Václav Neckář: Nejlepší filmy
a seriály

6.9

Václav Neckář: Filmy a seriály

  • Ostře sledované vlaky
    Ostře sledované vlaky (1966)
    FilmRole: Miloš Hrma
    • Netflix
    • VOYO
    • O2 TV
    • +4
    82%
    1
  • Šíleně smutná princezna
    Šíleně smutná princezna (1968)
    FilmRole: princ Václav
    • VOYO
    • iVysílání
    • O2 TV
    • +1
    Princezna by se měla vdávat, a tak se radši dá na naříkání. Kdo její žal vyléčí? Česká filmová pohádka režiséra Bořivoje Zemana vypráví prostý příběh dvou mladičkých královských dětí, které jejich otcové již před lety zasnoubili, avšak které chtějí o svém osudu a životních partnerech rozhodovat ze své vlastní vůle. Tedy v podstatě známý pohádkový motiv, nebo chcete-li, milostný motiv v pohádkovém rouše. Režisér Zeman prohlásil, že vědomě navazuje na svou Pyšnou princeznu z roku 1952. Velkou popularitu této pohádce zajistilo i herecké obsazení: do rolí královských dětí vybral režisér Helenu Vondráčkovou a Václava Neckáře. I v dalších rolích se objevil výkvět českého herectví – například Jaroslav Marvan, Josef Kemr, Bohuš Záhorský a Stella Zázvorková. Hudbu složil Jan Hammer. (Česká televize)
    81%
    Princezna by se měla vdávat, a tak se radši dá na naříkání. Kdo její žal vyléčí? Česká filmová pohádka režiséra Bořivoje Zemana vypráví prostý příběh dvou mladičkých královských dětí, které jejich otcové již před lety zasnoubili, avšak které chtějí o svém osudu a životních partnerech rozhodovat ze své vlastní vůle. Tedy v podstatě známý pohádkový motiv, nebo chcete-li, milostný motiv v pohádkovém rouše. Režisér Zeman prohlásil, že vědomě navazuje na svou Pyšnou princeznu z roku 1952. Velkou popularitu této pohádce zajistilo i herecké obsazení: do rolí královských dětí vybral režisér Helenu Vondráčkovou a Václava Neckáře. I v dalších rolích se objevil výkvět českého herectví – například Jaroslav Marvan, Josef Kemr, Bohuš Záhorský a Stella Zázvorková. Hudbu složil Jan Hammer. (Česká televize)
    2
  • Skřivánci na niti
    Skřivánci na niti (1969)
    FilmRole: Pavel Hvězdář
    • VOYO
    • O2 TV
    • KVIFF TV

    Během pražského jara byl schválen do výroby čtvrtý film Jiřího Menzela, inspirovaný motivy z povídek knihy Bohumila Hrabala Inzerát na dům, ve kterém už nechci bydlet. Po povídce Smrt pana Baltazara z Perliček na dně (1965) a válečné tragikomedii Ostře sledované vlaky (1966), jež získala Oscara, šlo o další spolupráci nadějného filmaře a úspěšného spisovatele. Skřivánci na niti se odehrávají v kladenských ocelárnách, kam komunistický totalitní režim v období stalinismu posílal na převýchovu politicky nepohodlné osoby. Bývalý prokurátor (Leoš Suchařípa) se potkává s holičem Kudlou (Ferdinand Krůta), mladým adventistou Pavlem (Václav Neckář) a jeho láskou Jitkou (Jitka Zelenohorská). Nad všemi bdí dozorce Anděl (Jaroslav Satoranský). Film satirizující politické represe z padesátých let putoval hned po svém dokončení na dvacet let do trezoru. Navíc z něj musela být odstraněna scéna se senilním ministrem Zdeňkem Nejedlým. Premiéra filmu Skřivánci na niti proběhla až v roce 1990 a v témže roce za něj na festivalu v Berlíně Menzel získal Zlatého medvěda. (NFA)

