?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Umberto Angelucci: Filmy a seriály

  • Todo modo
    Todo modo (1976)
    Film
    Muž (ve scénáři označen pouze jako M) putuje Římem, který je zamořen jakousi epidemií, do náboženského centra, kde se mají sejít největší osobnosti politického i ekonomického světa. Ty jsou v úzkém spojení s katolickou církví, jež má obrovský vliv na všechny zúčastněné. Začnou se dít podivné věci: zmizení, vraždy, sebevraždy - Petriho adaptace stejnojmenného románu Leonarda Sciascii měla být varováním lidstvu před zhoubným vlivem moci a peněz, svou explicitností se však stala jen podivnou sci-fi detektivkou.
    Žánry:Drama
    Režie:Elio Petri
    74%
    Muž (ve scénáři označen pouze jako M) putuje Římem, který je zamořen jakousi epidemií, do náboženského centra, kde se mají sejít největší osobnosti politického i ekonomického světa. Ty jsou v úzkém spojení s katolickou církví, jež má obrovský vliv na všechny zúčastněné. Začnou se dít podivné věci: zmizení, vraždy, sebevraždy - Petriho adaptace stejnojmenného románu Leonarda Sciascii měla být varováním lidstvu před zhoubným vlivem moci a peněz, svou explicitností se však stala jen podivnou sci-fi detektivkou.
    Žánry:Drama
    Režie:Elio Petri
    1
  • Grandeur nature
    Grandeur nature (1974)
    Film
    Když si Michel nechá poslat z Japonska sexuální pannu v životní velikosti, je zpočátku jen zvědavý. Postupem času ho ale její mlčenlivá necitlivost začne pronásledovat a on s ní jedná, jako by to byla živá žena, která na něj nereaguje. Čím dál víc času tráví snahou uspokojit nebo uklidnit její neústupné mlčení, a tak se trochu zblázní. Obléká panenku a bere ji s sebou, kamkoli jde. Když jeho obvykle velmi tolerantní žena zjistí, co se děje, její žárlivost nezná mezí a pokouší se napodobit tento hrozivý objekt lásky. Lehkovážnost této pomatené fantazie rychle potemní, když se různí muži ze sousedství pokusí panenku použít k účelu, pro který byla původně určena.
    69%
    Když si Michel nechá poslat z Japonska sexuální pannu v životní velikosti, je zpočátku jen zvědavý. Postupem času ho ale její mlčenlivá necitlivost začne pronásledovat a on s ní jedná, jako by to byla živá žena, která na něj nereaguje. Čím dál víc času tráví snahou uspokojit nebo uklidnit její neústupné mlčení, a tak se trochu zblázní. Obléká panenku a bere ji s sebou, kamkoli jde. Když jeho obvykle velmi tolerantní žena zjistí, co se děje, její žárlivost nezná mezí a pokouší se napodobit tento hrozivý objekt lásky. Lehkovážnost této pomatené fantazie rychle potemní, když se různí muži ze sousedství pokusí panenku použít k účelu, pro který byla původně určena.
    2
  • Metello
    Metello (1970)
    Film
    Příběh mladého muže z dělnické třídy, který vyrůstal prakticky jako sirotek kvůli opakovanému věznění jeho otce za anarchistické aktivity. Metello Salani se potýká se životem v Itálii 19. století a je odhodlaný změnit svou situaci k lepšímu – láska, manželství a politika mu to ale značně komplikují...
    Žánry:Drama
    68%
    Příběh mladého muže z dělnické třídy, který vyrůstal prakticky jako sirotek kvůli opakovanému věznění jeho otce za anarchistické aktivity. Metello Salani se potýká se životem v Itálii 19. století a je odhodlaný změnit svou situaci k lepšímu – láska, manželství a politika mu to ale značně komplikují...
    Žánry:Drama
    3
  • Biliárový šampión
    Biliárový šampión (1983)
    Film
    Francesco, přezdívaný "Toskánec", je sice skvělý hráč kulečníku, ale když hraje o peníze, nikdy nevyhraje. V nočním autobuse si omylem vymění kufr s pouzdrem na tágo za kufr se saxofonem, který patří Chiaře, saxofonistce. Ti dva se do sebe zamilují, ale Francesco mezitím prohraje velké peníze v partii proti "Scurovi", dlouholetému italskému šampionovi. Jeho jedinou šancí, jak splatit dluh, je vyhrát italské mistrovství.
    65%
    Francesco, přezdívaný "Toskánec", je sice skvělý hráč kulečníku, ale když hraje o peníze, nikdy nevyhraje. V nočním autobuse si omylem vymění kufr s pouzdrem na tágo za kufr se saxofonem, který patří Chiaře, saxofonistce. Ti dva se do sebe zamilují, ale Francesco mezitím prohraje velké peníze v partii proti "Scurovi", dlouholetému italskému šampionovi. Jeho jedinou šancí, jak splatit dluh, je vyhrát italské mistrovství.
