Články o The Circle - USA

70%

Články 5

Nejen reklamy. Netflix to brzy zkusí také s živým vysíláním
Téma18. 5. 2022
Nejen reklamy. Netflix to brzy zkusí také s živým vysíláním

Největší streamovací služba přišla za minulé čtvrtletí o dvě stě tisíc uživatelů a vymýšlí způsoby, jak dalším propadům zabránit. Vedle plánovaného začlenění reklam a s tím spojenými nižšími poplatky nyní vyšlo najevo, že Netflix hodlá do své nabídky zařadit také živé vysílání různých stand-up a neskriptovaných pořadů.

V The Circle musíte oslnit na falešné sociální síti. Reality show měla velký potenciál, po čtyřech letech ale začíná skomírat
Seriály13. 5. 2022
V The Circle musíte oslnit na falešné sociální síti. Reality show měla velký potenciál, po čtyřech letech ale začíná skomírat

The Circle mění život na sociálních sítích v soutěž. Je to skvělý nápad, ale prvotní nadšení už opadlo a nezdá se, že by se tvůrci dokázali poučit z předchozích zaškobrtnutí.

Květnové premiéry na Netflixu představí nejmilovanějšího švédského zločince i lsti druhé světové války
VOD28. 4. 2022
Květnové premiéry na Netflixu představí nejmilovanějšího švédského zločince i lsti druhé světové války

Blíží se začátek května a s ním i pravidelná dávka novinek na Netflixu. Na své si přijdou milovníci válečných snímků, komedií, krimi příběhů i již vysílaných seriálů.

Přehled zářijových premiér na Netflixu. Loučí se Papírový dům i Lucifer, začíná ženská krize středního věku a kázání charismatického kněze
VOD1. 9. 2021
Přehled zářijových premiér na Netflixu. Loučí se Papírový dům i Lucifer, začíná ženská krize středního věku a kázání charismatického kněze

Je tu začátek nového měsíce, což znamená jediné - je tu přehled toho, co si pro nás ve své produkci na zářijový měsíc připravila společnost Netflix. Největšími trháky jsou bezesporu poslední série Lucifera a Papírového domu, drama Jaká je cena života nebo dokument o úchvatné sportovní kariéře Michaela Schumachera.

To máme mileniály #5. Netflix and Chill
Téma14. 8. 2021
To máme mileniály #5. Netflix and Chill

Jestliže je Generace Z (narození po roce 1996) označována jako tzv. digital natives, má se tím na mysli, že je pro ně digitální prostředí přirozené a intuitivní, že život bez internetu neznají a dost možná si ho ani nedokážou představit. Naproti tomu mileniálové (narození v letech 1981-1996) vyrůstali společně s dramatickým technologickým vývojem – hegemonii televize nejdříve zpochybnilo DVD, následně způsob distribuce a sledování audiovizuálního obsahu navždy proměnily sociální sítě, YouTube a streamovací platformy.