    Žánry:DramaKomedie
    81%

    Během pražského jara byl schválen do výroby čtvrtý film Jiřího Menzela, inspirovaný motivy z povídek knihy Bohumila Hrabala Inzerát na dům, ve kterém už nechci bydlet. Po povídce Smrt pana Baltazara z Perliček na dně (1965) a válečné tragikomedii Ostře sledované vlaky (1966), jež získala Oscara, šlo o další spolupráci nadějného filmaře a úspěšného spisovatele. Skřivánci na niti se odehrávají v kladenských ocelárnách, kam komunistický totalitní režim v období stalinismu posílal na převýchovu politicky nepohodlné osoby. Bývalý prokurátor (Leoš Suchařípa) se potkává s holičem Kudlou (Ferdinand Krůta), mladým adventistou Pavlem (Václav Neckář) a jeho láskou Jitkou (Jitka Zelenohorská). Nad všemi bdí dozorce Anděl (Jaroslav Satoranský). Film satirizující politické represe z padesátých let putoval hned po svém dokončení na dvacet let do trezoru. Navíc z něj musela být odstraněna scéna se senilním ministrem Zdeňkem Nejedlým. Premiéra filmu Skřivánci na niti proběhla až v roce 1990 a v témže roce za něj na festivalu v Berlíně Menzel získal Zlatého medvěda. (NFA)

