateľa na hudobného skladateľa. S pomocou dokonalej scénografie a hudby Mahlera, Lehára a Musogorského vytvoril z predlohy, ktorá bývala považovaná za nesfilomavetľnú, reflexiu o podstate umeleckej tvorby, krásy a o dvoch silách riadiacich život človeka: sile lásky a sile smrti.

    3
  • Poslední tango v Paříži
    Poslední tango v Paříži (1972)
    Film
    • Google Play
    Kdesi v Paříži, v jednom prázdném bytě, se pravidelně potkává mladičká Francouzka Jeanne se stárnoucím Američanem Paulem. Každý se nachází v docela jiné životní situaci: ona se má brzy vdávat, on trpí předčasnou smrtí své vlastní ženy. Ani se navzájem neznají jménem, ale přesto – nebo možná právě proto – mezi nimi vzkvétá bouřlivý sexuální vztah. Kontroverzní film Poslední tango v Paříži je jedním z nejznámějších děl italského režiséra Bernarda Bertolucciho. Ústřední dvojici ztělesnili Marlon Brando a Maria Schneider.
    Žánry:DramaRomantický
    67%
    Kdesi v Paříži, v jednom prázdném bytě, se pravidelně potkává mladičká Francouzka Jeanne se stárnoucím Američanem Paulem. Každý se nachází v docela jiné životní situaci: ona se má brzy vdávat, on trpí předčasnou smrtí své vlastní ženy. Ani se navzájem neznají jménem, ale přesto – nebo možná právě proto – mezi nimi vzkvétá bouřlivý sexuální vztah. Kontroverzní film Poslední tango v Paříži je jedním z nejznámějších děl italského režiséra Bernarda Bertolucciho. Ústřední dvojici ztělesnili Marlon Brando a Maria Schneider.
    Žánry:DramaRomantický
    4
  • Pod ochranou nebe
    Pod ochranou nebe (1990)
    Film
    Port a Kitty jsou manželé již deset let a přesto spolu nemohou žít. připlouvají proto do Afriky, aby k sobě opětně našli cestu. Úchvatná krajina nespoutané Sahary jedinečně dotváří pozadí o sblížení. Port se však nechává svést krásnou arabskou prostitutkou a ani Kitty není zrovna žádná jeptiška. Port však nečekaně umírá na neznámou chorobu. Kitty až jeho smrtí poznává, jak hluboce svého manžela milovala. Je už ale příliš pozdě. Po jeho smrti Kitty pološílená bloudí pouští a je zachráněna skupinou arabských nomádů. Zanedlouho začne prožívat až pudově vášnivý sexuální vztah s jejich náčelníkem. Ve stavu naprostého vyčerpání je zachrání lidé od červeného kříže, ale Kitty představa návratu do civilizace děsí. Musí proto učinit konečné životní rozhodnutí.
    65%
    Port a Kitty jsou manželé již deset let a přesto spolu nemohou žít. připlouvají proto do Afriky, aby k sobě opětně našli cestu. Úchvatná krajina nespoutané Sahary jedinečně dotváří pozadí o sblížení. Port se však nechává svést krásnou arabskou prostitutkou a ani Kitty není zrovna žádná jeptiška. Port však nečekaně umírá na neznámou chorobu. Kitty až jeho smrtí poznává, jak hluboce svého manžela milovala. Je už ale příliš pozdě. Po jeho smrti Kitty pološílená bloudí pouští a je zachráněna skupinou arabských nomádů. Zanedlouho začne prožívat až pudově vášnivý sexuální vztah s jejich náčelníkem. Ve stavu naprostého vyčerpání je zachrání lidé od červeného kříže, ale Kitty představa návratu do civilizace děsí. Musí proto učinit konečné životní rozhodnutí.
    5
  • Kočičí lidé
    Kočičí lidé (1982)
    Film
    • SkyShowtime
    Nastassia Kinski hraje hlavní hrdinku filmu Irenu, krásnou mladou ženu v rozpuku sexuality. Irena prožije své první milování, které s sebou nepřinese jen překrásný prožitek, ale také nepředvídatelné tragické následky! Nesmírná vášeň jejího prvního romantického vzplanutí je ale tak silná, že Irena dokáže překonat všechen chaos, který ji obklopuje, včetně mimořádných požadavků vlastního bratra (Malcolm McDowell), a odhalí svůj vlastní fantastický osud. Kočičí lidé jsou erotickou fantazií vášně a hrůzy, které vyvolá první láska mladé ženy. Touha... vášeň... krev, vlastní chtíč ji promění v jednu z těch, kterým se říká Kočičí lidé.
    61%
    Nastassia Kinski hraje hlavní hrdinku filmu Irenu, krásnou mladou ženu v rozpuku sexuality. Irena prožije své první milování, které s sebou nepřinese jen překrásný prožitek, ale také nepředvídatelné tragické následky! Nesmírná vášeň jejího prvního romantického vzplanutí je ale tak silná, že Irena dokáže překonat všechen chaos, který ji obklopuje, včetně mimořádných požadavků vlastního bratra (Malcolm McDowell), a odhalí svůj vlastní fantastický osud. Kočičí lidé jsou erotickou fantazií vášně a hrůzy, které vyvolá první láska mladé ženy. Touha... vášeň... krev, vlastní chtíč ji promění v jednu z těch, kterým se říká Kočičí lidé.
    6
  • Milostná aféra
    Milostná aféra (1994)
    Film

    Milostný příběh s prvky komedie, který vznikl v roce 1994 a je přesně tím, čím se zdá být: Nenáročnou melodramatickou historkou o osudové lásce, ve které nechybí žádný s obvyklých prvků, ať už je to moudrá stařenka, nebo neštěstí, které jednoho z milenců upoutá na lůžko. Také je to ovšem nový, v pořadí již druhý remake stejnojmenného filmu z roku 1939. Tehdy film natočil režisér Leo McCarey, který ho v roce 1957 natočil ještě jednou s Cary Grantem a Deborah Kerrovou. Tentokrát je v hlavní roli Warren Beatty, který je současně také producentem a spoluscénáristou...

    60%

    Milostný příběh s prvky komedie, který vznikl v roce 1994 a je přesně tím, čím se zdá být: Nenáročnou melodramatickou historkou o osudové lásce, ve které nechybí žádný s obvyklých prvků, ať už je to moudrá stařenka, nebo neštěstí, které jednoho z milenců upoutá na lůžko. Také je to ovšem nový, v pořadí již druhý remake stejnojmenného filmu z roku 1939. Tehdy film natočil režisér Leo McCarey, který ho v roce 1957 natočil ještě jednou s Cary Grantem a Deborah Kerrovou. Tentokrát je v hlavní roli Warren Beatty, který je současně také producentem a spoluscénáristou...

    7