PR team Johnnyho Deppa vynaložil mnoho energie a peněz na to, aby přesvědčil svět, že za problémy piráta z Karibiku může exmanželka Amber Heard. Kdo nemá paměť s kapacitou akvarijní rybičky, samozřejmě ví, že Deppova kariéra pomalu doutnala dávno před tím, než si herečku vůbec vzal, natož, aby potíže zapříčinil jejich rozvod a následné spory. Za Deppovy trable mohou roky excentrického a nespolehlivého chování na place, stoupající věk, vzdalující ho vděčným rolím sexsymbolů, a klesající energičnost jeho výkonů. Depp ale nyní vyhrál jackpot, ovládl mediální narativ a přesvědčil velkou část lidí, že za to všechno může jedna pomstychtivá žena. Nově nalezenou vstřícnost veřejnosti zatím příliš nezužitkoval, to se ale může změnit. Bude zlomem jeho návrat k režii po čtvrt století?
Články 13
Rozcuchaný poklad mezi francouzskými komiky nemusel hlasitě vyřvávat jako Louis de Funès, aby jeho publikum po celé Evropě řičelo smíchy. Devadesátiletý Pierre Richard, jenž se ohledně kariérních snů vzepřel bohatým rodičům a přes kabarety pronikl ke špičce francouzské filmové komedie, měl obličej a skečový talent předurčený k tomu, aby ostatní rozesmával. Nejlépe se ostatně cítí ve společnosti se sklenicí vína, jakožto náruživý vinař s vlastní značkou v minulosti mnohokrát oslňoval také při návštěvách Prahy a jiných českých regionů.
Na základě dat z celoevropské sítě kin Europa Cinemas můžeme určit, na jaké snímky ze starého kontinentu loni přišlo nejvíce diváků do kin. Vítěz asi nepřekvapí, ale v první desítce se nachází i pár titulů, jež tuzemské publikum nechaly spíše chladnými.
Ať už si o žalobě, kterou podal Johnny Depp na Amber Heard, myslíte cokoliv, rozhodně jde o vrchol marketingu a PR. Deppově obsáhlému a špičkovému týmu se podařilo namalovat obraz, podle nějž veškeré jeho kariérní problémy zapříčinila jeho exmanželka a její tvrzení o domácím násilí. Vymazala se tak léta zpráv o Deppově manýrách a nepřijatelném chování, které předcházely jeho osudovému manželství i jeho následnému konci a mediální dohře. Johnnymu se doslova podařilo přepsat dějiny. Jeden by myslel, že tento mistrný kus manipulace bude chtít využít k novému začátku, zjevně tomu tak ale není.
Víkendové tržby a návštěvnost českých kin se nesly v duchu přetrvávajícího hezkého počasí. Novinky příliš nezaujaly, jedinou jistotu pro kinaře tak představoval animák pro nejmenší Tlapková patrola ve velkofilmu. Ten podobně jako před týdnem s přehledem převálcoval veškerou konkurenci a vypadá to, že ani v následujících týdnech nenajde přemožitele.
Jde o první film, kde Johnny Depp dostal výraznou roli poté, co byl na několik let odstavený kvůli kauze domácího násilí. Scenáristka, režisérka a herečka Maiwen ho obsadila do historického kostýmního filmu o francouzském králi Ludvíkovi XV. a jeho (druhé) slavné milence madame du Barry.
Pravidelná přehlídka Be2can vstupuje do svého desátého ročníku. V termínu od 4. do 11. října se diváci a divačky napříč celou republikou mohou těšit na celkem devět premiér a několik dalších snímků, jež shrnují to nejlepší z předních evropských festivalů v Cannes, Benátkách a v Berlíně.
Johnny Depp zažívá comeback. Přesto těžko říct, jak rychle (pokud vůbec) vpluje zpět do blockbusterů. Veřejnost v důsledku jeho soudu s Amber Heard možná zapomněla, že poslední roky jeho pirátské kariéry na veřejnost proudila jedna historka o jeho nespolehlivosti a hvězdných manýrách za druhou, producenti to však jistě v mysli udrželi. Samotný Depp navíc prohlásil, že už Hollywood k ničemu nepotřebuje, což je u muže s miliony na kontě jistě pravda. To nicméně neznamená, že Depp seknul s kinematografií jako takovou. Útočištěm se mu stala Evropa.
Be2Can, přehlídka výrazných filmů ze tří největších filmových festivalů v Berlíně, Benátkách a v Cannes, letos oslaví jubilejní desátý ročník. Odehraje se mezi 4. a 11. říjnem a do programu ji zařadí tuzemská jednosálová kina i jeden multiplex.
76. ročník mezinárodního filmového festivalu v Cannes je u konce. Prozářily ho hollywoodské hvězdy v čele s Harrisonem Fordem, jenž převzal čestnou Zlatou palmu a uvedl snímek Indiana Jones a nástroj osudu. V hlavní soutěži triumfovalo francouzské drama Anatomie d'une chute (Anatomie pádu) režisérky Justine Triet, velkou cenu si odneslo válečné drama The Zone of Interest (Zóna zájmu) Jonathana Glazera.