    Žánry:DramaKomedie
    3
  • Píseň pro Rudolfa III.
    Píseň pro Rudolfa III. (1967)
    Seriál
    • iVysílání
    81%
    4
  • Final Cut - Dámy a pánové
    Final Cut - Dámy a pánové (2012)
    Film
    Co udělá náruživý režisér, když vyschne zdroj státní filmové dotace? Sedne na tři roky do střižny a z více než 450 klasických děl světové kinematografie vytvoří tisíc a jednu podobu lásky. Metapříběh vztahu mezi mužem a ženou zahrnující všechny nezbytné peripetie včetně namlouvání, zásnub, líbánek, nevěry, početí, rozluky či smrti představuje jak intelektuální výzvu pro cinefilní diváky, tak i čiré potěšení pro každého, komu téma lásky není cizí. Uznávaný maďarský režisér Geőrgy Pálfi zručně experimentoval už se svém festivalovém hitu Taxidermie (2006). Místo provokujícího syžetu se ovšem tentokrát pouští do rafinovaných kompozičních výbojů. (Febiofest)
    80%
    Co udělá náruživý režisér, když vyschne zdroj státní filmové dotace? Sedne na tři roky do střižny a z více než 450 klasických děl světové kinematografie vytvoří tisíc a jednu podobu lásky. Metapříběh vztahu mezi mužem a ženou zahrnující všechny nezbytné peripetie včetně namlouvání, zásnub, líbánek, nevěry, početí, rozluky či smrti představuje jak intelektuální výzvu pro cinefilní diváky, tak i čiré potěšení pro každého, komu téma lásky není cizí. Uznávaný maďarský režisér Geőrgy Pálfi zručně experimentoval už se svém festivalovém hitu Taxidermie (2006). Místo provokujícího syžetu se ovšem tentokrát pouští do rafinovaných kompozičních výbojů. (Febiofest)
    5
  • Soukromá vichřice
    Soukromá vichřice (1967)
    FilmRole: cameo
    • VOYO
    Soukromá vichřice je prvním filmovým přepisem Páralova románu, též se odehrává v Ústí nad Labem, městě s početným chemickým průmyslem - avšak zvolené prostředí se mění v pouhou kulisu. Režiséra Hynka Bočana více zajímají proměnlivé vztahy mezi manžely i milenci, dvojice se rozcházejí i scházejí, hádají se i usmiřují. Malé milostné dobrodružství sice vnáší vzrušení, avšak neméně důležité je přiměřené hmotné zajištění. Pod zábavným zevnějškem příběhu probleskují úvahy o leckdy sporných hodnotách, k nimž dospěli lidé žijící v socialismu. Smutná komedie do značně míry staví na hereckém ztvárnění, avšak ve výsledku působí přece jen vyšuměle, u postav občas postrádáme věrohodné motivace.
    Žánry:Komedie
    75%
    Soukromá vichřice je prvním filmovým přepisem Páralova románu, též se odehrává v Ústí nad Labem, městě s početným chemickým průmyslem - avšak zvolené prostředí se mění v pouhou kulisu. Režiséra Hynka Bočana více zajímají proměnlivé vztahy mezi manžely i milenci, dvojice se rozcházejí i scházejí, hádají se i usmiřují. Malé milostné dobrodružství sice vnáší vzrušení, avšak neméně důležité je přiměřené hmotné zajištění. Pod zábavným zevnějškem příběhu probleskují úvahy o leckdy sporných hodnotách, k nimž dospěli lidé žijící v socialismu. Smutná komedie do značně míry staví na hereckém ztvárnění, avšak ve výsledku působí přece jen vyšuměle, u postav občas postrádáme věrohodné motivace.
    Žánry:Komedie
    6
  • Ďábelské líbánky
    Ďábelské líbánky (1970)
    Film
    • VOYO
    • Canal+
    Hvězdou výzkumného ústavu chemických závodů je docent Kostohryz (V. Brodský), kterého obdivují jak mužští kolegové, tak především kolegyně. Asistentky Dagmar (J. Brejchová) a Ester (I. Janžurová) jsou do něj dokonce zamilované, a to tak, že navzájem jedna druhou nesnášejí. Rafinovaná Dagmar jednoho dne sprovodí Ester ze světa a přinutí Kostohryze, aby se s ní oženil. Líbánky v hájovně se však zvrtnou v sérii smrtících událostí: Dagmar chystá na manžela nebezpečné léčky, neboť se dovtípí, že Kostohryz spolupracuje s policií na jejím usvědčení. Muži nezbude, než se bránit stejným způsobem. Všemu přihlíží popletený policejní kapitán Libíček (J. Libíček) se svou rázovitou řidičkou Alžbětou (J. Jirásková)... (Česká televize)
    Žánry:FantasyKomedieKrimi
    71%
