Dobré ráno, Brno!

76%

Komentáře a recenze 15

7
Dobré ráno, Brno! se možná nezapíše do paměti tolik výrazně jako jiné Prušinovského seriály, dají se v něm ovšem nalézt minimálně zajímavé, zábavné i schopné úryvky, které zvládají tento seriál představit v krapet sympatičtějším světle. Jde o promarněný potenciál, krapet nezřízenou záležitost a možná příliš iracionální seriál? Možná, možná, možná. „Ale je to prdel.“.... Více zde
9 624 bodů
7
Aneb jak Honza Prušinovský popáté za sebou vyzdvihuje českou komedii ke hvězdám a zachraňuje televizní vysílání, tentokrát možná vlastně i doslova.. S využitím potenciálu ekosystému České televize pořád projekt pokulhával, ale z hlediska zábavnosti a limitů epizodního formátu bylo snadné si Dobré ráno, Brno! týden, co týden užít a tentokrát nejen s nimi vstávat, ale i usínat.. Pro Brno srdcový projekt, který šikovně zakomponovanou nekorektností, humorem za hranou pořád ukazuje, že to i dneska jde.. A na to, že to ráno tady v Brně frčí jen ob týden, toho vymysleli docela dost a na ještě delší dobu zůstane v diváckým pamětech.. --- 1. série - 70%. 2. série - 75%.
avenis
avenis
9 458 bodů
10
Su z Brna. Už dlóho tam nebývám, ale pořád je to moje Brno. Na seriál jsem se těšila a přes lehké rozpaky jsem se dívala s potěšením. Pamatuju ještě starý Typos i Flédynu. Tuhle novou budovu jsem též navštívila coby badatelka. Líbí se mi lehká sebeironie, ale místy už to tak trochu sklouzává do trapnosti. Po tom pomstychtivém vystolicování na kapotě jsem už měla pocit, že je to za hranou, že se to celé pohřbilo, ale poslední díl se mnou hodně zatřásl a celé mi to dalo úplně jiný význam. Panejo, otevřený konec.
Jo, a musím vyzdvihnout perfektní výběr závěrečných doprovodných písní. Obzvláště ta poslední, z Balady pro banditu, ta mi způsobila doslova husí kůži...
PS: blackkocoure, HANTEC, ne hentéc. :)
Po druhé řadě s lítostí konstatuji, že se všichni až moc umravnili a celé je to až moc poplatné dnešní době. Ale pořád mě to dost baví.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
8
Takový to, když dobrý herci utáhnou špatně napsaný scénář, zkuste si z toho pak vyvodit, že v brně sú samí kontišové. Seroš se trochu táhne, než narazí na zlatou žílu, a pak už jen uběhnou asi 3 hodiny, kdy se nemůžete smát totálně blbému humoru brněnských šauklařích, ale chápete mně je to někde v lógru. Pružinovka to ale stále umí, a držím si názoru, že na poli českých režisérů, se toho fakt nebojí, ale měl by za prvé dostat copyrajty na hentéc, a za druhé nedělat z pražských bukvic rodilé moraváky. Nu což, furt lepší než se hrabat v krtkovi. p.s.: Kolařík vypadá jak Tarantino po mrtvici.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Velmi příjemný komediální seriál z poměrně neotřelého prostředí. Prušinovský opět sází na výstřední a těžko uchopitelné postavy, které i castingově perfektně trefil. Téma televizního vysílání se dalo vytěžit více, dalo by se ubrat z laciného fekálního humoru a možná by neuškodil ucelenější příběh. Přesto jsem se necelou půl hodinu u každé epizody příjemně bavil.
ZaS
ZaS
653 bodů
10
Nemám rád seriály, nicméně z každého pravidla existují vyjímky. Tohle jsem vysledoval na doporučení z více stran a nelitoval jsem. Chvílemi až absurdní humor ovšem přesně dle mého vkusu. Vynikající výkony herců. Perfektní muzika... a Brno.
DavidHajek
445 bodů
8
Skvělý dokumentarní cyklus o Brnu, jeho obyvatelích, mentalitě původního obyvatelstva bojujícím s modernní technologii která se tak výrazně odlišuje od období páry. Zcela zásádní a objevné však je, jak lze adekvátně a vhodně využít zahraniční humanitární pomoc z Prahy a koexistovat v moderní infrastruktůře. Je to jako Slovensko před 80 léty, kde moderní vástavba a technologie z Čech zcela Slovensko změnili a posunuli obyvatele od lovců a sběračů o tisiciletí dopředu. Je užásné vidět, jak něco podobného teď zažívá Brno. Držím Vám palce Brňáci!
OmarTheMediocre
OmarTheMediocre
136 bodů