Komentáře a recenze 14

10
Jeden z nejbrutálnějších hororů, co jsem kdy viděl.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
2
Po prvych 10 minutach som si s hrozou uvedomil ze budem musiet trpiet dalsie 2 hodiny tejto bezeuchej blbosti. Iba hudba a mlada Lauren LaVera stoja za nejaku pozitivnu zmienku. Nechapem ten hype co tento film sprevadza.
Rollman1
5 561 bodů
8
Upozornění!!! Tento film není pro slabé povahy, milovníky lidského těla, odpůrce krve, pro lidi, kteří nemají rádi klauny, násilí a vlastně pro všechny, komu horory dělají špatně, případně nemají na tyhle věci žaludek. Vy všichni ostatní, jste srdečně zváni. Příběhově není moc co řešit. ART se vrací ze záhrobí, probuzen temnou silou, aby znovu terorizoval městečko. Tentokrát se zaměří na dva sourozence, kteří jsou s ním nějak spojení. To je vlastně vše o příběhu. Důležité je, že klaun po cestě zabije celkem dost lidí a to hodně nepříjemným způsobem. Hlavní prim tedy hraje brutalita a ta je tady na takové úrovni, že pokud film pustíte své drahé polovičce, mohla by požádat poté o rozvod (Ta moje to nakonec přežila). Plno Krve, mrtvol, roztrhaných těl a končetin, kterých je tady požehnaně a v takové míře, že mi ještě kousek krve kape z počítače. ART samotný je opravdu strašidelný a zaslouží si místo v síni slávy mezi kultovními zabijáky jako Jason, Freddy či Michael. Samozřejmě se to neodehrává po celých 140 minut, ale mezi těmito orgiemi je vložen i příběh, který není špatný a má i sympatickou hlavní hrdinku(je to kost jak svině). Občas mu sice mírně dojde tempo a neuškodilo by to malinko zrychlit. Takže jediným mínusem je opravdu těch 140 minut, které kdyby se prostříhali na 100, tak se jedná o svižnou brutální jízdu, která nezná obdoby. Samozřejmě je to pocta žánru, takže občas jde vidět, že mrtvoly jsou gumoví panáci a tělo se spíš chová jako plastelína. To však nic nemění na tom, že vše je zpracováno prakticky a není zde vůbec nic digitálního. Proto cením, že si rejža poradil s prostředky a dodal nám poctivou gore jízdu. Osobně jsem čekal ještě víc morbidity, ale přesto jsem spokojený a pokud vznikne třetí díl, budu u toho.
Deywik
Deywik
4 972 bodů
8
Takze se nam vratil nas klaun o kterym nikdo nic nevi..jen ze se jmenuje ART - no ted je mnohem vtipnejsi a mluvi oblicejem, jeho nejlepsi kousek je asi kdyz rozebere tu cubku a pak ji vosoli 😊 to se mu povedlo..par dobrejch srand vymyslel az to ke konci nedomyslel..hrdinka je hot lidl wonder woman, nadech VHSky ztoho smrdi, doufam ze se klaun vrati vy zmrdi 😊 ARTa mam rad je to muj velkej slasherovskej kamarad 😊
HonzysKISS
HonzysKISS
4 041 bodů
10
Tak tohle byl tedy mňamózní gore luxus! Takhle si dnešní brutální horory představuji. Je tu spousta věcí, na kterých si klaun vyřádí. Od lámání končetin, trhání kůže, polévání chemií, opravdové Halloweenské vtipnosti a mnoho dalšího! Vedle našeho (neironicky) legračního klauna tu máme i novou postavu malé klaunice, která je výborně zpracovaná. Ostatní nové postavy taky vůbec neurazily. Hlavní herečka je hlavně moc pěkná čubina. Konečně z toho šel mnohem víc cítit starý 80tkový styl. Nebylo to tu tak přebarvené jak v prvním dílu. Když přišlo na brutální scény, tak to bylo takové zasekané jak z Evil Dead, to bylo docela top. Hudba taky výrazně pokročila. Kytarista Paul Wiley odvedl pěknou práci. Ale abych pořád nechválil, tak mi docela vadila délka snímku. Mohlo to být klidně o půl hodiny kratší. A samotný závěr taky žádná sláva. 90/100
Hospoda96
Hospoda96
3 900 bodů
6
Lepší než jednička, Art the Clown se vyřadí ještě víc a je to místy i víc funny, ale proč to má sakra 138 minut!
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
Ministerstvo moderního diváka doporučuje při filmu konzumovat kusy střep a šmrklpapíru..
Sa-b1
369 bodů
6
Terrifier se vrátil !!! V tomhle díle uvidíme , jak mučí své oběti . Ale má konečně konkurenci , a to je naše hlavní hrdinka .
  • Nová postava
  • Trochu děje
  • Moc dlouhé
Branduff
Branduff
282 bodů
8
nízko-rozpočtové šílenství, krev a gore ..... zatím co první díl byl jen násílí a hromada gore , tento druhý již s trochou peněž navíc se snažil přidat příběh. Na to že snímek stál jen 250 tisíc má své kvality a poli Gore horroru se jistě usadí jako nová značka. Děj je chaotický a postrádá logiku , detail pro Gore jsi to ale vynahrazuje.