    Hvězdou výzkumného ústavu chemických závodů je docent Kostohryz (V. Brodský), kterého obdivují jak mužští kolegové, tak především kolegyně. Asistentky Dagmar (J. Brejchová) a Ester (I. Janžurová) jsou do něj dokonce zamilované, a to tak, že navzájem jedna druhou nesnášejí. Rafinovaná Dagmar jednoho dne sprovodí Ester ze světa a přinutí Kostohryze, aby se s ní oženil. Líbánky v hájovně se však zvrtnou v sérii smrtících událostí: Dagmar chystá na manžela nebezpečné léčky, neboť se dovtípí, že Kostohryz spolupracuje s policií na jejím usvědčení. Muži nezbude, než se bránit stejným způsobem. Všemu přihlíží popletený policejní kapitán Libíček (J. Libíček) se svou rázovitou řidičkou Alžbětou (J. Jirásková)... (Česká televize)
    Žánry:FantasyKomedieKrimi
    7
  • Až po uši
    Až po uši (2014)
    Seriál
    • Max
    • O2 TV
    Třináctidílný seriál, kterým společnost HBO Europe pokračuje ve vlastní české hrané tvorbě, režíroval Jan Hřebejk. Scénář napsaly Iva Klestilová a Tereza Dusová. Hlavní postavy vyprávění, které se milostně zaplétají v homosexuálních i heterosexuálních vztazích, ztvárnili oblíbení čeští herci a herečky. Seriál Až po uši začíná tam, kde většina seriálů podobného žánru končí. Nezanechává diváky stát na prahu domácností a ložnic, ale s nadhledem a humorem je zatahuje do koloritu vnitřních světů, kde mezi milostnými povyraženími prosakují na povrch obavy a traumata, před kterými hrdinové seriálu utíkají: matka alkoholička, nechtěně těhotná přítelkyně, ztracený otec, nevěrný manžel, sebevražda sestry nebo nešťastná láska. Všechna tato bolest se musí v něčem utopit: v sexuálních avantýrách, alkoholu nebo v práci. A za instantní řešení svých krizí musí samozřejmě každý také poctivě zaplatit. (HBO Europe)
    70%
    Třináctidílný seriál, kterým společnost HBO Europe pokračuje ve vlastní české hrané tvorbě, režíroval Jan Hřebejk. Scénář napsaly Iva Klestilová a Tereza Dusová. Hlavní postavy vyprávění, které se milostně zaplétají v homosexuálních i heterosexuálních vztazích, ztvárnili oblíbení čeští herci a herečky. Seriál Až po uši začíná tam, kde většina seriálů podobného žánru končí. Nezanechává diváky stát na prahu domácností a ložnic, ale s nadhledem a humorem je zatahuje do koloritu vnitřních světů, kde mezi milostnými povyraženími prosakují na povrch obavy a traumata, před kterými hrdinové seriálu utíkají: matka alkoholička, nechtěně těhotná přítelkyně, ztracený otec, nevěrný manžel, sebevražda sestry nebo nešťastná láska. Všechna tato bolest se musí v něčem utopit: v sexuálních avantýrách, alkoholu nebo v práci. A za instantní řešení svých krizí musí samozřejmě každý také poctivě zaplatit. (HBO Europe)
    8
  • 9
  • 30 panen a Pythagoras
    30 panen a Pythagoras (1973)
    Film
    63%
    10
  • Pan Vok odchází
    Pan Vok odchází (1979)
    FilmRole: Žabka
    • VOYO
    • O2 TV
    • Canal+
    I pověstný renesanční kavalír nakonec zestárnul, dokonce přišel o mnohem mladší manželku, jeho přátelé i oddaní sloužící se jej snaží vytrhnout z trudomyslnosti, ovšem ani údajná vodní panna jej valně nerozveselí. Režisér Karel Steklý navazuje tímto snímkem na Svatby pana Voka, aniž by dosáhl jejich rozpustilosti, či realizační nápaditosti, i herecké ztvárnění je jakési povadlé. Film dokládájící úpadek režisérpvých tvůrčích schopností, nabízí pramálo veselou zábavu, značně pokleslé úrovně.
    61%
    I pověstný renesanční kavalír nakonec zestárnul, dokonce přišel o mnohem mladší manželku, jeho přátelé i oddaní sloužící se jej snaží vytrhnout z trudomyslnosti, ovšem ani údajná vodní panna jej valně nerozveselí. Režisér Karel Steklý navazuje tímto snímkem na Svatby pana Voka, aniž by dosáhl jejich rozpustilosti, či realizační nápaditosti, i herecké ztvárnění je jakési povadlé. Film dokládájící úpadek režisérpvých tvůrčích schopností, nabízí pramálo veselou zábavu, značně pokleslé úrovně.
    11
  • Ta naše písnička česká
    Ta naše písnička česká (1967)
    FilmRole: Tadeáš Vrána
    • VOYO

