Komentáře a recenze 8

8
dost dobry..vtahlo me to dost..zima jako krava a priserak rube - potom ztoho je celkem chytra zapletka s promyslenym koncem..bravo! :) ps: priserak naprosto skvelej
Veronika Rada
Veronika Rada
1 253 bodů
9
Skvělé zpracování knižní předlohy. Atmosféra, napětí i zima se přes obrazovku slušně zavrtají pod kůži i když znáte příběh knihy nebo jen dokumenty o "Franklinových lodích". Skvělé herecké výkony, hudba i kostýmy a kulisy.
Nataraja
1 131 bodů
6
Ze začátku skvělé, snažící se budovat pořádnou atmosféru, herci naprosto parádní, jen pak ten scénář slábnul a slábnul, atmosféra šla do kopru, kulisy jak z českých pohádek z osmdesátek, srandovní a totálně zbytečná příšera... prostě nakonec pusto a prázdno. třeba to byl účel, pak se jim to povedlo. já si to nemyslím. silně je z toho cítit Scottův smysl pro vizuálno, ale již zcela postrádající smysl pro příběh. škoda...
tele.kom
tele.kom
654 bodů
10
S01: Marcus Fjellström se sice premiéry seriálu nedožil, nicméně pro mě dělá polovinu atmosféry právě jeho tíživá, melancholická a děsivá hudba. Seriál sám o sobě má o něco pomalejší rozjezd, nicméně by bylo chybou skončit se sledováním předtím, než se posádka Franklinovi expedice vydá na pěší cestu zamrzlou arktickou krajinou. Čím větší beznaději a depresi posádka propadá, tím je seriál lepší. Plný počet dávám primárně za druhou polovinu série, která se mi jeví jako naprosto bezchybný obraz bezvýchodné situace, která se přibývajícími epizodami stává pouze beznadějnější a bezútěšnější.
Major Zeman
Major Zeman
587 bodů