62%
Ulice strachu – 3. část: 1666

Třetí díl z trilogie 'Fear Street' podle spisovatele R.L. Stinea.

Recenze: Ulice strachu – 3. část: 1666

Kinobox.cz
65%

Ulice strachu - 3. část: 1666 srozumitelně uzavírá ambiciózní trilogii, s níž Netflix dokazuje, že chce vytvářet obsah pro zažrané filmové nerdy a cinefily. Podobně jako první část však trpí nevyváženým formálním uchopením a nenachází pevnou cílovku, která by tento průsečík různých žánrových inspirací mohla přijmout skutečně bez výhrad. Vedení divácké pozornosti napříč jednotlivými filmy je sympatické a důmyslné a nenechává na pochybách, že knižní předlohy mohou skýtat opravdu záživné a podnětné čtení. Trojka však oproti oběma předchůdcům, kteří lépe objali retro atmosféru a lépe fungovali jako zcela samostatné příběhy, nemá příliš srovnané priority - potenciálně hutná a atmosférická pasáž z roku 1666 se utápí ve tmě a závěrečný masakr v obchoďáku, rovněž temný a místy chaotický, zaostává za podobně laděným finále jedničky.

Chrustyn
Chrustyn
43 169 bodů
4
Začátek mi přišel z celé trilogie nejzajímavější, po první třetině je to ale prakticky totožné jako všechny předchozí díly.
Motinski
Motinski
7 477 bodů
5
Prvá polovica mala ambície stať sa najlepšou časťou trilógie, no výsledok je bohužiaľ priemer. Je tu ako taká atmosféra, občas aj napätie ale technicky a hlavne vizuálne ide o nezvladnutý projekt. TV produkcia z 90. rokov by nevyzerala inak. Ajtak film nebol až tak strašný ako som očakával po prečítaní komentárov. Druhá polovica identická s úplne prvým dielom, len s menším množstvom krvi a minimom postáv. Zhrnutie celej série - neľutujem že som si Ulice strachu pozrel a ako popcorn zábava to ušlo. Dalo sa s tým ale oveľa viac vyhrať lebo námet je zaujímavý. Obľúbená časť pre mňa bola 1978, hneď po nej táto a 1994 mi prišla asi najslabšia.
naytsirk
naytsirk
4 711 bodů
1
Tak jo, přemohl jsem se a kouknul na všechny tři části. Poznámky napíšu ke všem třem dohromady, protože rozepisovat se moc nehodlám.... Čemu nerozumím, tak je to "kladné" hodnocení některých odborníků na CSFD (v dobrém slova smyslu) a mých "vzorů". Dát tomuhle tři hvězdy???? COŽE??? Přeci všechny tři filmy byly naprosto debilní. Bez jakýhokoliv překvapení, napětí, lekaček... Nebylo tam prostě NIC. Ta jedna hvězda je za výběr songů.... Jinak opravdu utrpení až na půdu....

Dodatečné informace

Původní název:
Fear Street: 1666 (více)