    Hašlerovské pražské písničky, tak oblíbené koncem devatenáctého a začátkem dvacátého století, nestárnou. Zpívají je stále v hospodách i na stavbách, zkrátka všude. Mají své místo i v milostných příbězích ze staré Prahy, které tak pěkně vypráví panna Veronika. Jejich hrdinkou je panna Stázi, která nejprve neměla štěstí v lásce se studentem Tadeášem. Ale potom se zamilovala do tří pánů najednou. Do nesmělého pana Aloise, do veselého pana France a do pana Johanese, který ji svedl za Koňskou branou. Nakonec však dala přednost starému, leč bohatému domácímu. Tři opuštění páni si pod Kamenným mostem málem vzali život. Ale smutek přebolel a pánové zakotvili v manželstvích, bohatě požehnaných roztomilými dítky. A panna Stázi? Ta utekla od starého muže a vrátila se k panu Francovi, když přišel domů z vojny. A to všechno se událo v malostranském domě v Praze, které Hašler vyznal lásku písní: "To je má krásná, princezna bílá. Jediná, kterou na světe znám. To je má láska, to je má milá, které už nikdy nezanechám." (oficiální text distributora)

    60%

    Hašlerovské pražské písničky, tak oblíbené koncem devatenáctého a začátkem dvacátého století, nestárnou. Zpívají je stále v hospodách i na stavbách, zkrátka všude. Mají své místo i v milostných příbězích ze staré Prahy, které tak pěkně vypráví panna Veronika. Jejich hrdinkou je panna Stázi, která nejprve neměla štěstí v lásce se studentem Tadeášem. Ale potom se zamilovala do tří pánů najednou. Do nesmělého pana Aloise, do veselého pana France a do pana Johanese, který ji svedl za Koňskou branou. Nakonec však dala přednost starému, leč bohatému domácímu. Tři opuštění páni si pod Kamenným mostem málem vzali život. Ale smutek přebolel a pánové zakotvili v manželstvích, bohatě požehnaných roztomilými dítky. A panna Stázi? Ta utekla od starého muže a vrátila se k panu Francovi, když přišel domů z vojny. A to všechno se událo v malostranském domě v Praze, které Hašler vyznal lásku písní: "To je má krásná, princezna bílá. Jediná, kterou na světe znám. To je má láska, to je má milá, které už nikdy nezanechám." (oficiální text distributora)

    12
  • Kolonie Lanfieri
    Kolonie Lanfieri (1969)
    FilmRole: Bekeko
    56%
    13
  • Kluci z hor
    Kluci z hor (2018)
    FilmRole: farář
    • VOYO

    Film s Martinem Dejdarem a Jiřím Lábusem v hlavních rolích vypráví o vztahu mentálně postiženého strýce (J. Lábus) se svým synovcem /M. Dejdar/, které osud svede v jedné chvíli dohromady, aby postupně mezi nimi vzniklo pouto, které je prezentací síly a "moci" přátelství. To je vystaveno posléze zkoušce ze strany těch, kteří se je snaží z různých důvodů od sebe rozdělit. Snímek je mj. i konfrontací dvou hlavních, charakterově bezelstných protagonistů s těmi, kteří svou bezelstnost dávno ztratili a řídí se převážně tím, co jim může přinést prospěch, a to často za jakoukoliv cenu. (APK Cinema Service)

    Žánry:DramaKomedie
    52%

    Film s Martinem Dejdarem a Jiřím Lábusem v hlavních rolích vypráví o vztahu mentálně postiženého strýce (J. Lábus) se svým synovcem /M. Dejdar/, které osud svede v jedné chvíli dohromady, aby postupně mezi nimi vzniklo pouto, které je prezentací síly a "moci" přátelství. To je vystaveno posléze zkoušce ze strany těch, kteří se je snaží z různých důvodů od sebe rozdělit. Snímek je mj. i konfrontací dvou hlavních, charakterově bezelstných protagonistů s těmi, kteří svou bezelstnost dávno ztratili a řídí se převážně tím, co jim může přinést prospěch, a to často za jakoukoliv cenu. (APK Cinema Service)

    Žánry:DramaKomedie
    14
  • Kulhavý ďábel
    Kulhavý ďábel (1968)
    FilmRole: Honza

    Velice volně podle francouzské pitoreskní předlohy Alaina René Lesaga vznikla hudební komedie o ďábelském pokoušení. Pekelník Asmodej se tu pokouší zamilovaného jinocha přesvědčit o pošetilosti lásky, ale navzdory vynaloženému úsilí síla citu pokaždé zvítězí. Erotické motivy jsou velice krotké a propojení jednotlivých dějových segmentů podléhá chatrnosti. Nepomohlo ani obsazení zpívajícího Václava Neckáře do ústřední kladné role, postavu úlisně vlezlého ďábla si zahrál režisér filmu Juraj Herz. I když vznikla podívaná se záměrem diváka upoutat výtvarnými nápady a poněkud cynickou nadsázkou, nakonec vyšuměla spíše do ztracena. Herz se teprve chystal na své životní dílo Spalovač mrtvol.