    4
  • Dekameron
    Dekameron (1971)
    Film
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást takzvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍCE A JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    64%
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást takzvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍCE A JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    5
  • Kytice z tisíce a jedné noci
    Kytice z tisíce a jedné noci (1974)
    Film
    63%
    6
  • Casotto
    Casotto (1977)
    Film
    63%
    7
  • Canterburské povídky
    Canterburské povídky (1972)
    Film
    Tento koprodukční italsko-francouzský film natočil italský režisér Pier Paolo Pasolini jako druhou část své Trilogie života, sestávající z adaptací eroticky laděných středověkých textů. Filmu předcházelo zpracování Boccacciova souboru DEKAMERON (1970), třetí částí byl snímek KYTICE Z TISÍCE A JEDNÉ NOCI (1974). Režisér vybral z Chaucerových textů osm povídek, z nichž některé upravil k obrazu svému (například do Povídky fráterovy přidal stíhání a upálení za homosexualitu). Epizody různých délek nejsou ve filmu nijak pojmenovány a odděluje je pouze zarámování záběry Geoffreyho Chaucera, zapisujícího vyprávěné příběhy. Básníka si zahrál sám režisér (i v Dekameronu prochází filmem jako pozorovatel, a to v roli malíře Giotta). Z celkového pojetí díla se vymyká Povídka kuchařova, kterou Chaucer ve svém souboru pouze načal. Pasolini ji pojal jako grotesku a svého přítele Ninetta Davoliho v ní obsadil do role chaplinovského tuláka. Filmař pracoval se stejným záměrem jako Chaucer, který uzavírá spis slovy: Zde končí Canterburské povídky, vyprávěné pouze pro radost a potěšení. Ovšem některé scény - zvláště konečná apokalyptická sekvence, kde v Pasoliniho vizi (výtvarně inspirované Hieronymem Boschem) vylétají ze satanovy řiti hromady mnichů - přinesou potěšení jen málokomu. Snímek plný nehezkých obličejů, zvracení, fekálií a sexu jakoby předznamenával film SALÓ ANEB 120 DNŮ SODOMY, v nichž tyto tendence najdou ještě více prostoru.
    60%
    Tento koprodukční italsko-francouzský film natočil italský režisér Pier Paolo Pasolini jako druhou část své Trilogie života, sestávající z adaptací eroticky laděných středověkých textů. Filmu předcházelo zpracování Boccacciova souboru DEKAMERON (1970), třetí částí byl snímek KYTICE Z TISÍCE A JEDNÉ NOCI (1974). Režisér vybral z Chaucerových textů osm povídek, z nichž některé upravil k obrazu svému (například do Povídky fráterovy přidal stíhání a upálení za homosexualitu). Epizody různých délek nejsou ve filmu nijak pojmenovány a odděluje je pouze zarámování záběry Geoffreyho Chaucera, zapisujícího vyprávěné příběhy. Básníka si zahrál sám režisér (i v Dekameronu prochází filmem jako pozorovatel, a to v roli malíře Giotta). Z celkového pojetí díla se vymyká Povídka kuchařova, kterou Chaucer ve svém souboru pouze načal. Pasolini ji pojal jako grotesku a svého přítele Ninetta Davoliho v ní obsadil do role chaplinovského tuláka. Filmař pracoval se stejným záměrem jako Chaucer, který uzavírá spis slovy: Zde končí Canterburské povídky, vyprávěné pouze pro radost a potěšení. Ovšem některé scény - zvláště konečná apokalyptická sekvence, kde v Pasoliniho vizi (výtvarně inspirované Hieronymem Boschem) vylétají ze satanovy řiti hromady mnichů - přinesou potěšení jen málokomu. Snímek plný nehezkých obličejů, zvracení, fekálií a sexu jakoby předznamenával film SALÓ ANEB 120 DNŮ SODOMY, v nichž tyto tendence najdou ještě více prostoru.
    8
  • Bellissimo novembre, Un
    Bellissimo novembre, Un (1969)
    Film
    Pokrytecká morálka a erotické dusno pod žhavým sicilským sluncem... Zámožná sicilská rodina tráví většinu času ve svém venkovském sídle, kde se rozehrává i žhavé drama podle románu Ercola Pattiho. Po smrti otce nemůže sedmnáctiletý Nino vystát nového matčina milence a upne své city na krásnou tetu Cettinu. Cettina, černá ovce rodiny, však svým provokativním chováním posouvá Ninovu náklonnost směrem, který se pro tetičku a synovce příliš nehodí…
    Žánry:DramaRomantický
    60%
    Pokrytecká morálka a erotické dusno pod žhavým sicilským sluncem... Zámožná sicilská rodina tráví většinu času ve svém venkovském sídle, kde se rozehrává i žhavé drama podle románu Ercola Pattiho. Po smrti otce nemůže sedmnáctiletý Nino vystát nového matčina milence a upne své city na krásnou tetu Cettinu. Cettina, černá ovce rodiny, však svým provokativním chováním posouvá Ninovu náklonnost směrem, který se pro tetičku a synovce příliš nehodí…
    Žánry:DramaRomantický
    9
  • Saló aneb 120 dnů sodomy
    Saló aneb 120 dnů sodomy (1976)
    Film
    52%
    10