Coney Island v New Yorku v 50. letech minulého století - plavčík Mickey (Justin Timberlake) nám vypráví příběh, který je možná trochu ovlivněn jeho bujnou fantazií. Život Ginny (Kate Winslet) není příliš šťastný. Živoří na promenádě, kde její manžel (Jim Belushi) pracuje jako obsluha kolotoče. Tam je občas navštěvuje manželova dcera (Juno Temple), která se otci již dávno odcizila.
Klasická situace, prostřednictvím které Woody Allen odkrývá vrstvu za vrstvou lidské chování a vztahy. (Bioscop)
Nemůžu tomu uvěřit, že to dělám. Poslední filmy Woodyho Allena jsou pro mě smutné ukázky stařecké negramotnosti, a přestože všechny jejich nedostatky v nějaké míře platí i zde, zároveň mě to bavilo. Bavilo mě nekonečné proklamování, bavila mě absurdní topornost struktury, bavila mě Storarova kamera zcela ignorující Woodyho film a bavila mě Winsletová, dokonce velmi hodně. Ze všeho toho vyplývá roztomile průhledná filmová hříčka, u níž mě bavilo být. Je to pořád strašná do sebe zahleděná snobárna, ale z důvodů, o kterých musím ještě dlouho přemýšlet, jsem si ji užil.
Prkna divadla by tomuhle slušela asi víc, ale i přesto další fajnový Woody. Od určitého bodu sice až moc předvídatelný, naštěstí to ta atmosféra 50. let a všichni čtyři herci dost zpříjemnili.
V roce 2017 Kate Winsletová uvedla, že neměla žádné výčitky svědomí ze spolupráce s Woodym Allenem na tomto filmu, stejně jako s Romanem Polanskim na filmu Carnage (2011), přestože oba muži byli po léta předmětem vyšetřování sexuálního zneužívání. V rozhovoru pro New York Times, který byl zveřejněn v září 2018, byla Winsletová dotázána, zda ji obvinění vznesená proti Allenovi přiměla pozastavit se před spoluprací s ním na filmu Wonder Wheel. "Samozřejmě, že o tom člověk přemýšlí. Ale zároveň jsem Woodyho neznala a o té rodině nic nevím," řekla. "Jako herec ve filmu prostě musíte ustoupit a říct si, že vlastně nic nevím a jestli je něco z toho pravda nebo lež. Když si to všechno promyslíte, dáte to stranou a prostě s tím člověkem pracujete." V rozhovoru pro Vanity Fair v roce 2020 však přiznala, že v souvislosti s hnutím Me Too obou spoluprací lituje, a řekla, že "to neměla dělat". Mnozí ji pak obviňovali, že se v důsledku budování sociálního hnutí pouze snaží chránit svou kariéru.
Castingová režisérka Patricia DiCerto navrhla do role Caroliny Juno Templeovou. Woody Allen souhlasil poté, co zhlédl nahrávku jednoho z jejích představení.
Druhá spolupráce Woodyho Allena a kameramana Vittoria Storara, první byla Café Society (2016).