    Režie:Juraj Herz
    51%

    Velice volně podle francouzské pitoreskní předlohy Alaina René Lesaga vznikla hudební komedie o ďábelském pokoušení. Pekelník Asmodej se tu pokouší zamilovaného jinocha přesvědčit o pošetilosti lásky, ale navzdory vynaloženému úsilí síla citu pokaždé zvítězí. Erotické motivy jsou velice krotké a propojení jednotlivých dějových segmentů podléhá chatrnosti. Nepomohlo ani obsazení zpívajícího Václava Neckáře do ústřední kladné role, postavu úlisně vlezlého ďábla si zahrál režisér filmu Juraj Herz. I když vznikla podívaná se záměrem diváka upoutat výtvarnými nápady a poněkud cynickou nadsázkou, nakonec vyšuměla spíše do ztracena. Herz se teprve chystal na své životní dílo Spalovač mrtvol.

    Režie:Juraj Herz
    15
  • Svatba bez prstýnku
    Svatba bez prstýnku (1972)
    FilmRole: Piškot
    51%
    16
  • Tělo Diany
    Tělo Diany (1969)
    Film
    46%
    17
  • Báječná show
    Báječná show (2001)
    Film
    • iVysílání
    43%
    18
  • 19
  • Gympl s (r)učením omezeným
    Gympl s (r)učením omezeným (2012)
    Seriál
    • VOYO
    Hradecké gymnázium je škola se špatnou pověstí, která má před sebou poslední podmínečný rok své existence. Buď se "něco" stane, nebo bude zrušena. Ví to ředitel Matula, jenž ale utopil pohled na realitu ve sklence chlastu, ví to zástupkyně Eva, která by se ráda dostala k moci a dokázala, že škola by pod jejím vedením určitě prosperovala, ví to i češtinářka Eliška, jedna z posledních, které osud hradeckého gymnázia a jeho studentů není lhostejný. Na školu přichází mladý pedagog Adam, který ještě neztratil všechny iluze. Z vlastní zkušenosti ví, že i z outsiderů se mohou stát hvězdy. Ačkoli se to zdá zpočátku nepravděpodobné, on je strůjcem a hybatelem úspěchu, díky kterému se škole podaří vyhnout hned prvnímu průšvihu v novém školním roce. Učitelský sbor plný pestrých charakterů, romantika, svébytný humor i drsnost školního prostředí, studentské trable i nikdy nekončící problematika vztahů rodičů, dětí a učitelů – kdo by tento osobitý, často vtipný, ale někdy i krutý svět neznal? Seriál Gympl s (r)učením omezeným přenese televizní diváky zpátky do světa školních lavic, který kdysi důvěrně znali nebo se v něm, ať už jako rodiče, učitelé, nebo studenti, pohybují dodnes. Seznam epizod: 1. Dva nula pro Adama 2. Majčina volba 3. Píseň pro Elišku 4. V pasti 5. Nová úča 6. Divná holka 7. Velká sestra 8. Školní lásky 9. Všechno špatně 10. A co dál? 11. Z deště pod okap 12. O fous 13. Čí je to dítě? 14. Útěk 15. Vraťte se domů 16. Halelůja 17. Šťastné narozeniny 18. Spousta možností 19. Oko za Oko 20. Prásk! 21. Královna plesu 22. Cukr a bič 23. Hvězdná válka 24. Dva kohouti 25. Hozená rukavice 26. Bolavá hlava 27. Prstýnek 28. Štěnice 29. Stůj nebo střelím 30. Světlé zítřky 31. Volný pád 32. Velké finále 33. Kdo s koho 34. Tak si mě poslechni! 35. Ztráty 36. Měsíc nad ránem 37. Prachy, prašule, prášky 38. Hříšný tanec 39. Zlámaná srdce 40. Bábi 41. Tajemná kontrola 42. Mikulášské překvápko 43. Olympijský borec 44. Duchové Vánoc 45. Jak na Nový rok 46. Zatoulaná kočka 47. Splněná přání 48. Pololetní odhalení 49. Francouzská spojka 50. Pod jednou střechou 51. Z kopce dolů 52. Dnes je ples
    Žánry:Komedie
    31%
