Indických akčních filmů se k nám moc nedostane, ale když už, tak minimálně po divácké stránce stojí za to. A ani nevadí fakt, že co film, to věrné kopírování dějových šablon či přímo scén z hollywoodských a asijských předloh. Tentokrát se jedná o silný nacionalistický sentiment (ostatně jakých z Hollywoodu známe také spousty) o vojenské pomstě speciálních sil poté, co pákistánští militantní teroristé ve spánku zabijí devatenáct indických vojáků. Inspirací k natočení tohoto snímku byl skutečně snímek hollywoodský pod českým distribučním názvem '30 minut po půlnoci' (2012). Oba mají společné hlavně to l, že se zakládají na skutečné události. A ano, natočeno je to dobře. Ohromná výprava, vynikající kamera, přívětivý soundtrack, uvěřitelné herecké výkony. Scénář se také zdá být pevný už v kramflecích. Roušku nejistoty však dodávají silné emocionální scény, které jsou i v místech, kde by být ani nemusely. Scéna posledního rozloučení s oběťmi útoku a vzdávání pocty však rozhodně předčí očekávání a není možné, aby to s někým emocionálně ani nehnulo. Tohle Indové prostě umí. Aby však toho nebylo málo, tak příběhem samozřejmě inklinuje i nějaká ta romance. Stopáž snímku je přes dvě hodiny, ale i tak se nelze zbavit dojmu, že je do hlavní dějové linky nacpáno až moc vedlejších motivů. Každý je sice dostatečně rozvinutý, ale pouze v sebe sama, a tak ve filmu vyznívají spíše epizodicky, čímž v příběhu jako celku docela vytváří zmatek. Zkrátka a dobře, tvůrci měli nemalé problémy vše sporadicky a řádně propojit a vytvořit tak celkově přijatelně plynulý dějový vývoj. Každopádně v první polovině všeho dějství máme kombinaci emocí, dramatu a akce a v druhé už jen nepřetržitou akci, která je svou choreografií pastvou pro oči filmového fanouška akčních filmů. Poutavý vlastenecký příběh, který by i přes své neduhy mohl oslovit.
V rozhovoru Vicky Kaushal prozradil, že Aditya Dhar (režisér) plánoval natočit film s Fawadem Khanem, když došlo k útoku v Uri a pákistánským umělcům bylo zakázáno pracovat v Indii. Aditya Dhar nemohl přijít na to, proč se to děje. Tak si o útoku v Uri udělal rešerši a podle ní napsal scénář. A tak vznikl film Uri: The Surgical Strike.
Stejný zvuk vydávají i nábojnice.
Ptačí dron zobrazené konstrukce s nepružnými křídly by nefungoval. Tlukot křídel by neměl žádný účinek a neposkytoval by dronu vztlak a pohon. Kromě toho by dron v žádném případě nebyl schopen stacionárního vznášení.