Elvis bez Elvise. Pohled na neobyčejné manželství Krále Rocku, pohledem jeho mladičké manželky. Herecky silné, režijně (na Coppolu) překvapivě mdlé. Celkově neurážející pohled na počátek a rozpad jednoho vztahu.
Priscilla působí křehce a nevinně. Líbezný vzhled panenky Elvisovi učaroval a promítal si do ní touhu po nevinnosti poté, co si pravidelně odskakoval za bokovkami. Naivní mladou dívčinu uhranul tehdejší idol. Všechny studentky uhranutě zíraly, že to je ONA. Jinak poměrně zdlouhavé s opakujícími se scénami. Opravdu toxických momentů pramálo. Nejvíc z toho čiší, že si ji Elvis pořídil jako hračku, přičemž se sán nijak nehodlá omezovat v dosavadním způsobu života. Ani její odchod vlastně nevyznívá nijak dramaticky. Nejspíš už byla jen totálně unuděná.
Předloňský hit Elvis Baze Luhrmanna se nezabýval povahou vztahu Elvise a Priscilly Presley. Sofia Coppola přichází s druhou stranou příběhu, adaptací Priscilliných memoárů, a je kritičtější k Elvisovi. Priscille je čtrnáct, když se seznámí s Elvisem, který je už hvězdou. Jejich vztah začíná nevinně, Elvis se k ní chová zdvořile a žádá o povolení od jejích rodičů. Film není jednostrannou obžalobou, ale citlivým pohledem na jejich vztah, kde Elvis působí jako jemný kontrolor, který stylizuje Priscillu podle svého obrazu.
Zajímavý pohled na krále rock'n'rollu z unikátního úhlu zněl nadmíru fajn, bohužel jsme dostali kus, který trpí roztříštěností a zbytečnou zkratkovitostí, a onen pohled nám tak nezprostředkovává nikterak dobře. Začátek přitom působí fajn, sem tam Sofia Copolla nabídne zajímavé scény nebo drobnější motivy, a Cailee Spaeny se velmi snaží vykřesat z Priscilly aspoň trochu zajímavou a rostoucí postavu, bohužel většina filmu působí repetitivně, bez silnějšího motivu nebo vývoje vztahu dvou hlavních protagonistů. Vůbec mimo mísu pak působí hořkosladký konec, který málo co ve filmu "obhajuje" a ke kterému se film nedostane pomalým budováním, ale spíš jako slepý k houslím. Je to škoda, těšil jsem se na ten civilní pohled na mýtus Elvise víc než na Luhrmannovu tříhodinovou fresku, bohužel ale marně...