    Hradecké gymnázium je škola se špatnou pověstí, která má před sebou poslední podmínečný rok své existence. Buď se "něco" stane, nebo bude zrušena. Ví to ředitel Matula, jenž ale utopil pohled na realitu ve sklence chlastu, ví to zástupkyně Eva, která by se ráda dostala k moci a dokázala, že škola by pod jejím vedením určitě prosperovala, ví to i češtinářka Eliška, jedna z posledních, které osud hradeckého gymnázia a jeho studentů není lhostejný. Na školu přichází mladý pedagog Adam, který ještě neztratil všechny iluze. Z vlastní zkušenosti ví, že i z outsiderů se mohou stát hvězdy. Ačkoli se to zdá zpočátku nepravděpodobné, on je strůjcem a hybatelem úspěchu, díky kterému se škole podaří vyhnout hned prvnímu průšvihu v novém školním roce. Učitelský sbor plný pestrých charakterů, romantika, svébytný humor i drsnost školního prostředí, studentské trable i nikdy nekončící problematika vztahů rodičů, dětí a učitelů – kdo by tento osobitý, často vtipný, ale někdy i krutý svět neznal? Seriál Gympl s (r)učením omezeným přenese televizní diváky zpátky do světa školních lavic, který kdysi důvěrně znali nebo se v něm, ať už jako rodiče, učitelé, nebo studenti, pohybují dodnes. Seznam epizod: 1. Dva nula pro Adama 2. Majčina volba 3. Píseň pro Elišku 4. V pasti 5. Nová úča 6. Divná holka 7. Velká sestra 8. Školní lásky 9. Všechno špatně 10. A co dál? 11. Z deště pod okap 12. O fous 13. Čí je to dítě? 14. Útěk 15. Vraťte se domů 16. Halelůja 17. Šťastné narozeniny 18. Spousta možností 19. Oko za Oko 20. Prásk! 21. Královna plesu 22. Cukr a bič 23. Hvězdná válka 24. Dva kohouti 25. Hozená rukavice 26. Bolavá hlava 27. Prstýnek 28. Štěnice 29. Stůj nebo střelím 30. Světlé zítřky 31. Volný pád 32. Velké finále 33. Kdo s koho 34. Tak si mě poslechni! 35. Ztráty 36. Měsíc nad ránem 37. Prachy, prašule, prášky 38. Hříšný tanec 39. Zlámaná srdce 40. Bábi 41. Tajemná kontrola 42. Mikulášské překvápko 43. Olympijský borec 44. Duchové Vánoc 45. Jak na Nový rok 46. Zatoulaná kočka 47. Splněná přání 48. Pololetní odhalení 49. Francouzská spojka 50. Pod jednou střechou 51. Z kopce dolů 52. Dnes je ples
    Žánry:Komedie
    20
  • Za volantem nepřítel
    Za volantem nepřítel (1974)
    Film

    V éře normalizace nalezneme jen málo takových filmů, které by odhalovaly rejdy protisocialistických sil v roce 1968 ještě zavileji nežli tento politický pamflet Karla Steklého. Režisér svůj příběh zasadil do atraktivního taxikářského prostředí, kde se také poctiví a čestní komunisté s uvážlivým ředitelem podniku v čele stávají obětí zakuklených padouchů. Ideologická klišé, těžkopádná inscenace a naprosto toporné vypravěčské uchopení museli být zřejmé už v době vzniku, nyní se film již blíží k nezamýšlené sebeparodii.

    24%

    V éře normalizace nalezneme jen málo takových filmů, které by odhalovaly rejdy protisocialistických sil v roce 1968 ještě zavileji nežli tento politický pamflet Karla Steklého. Režisér svůj příběh zasadil do atraktivního taxikářského prostředí, kde se také poctiví a čestní komunisté s uvážlivým ředitelem podniku v čele stávají obětí zakuklených padouchů. Ideologická klišé, těžkopádná inscenace a naprosto toporné vypravěčské uchopení museli být zřejmé už v době vzniku, nyní se film již blíží k nezamýšlené sebeparodii.

    21