Tušili jsme, že čtyřka nebude mít na růžích ustláno, když z ní prapůvodně vycouvala i hlavní hvězda Sylvester Stallone a po jeho návratu se nepovedlo přemluvit k účasti i další hvězdy akčního žánru.
Články 25
Jeho jméno sice nemá zvuk, jakým se mohou pyšnit Jerry Bruckheimer nebo Kevin Feige, přesto je producent Randall Emmett jednou z nejvýraznějších postav současného Hollywoodu. A také nejsmutnější, neboť nechal většinu našich hrdinů padnout na dno.
Bruce Willis přichází s dalším akčním kousek, který jeho fanoušky nejspíš nepotěší.
Arnold Schwarzenegger má za sebou hodně bohatou kariéru, kde sice můžeme mluvit o slabších momentech, ale na rozdíl od svých žánrových kolegů si nikdy (pro fanoušky naštěstí) nedopřál moment opravdového tvůrčího úpadku.
Sylvester Stallone má za sebou bohatou kariéru, která zažila řadu vrcholů i pádů. I když měl své slabší období, kdy chrlil filmy jako D-Tox, Formule!, Ve jménu Angela nebo Sejměte Cartera, vždy z nich byla cítit snaha o slušný výsledek.
Sylvester Stallone si po menším útlumu na přelomu tisíciletí dokázal v roce 2006 znovu nakopnout kariéru návratem Rockyho Balboy. Od té doby úspěšně oživil i Ramba, dal dohromady akční legendy v Expendables a s kamarádem Arnoldem si užil Plán útěku.
Dnes večer si můžete v televizi naladit Rockyho V, což je zcela bez debat jedno z nejhorších pokračování, co kdy vznikly. Nejde o jediný případ, kdy autoři natočením dalšího dílu pořádně šlápli vedle. A přesně tomu se v dnešním speciálu podíváme na zoubek.
Možná jste minulý týden na Kinoboxu zaznamenali, že jsem si v obsáhlém speciálu povzdechl nad pozdní kariérou Bruce Willise, v níž si dobrovolně ničí svůj vlastní odkaz pod vedením několika béčkových režisérů. Jedním z nich je Steven C. Miller.
Bývaly doby, kdy hrál Aaron Eckhart v opravdu dobrých filmech (Děkujeme, že kouříte, Temný rytíř). Pak měl ale pár střel mimo terč, z hlavních rolí se přesunul do vedlejších (Pád Bílého domu) a nově se upsal člověku, který se postaral o jedny z nejhorších filmů v kariéře Bruce Willise a Sylvestera Stalloneho.
První Plán útěku byl milou ozvěnou osmdesátek. Nic nového, ale poctivé řemeslo se skvělými herci, několika dobrými nápady a solidní režií. Loňská dvojka byla naopak neředěné peklo a s přehledem jeden z nejhorších Stalloneho filmů vůbec.