Vrah naoko

65%

Komentáře a recenze 13

9 594 bodů
6
Konečně z toho není zase další neflixovský úlet za trapně nezasloužené peníze. Ono to teda úplně zadarmo taky nebylo, ale alespoň jsme od neochvějného streamovacího giganta dostali produkt minimálně obstojný a s klidem sledovatelný.. Pokračující angažmá Richarda Linklatera přináší druhé žánrové experimentování a kdysi slavného režiséra, kterého proslavila především trilogie o vztahu Jesseho a Celine, vidíme v kariérním bodě s jasně pohodlnou a sestupnou tendencí.. Vrah naoko přivádí solidní koncept o postavě vysokoškolského profesora Garyho, který je možná nejvíc cool vysokoškolský zaměstnanec v celých státech. Jako vedlejšák totiž pomáhá místní policii jako volavka, jako nájemný vrah, jehož klienti jsou okamžitě usvědčeni z plánování vražedného aktu. Ideální postava, ve které se může Glenn Powell herecky vyřádit a po strnulém S tebou nikdy zapisuje další solidní komediální výkon, v němž skutečně potvrzuje, že bude v tohle žánru mnohem víc platnější než v jakémkoli pokusu o novodobého akčního hrdinu. K ruce mu tentokrát je k pohlazení hodna Adria Arjona, která je ochotná pro kariéru ukázat skoro cokoli.. Vrah naoko sice představí svůj koncept snad už v názvu a bohužel tvůrci nejsou schopni přijít s čímkoli překvapivým, ale možná to tady je i jedno, jelikož Linklaterovi jde především o divácky velmi vděčnou zábavu.. Kdysi by si Linklater vyhrál s možnou rozdvojenou osobností Garyho, dnes mu jde především o šťastnou tečku osudného setkání ústřední dvojice. Zábava, nic víc, nic míň.. 65%
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 498 bodů
8
To bylo dobrý, divím se nízkému hodnocení, já jsem fakt bavil. I když pravda, závěr nemá úplně morální.
65David21
65David21
2 849 bodů
8
Glen Powell od svého o něco většího proslavení díky druhému Top Gunu využívá umetené cestičky a vytváří si stabilní místo mezi hvězdami Hollywoodu. Opět zahrál velmi obstojně a celkový námět filmu nebyl špatný. Mohlo to možná být ještě o něco lepší, ale celé to působilo originálně a svěže. Možná jenom škoda, že to dopadlo, jak to dopadlo. Konec bych udělal decentně temnější, ale pořád, proč ne? 80%
JaraSlama
JaraSlama
2 209 bodů
7
Minulý rok se srovnávaly první reakce na Fincherova Zabijáka s Linklaterovým Hit Manem, oba filmy o nájemných vrazích. Fincherův thriller překvapil jednoduchostí, zatímco Hit Man bavil kritiky lehkostí a skvělými hereckými výkony. Osobně stojím za Fincherem, ale Hit Man je povedená jízda, která funguje naplno. Film vypráví o profesorovi psychologie Garym Johnsonovi, který se stává falešným nájemným vrahem. Chemie mezi Glenem Powellem a Adrií Arjonou je výborná, příběh napínavý a romcom skvěle odsýpá. I přes drobné nedostatky film baví a potvrzuje Powella jako vycházející hvězdu.
Pasadenka
Pasadenka
1 213 bodů
8
Jako vůbec to nevypadalo, že by to mohlo být nějak moc dobré, ale film mě chytil hned v úvodních minutách a nepustil až do konce. Zábavná akční podívaná plná převleků a lásky, která hlavního hrdinu vyšle na nečekanou cestu, na jejímž konci bude sklízet sladké ovoce. 🥰

Odlehčený tón utajeného namotávače, který se hraje na nájemního vraha, aby potrestal neposlušné a zachránil případné oběti. Není proto divu, že jednou se mu to vymkne a zahoří láskou. A tak tento učitel, jež tolik učí o hledání sebe sama a toho, co je morálně správné se nakonec octne sám na cestě, která ukáže, co v něm je. Skvěle zpracovaná symbolika příběhu, hezký tón, dobří herci. Co víc si přát? 😅