Film Půlnoční láska je romantické drama, které vypráví příběh sedmnáctileté Katie Price, která trpí vzácnou genetickou poruchou nazývanou xeroderma pigmentosum. Toto onemocnění jí brání vystavovat se slunečnímu svitu, protože její kůže a oči jsou extrémně citlivé na UV záření. Katie proto žije nočním životem a ven vychází pouze po setmění. Její život se zásadně změní, když potká Charlieho, sympatického chlapce ze sousedství, kterého již dlouho obdivuje. Mezi oběma teenagery vzniká postupně silné citové pouta, Katie však před Charliem svou nemoc tají.
Neskutečně kýčovitá romance, která potěší snad jen náctileté slečny, které určitě ukápnout slzu.. Dříve Schwarzenegger zajímal náctileté chlapce, nyní slečny. Kam jsme to dopracovali.
Zpočátku snímek vypadá tuctově, ale každou další minutou se pomaloučku koncept příběhu vyvíjí v krásný romantický příběh o dvou mladých lidech, který bohužel skončí tak, jak by si nikdo nepředstavoval. Tím se zcela odlišuje od běžných romantických snímků, neboť není použita klasická dějová šablona romantických příběhů. Všechny postavy jsou sympatičtí a ve svých skutcích dojemní. Nenáročný příběh je zpracován jemně, dojemně a nakonec silně emočně. Chemie mezi Bellou Thome a Patrickem Schwarzeneggerem je v rámci romantického vztahu prostě úžasná. Možná by se dala vytknout až přílišná dějová láskyplná sladkost, ale na druhou stranu by na konci tolik nefungovala emoce. Takže snímek jednoduchý, v zásadě krotký, ale coby milostný příběh dvou dospívajících lidí krásný.
Tvůrci vsadili na téma, které nenechá nikoho chladným a je to již prověřené. Útok na city diváka jsou však velmi průhledné a závěr filmu byl přeci jen až moc. Je to prostě dramatický doják a love story v jednom, určeno hlavně pro teenagery. Dobré - 60%
Když Katie a Charlie ve vlaku opékají krabičky s čínským jídlem, jsou otevřené. Pak se záběr kamery otočí na vnější stranu vlaku a krabičky jsou zavřené. také v prvním záběru drží Katie krabičku s jídlem levou rukou, v záběru z vnější strany vlaku ji drží v pravé ruce.
Je natočen podle stejnojmenného japonského filmu z roku 2006.