Po sedmi letech od doby, kdy režiséři Avengers Anthony a Joe Russoovi oznámili zakoupení práv k ilustrované novele Simona Stålenhaga, se na internetu objevil první velikášský trailer. Retrofuturistická sci-fi Pasáž (The Electric State), pojednávající o alternativní verzi 90. let, v níž robotí apokalypsa navždy proměnila společnost i okolní krajinu, přišla dle mnoha zákulisních reportů na bezmála 320 milionů dolarů. Produkce Netflixu, kam snímek s Millie Bobby Brown a Chrisem Prattem zamíří 14. března 2025, se tudíž řadí k nejdražším filmům historie.
Články 48
Herecky se zejména na Netflixu dávno etablovala, na filmové projekty už dohlíží i z pozice producentky a nově si Millie Bobby Brown vyzkouší, jaké je to produkovat a také hrát ve filmu podle vlastní knižní předlohy. Spřízněný Netflix, který vystavěl své renomé a moc mimo jiné na hereččině seriálu Stranger Things, adaptuje její debutový román Nineteen Steps z období druhé světové války. Konkrétně se jej chopí čtyřnásobný oscarový uchazeč Anthony McCarten, jenž napíše scénář stejně jako v případě oceňovaných hitů Teorie všeho, Nejtemnější hodina či Bohemian Rhapsody.
Filmová fast foodová linka od Netflixu opět útočí. Bohužel jsme si tak nějak zvykli, že většina snímků streamovacího giganta je pouze hranou verzí spotřebního zboží, které jen málokdy překoná úroveň ospalé rutiny a jedná se o rychlokvašky, na které divák velmi brzy zapomene. Ostatně stačí si vzpomenout na tituly jako The Gray Man, Red Notice či Rachel Stoneová: Sázka na Srdce, které díky hvězdnému obsazení nastřádaly na Netflixu dostatek zhlédnutí, avšak jako zaměnitelné podívané brzy zapadly. I letošek přináší Netflix titul, jenž do této škatulky perfektně zapadne, Jednotku všedního nasazení (The Union).
Vedle Adama Sandlera v úloze Kosmonauta z Čech (Spaceman) ozdobí nadcházející premiéry Netflixu také Millie Bobby Brown ze Stranger Things, která se 8. března představí jako Mladá dáma (Damsel). Vržená do temné propasti svým smluveným ženichem, pohledným princem Henrym (Nick Robinson), Elodie se stává součástí drastické obětní tradice a přesnídávkou pro draka. Houževnatá dívka se však s osudem, který potkal mnoho nevinných žen, nehodlá smířit. V takřka tříminutovém traileru se z pohádkové nevěsty mění v akční hrdinku, jejíž příběh vypadá epicky – pokud z něj tedy tvůrci neukázali to nejlepší.
Ana de Armas, talentovaná kubánská herečka, se rychle stala jednou z nejvýraznějších tváří filmového průmyslu. S jejím půvabem, hereckým nadáním a schopností vtělit se do všech typů rolí si získala srdce diváků po celém světě. Přestože začínala v relativní anonymitě, její vzestup na výsluní filmového světa je fascinující. A zde se o ní dozvíte řadu překvapivých informací.
Pondělní večer opět přinese novou epizodu pořadu Pop Coolt powered by Kinobox, kterou vysílá Prima Cool o půl desáté večer. Naše rubrika se u příležitosti dalšího filmového převyprávění Tří mušketýrů ohlédne za trojicí dosavadně nejpozoruhodnějších adaptací Dumasova klíčového a kanonického díla.
Šéf filmové produkce Netflixu se rozpovídal o tom, proč se možná snímku The Gray Man 2 nikdy nedočkáme.
Vztah Martina Scorseseho ke komiksovému gigantu Marvel a jeho prostřednictvím k současné americké popkultuře ovládnuté komiksovými blockbustery byl v posledních letech zdrojem bezpočtu memů, hospodských hádek i distingovaných debat. Odmítavý postoj věhlasného Italoameričana, jehož portfolio se chlubí nejedním kanonickým dílem, se nejslavněji projevil tehdy, když komiksové filmy označil víc za atrakce v lunaparku než za kinematografická díla.
To zas bude zklamání. S překladem tohohle názvu se totiž Netflix opravdu nepáral. Akční thriller Heart of Stone u nás bude od pátku 11. srpna k vidění pod názvem Rachel Stoneová: Sázka na Srdce, což jistě naláká spoustu divaček či diváků očekávajících oddechovou romantiku. Té se však rozhodně nedočkají.
Netflix v týdnu zavedl nový systém určování nejsledovanějších titulů. Roli už nehraje pouze množství času, které publikum u daného pořadu prosedělo. Počet zhlédnutých hodin za prvních 91 dní od premiéry se vydělí délkou filmu či seriálu a výsledné číslo udává kýženou bilanci. Dosud se přitom bralo v potaz jen 28denní premiérové okno.