Tvůrci filmu Bombshell mají hned několik es v rukávu: hvězdné herečky, talentovaného scenáristu a režiséra, skvělé maskéry (po internetu kulojí slova chvály, především na přerod Charlize Theron v Megyn Kelly) a téma, které otřáslo Spojenými státy, sexuální obtěžování na půdě Fox News. Šéf televize Roger Ailes byl původně vlivným poradcem republikánských prezidentů, načež ho roku 1996 mediální magnát Rupert Murdoch obsadil do role šéfa televize Fox News. Ailes byl "pověstný" tím, že ženy nutil chodit do vysílání na vysokých podpatcích a v minisukních. Do úřadu pomohl prezidentu Georgi W. Bushovi tím, že jako první spustil "kachnu" o údajném vítězství ve státě Florida, kterou následně "papouškovala" ostatní média. Šéf Fox News byl nakonec ze sexuálního obtěžování a vydírání zaměstnankyň usvědčen (vše odstartovala Gretchen Carlson v podání Nicole Kidman) a roku 2016 šel od "válu". (Lukáš Král, Kinobox.cz)
Trochu mi to připomínalo povedený seriál Morning Show, který se také zaměřoval na ženskou část hereckého ansámblu. Jen Bombshell není tak dobře napsaný a bohužel ani zahraný, přestože se úvodní trio sakra snaží.
Tyhlety film/exposé věci mě vždycky přijdou zajímavé, protože dost testují možnosti toho, co fikční kinofilm snese. Je to v podstatě námět pro reportáž, pro text, pro žurnalistický výstup, ale zpracováno to je do konzervativní podoby celovečerního filmového vyprávění - vždy to ve mně budí velmi zajímavé pocity, někdy to může být hodně statické a mechanické, někdy to může působit divně - ale má to zajímavou energii. Co se týče tohohle konkrétního skandálu, přijde mi osobně celkem nefunkční, že ten film řeší konflikt toho, že ženám se stalo něco hrozného, když chtěly "jen dělat svou práci". Jenže ona práce byla žurnalistika na Fox News, která má mimo jiné legitimizaci oněch hrozných věcí v DNA. To mohl být fascinující kontrast a konflikt, který prakticky není osloven. Kdyby se tyto ženy nestaly oběťmi sexuálního obtěžování nebo jiných křivd a zločinů, neměly by s Foxy žádný problém a šířily by agresivní škodlivé neetické dezinformace dodnes. Přitom negativita Fox News je tu plně vykreslována, takže ten kontrast zůstává, jen je zcela neosloven. Abych vysvětlil, co tím myslím, použiju extrémní příklad: Je to jako by vznikl film z druhé světové války o tom, jak byly členky NSDAP ukřivděny a nemohly rozvíjet svou stranickou kariéru. Jako jo, je to asi nefér vůči nim, ale opradu budem přehlížet toho slona v místnosti?
Pachuť z všudypřitomného metoo je ještě moc velká, ale nakonec jsem byl vlastně překvapený, že mě ten boj holek proti oplzlému šéfovi docela bavil. Akorát ta Charlize to nějak přehnala s plastikama. 7/10
Když se Kayla Pospisilová chystá na zkoušku do vysílání televize Fox, Jess Carrová vykřikne: "Panebože, to je Anchor Barbie!" (51 minut 10 sekund) Pospisilovou hraje Margot Robbie, která Barbie ztvárnila i v hraném filmu Grety Gerwigové 2023.
Při přípravě na roli Rogera Ailese vyhledal John Lithgow svého starého přítele, který s Ailesem spolupracoval v 70. letech, kdy Ailes působil jako broadwayský producent. Ailes produkoval oceňovanou hru Lanforda Wilsona "The Hot L Baltimore" s Juddem Hirschem v hlavní roli.
Ze tří hlavních hereček, které všechny hrají Američanky, se pouze Nicole Kidmanová narodila ve Spojených státech (Honolulu, Havaj, USA). Margo Robbie se narodila v Dalby v Queenslandu v Austrálii a Charlize Theron v Benoni v Transvaalu v Jihoafrické republice. Protože se Kidmanová narodila australským občanům, má dvojí občanství. Charlize Theronová měla v době natáčení tohoto filmu ještě jihoafrické občanství, ale v roce 2007 se stala Američankou, přičemž si ponechala jihoafrické občanství.