?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Umberto Angelucci: Filmy a seriály

  • Todo modo
    Todo modo (1976)
    Film
    Muž (ve scénáři označen pouze jako M) putuje Římem, který je zamořen jakousi epidemií, do náboženského centra, kde se mají sejít největší osobnosti politického i ekonomického světa. Ty jsou v úzkém spojení s katolickou církví, jež má obrovský vliv na všechny zúčastněné. Začnou se dít podivné věci: zmizení, vraždy, sebevraždy - Petriho adaptace stejnojmenného románu Leonarda Sciascii měla být varováním lidstva před zhoubným vlivem moci a peněz, svou explicitností se však stala jen podivnou sci-fi detektivkou.
    Žánry:Drama
    Režie:Elio Petri
    74%
    Muž (ve scénáři označen pouze jako M) putuje Římem, který je zamořen jakousi epidemií, do náboženského centra, kde se mají sejít největší osobnosti politického i ekonomického světa. Ty jsou v úzkém spojení s katolickou církví, jež má obrovský vliv na všechny zúčastněné. Začnou se dít podivné věci: zmizení, vraždy, sebevraždy - Petriho adaptace stejnojmenného románu Leonarda Sciascii měla být varováním lidstva před zhoubným vlivem moci a peněz, svou explicitností se však stala jen podivnou sci-fi detektivkou.
    Žánry:Drama
    Režie:Elio Petri
    1
  • 2
  • Dekameron
    Dekameron (1971)
    Film
    • Max
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást tak zvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍC JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    65%
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást tak zvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍC JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    3
  • 4
  • Kytice z tisíce a jedné noci
    Kytice z tisíce a jedné noci (1974)
    Film
    • Max
    63%
    5
  • 6
  • Canterburské povídky
    Canterburské povídky (1972)
    Film
    • Max
    Tento koprodukční italsko-francouzský film natočil italský režisér Pier Paolo Pasolini jako druhou část své Trilogie života, sestávající z adaptací eroticky laděných středověkých textů. Filmu předcházelo zpracování Boccacciova souboru DEKAMERON (1970), třetí částí byl snímek KYTICE Z TISÍC A JEDNÉ NOCI (1974). Režisér vybral z Chaucerových textů osm povídek, z nichž některé upravil k obrazu svému (například do Povídky fráterovy přidal stíhání a upálení za homosexualitu). Epizody různých délek nejsou ve filmu nijak pojmenovány a odděluje je pouze zarámování záběry Geoffreyho Chaucera, zapisujícího vyprávěné příběhy. Básníka si zahrál sám režisér (i v Dekameronu prochází filmem jako pozorovatel, a to v roli malíře Giotta). Z celkového pojetí díla se vymyká Povídka kuchařova, kterou Chaucer ve svém souboru pouze načal. Pasolini ji pojal jako grotesku a svého přítele Ninetta Davoliho v ní obsadil do role chaplinovského tuláka. Filmař pracoval se stejným záměrem jako Chaucer, který uzavírá spis slovy: "Zde končí Canterburské povídky, vyprávěné pouze pro radost a potěšení." Ovšem některé scény - zvláště konečná apokalyptická sekvence, kde v Pasoliniho vizi (výtvarně inspirované Hieronymem Boschem) vylétají ze satanovy řiti hromady mnichů - přinesou potěšení jen málokomu. Snímek plný nehezkých obličejů, zvracení, fekálií a sexu jakoby předznamenával film SALÓ ANEB 120 DNŮ SODOMY, v nichž tyto tendence najdou ještě více prostoru.
    60%
    Tento koprodukční italsko-francouzský film natočil italský režisér Pier Paolo Pasolini jako druhou část své Trilogie života, sestávající z adaptací eroticky laděných středověkých textů. Filmu předcházelo zpracování Boccacciova souboru DEKAMERON (1970), třetí částí byl snímek KYTICE Z TISÍC A JEDNÉ NOCI (1974). Režisér vybral z Chaucerových textů osm povídek, z nichž některé upravil k obrazu svému (například do Povídky fráterovy přidal stíhání a upálení za homosexualitu). Epizody různých délek nejsou ve filmu nijak pojmenovány a odděluje je pouze zarámování záběry Geoffreyho Chaucera, zapisujícího vyprávěné příběhy. Básníka si zahrál sám režisér (i v Dekameronu prochází filmem jako pozorovatel, a to v roli malíře Giotta). Z celkového pojetí díla se vymyká Povídka kuchařova, kterou Chaucer ve svém souboru pouze načal. Pasolini ji pojal jako grotesku a svého přítele Ninetta Davoliho v ní obsadil do role chaplinovského tuláka. Filmař pracoval se stejným záměrem jako Chaucer, který uzavírá spis slovy: "Zde končí Canterburské povídky, vyprávěné pouze pro radost a potěšení." Ovšem některé scény - zvláště konečná apokalyptická sekvence, kde v Pasoliniho vizi (výtvarně inspirované Hieronymem Boschem) vylétají ze satanovy řiti hromady mnichů - přinesou potěšení jen málokomu. Snímek plný nehezkých obličejů, zvracení, fekálií a sexu jakoby předznamenával film SALÓ ANEB 120 DNŮ SODOMY, v nichž tyto tendence najdou ještě více prostoru.
    7
  • Bellissimo novembre, Un
    Bellissimo novembre, Un (1969)
    Film
    Pokrytecká morálka a erotické dusno pod žhavým sicilským sluncem... Zámožná sicilská rodina tráví většinu času ve svém venkovském sídle, kde se rozehrává i žhavé drama podle románu Ercola Pattiho. Po smrti otce nemůže sedmnáctiletý Nino vystát nového matčina milence a upne své city na krásnou tetu Cettinu. Cettina, černá ovce rodiny, však svým provokativním chováním posouvá Ninovu náklonnost směrem, který se pro tetičku a synovce příliš nehodí…
    Žánry:DramaRomantický
    60%
    Pokrytecká morálka a erotické dusno pod žhavým sicilským sluncem... Zámožná sicilská rodina tráví většinu času ve svém venkovském sídle, kde se rozehrává i žhavé drama podle románu Ercola Pattiho. Po smrti otce nemůže sedmnáctiletý Nino vystát nového matčina milence a upne své city na krásnou tetu Cettinu. Cettina, černá ovce rodiny, však svým provokativním chováním posouvá Ninovu náklonnost směrem, který se pro tetičku a synovce příliš nehodí…
    Žánry:DramaRomantický
    8
  • Saló aneb 120 dnů sodomy
    Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
    Film
    52%
    9