Recenze filmu Metallica: Through the Never

72%

Komentáře a recenze 12

47 150 bodů
9
Pro fanoušky Metly naprostá povinnost. Já sám jsem byl na Metallice dvakrát a letos to nejspíš završím na hattrick,protože kapela za ty léta neztratila ani trochu té divokosti a syrovosti,i když Trujillo tomu dal jiný rozměr. Skvělý koncertní záznam,který ani nepotřeboval žádnou filmovou vsuvku s Tripem.
Chrustyn
Chrustyn
43 483 bodů
4
Nápad skloubit koncert s akční zápletkou není špatný a Antal je slušný řemeslník, ale Metallicu moc nemusím a příběh divákovi, také moc nedá. Ale kvalita je závislá na divákově přízni k dané kapele.
kunafix
kunafix
20 072 bodů
6
Nejsu žádnej metalista, spíš odpůrce. Ale konkrétně Metallicu a pár dalších docela snesu, ba se mi i docela líbí. Nevím, jestli tento unikátní projekt brát jako film - spíš je to záznam koncertu, ale s jakoby takovým meziklipem-videoklipem. Ten je sice zajímavě udělanej, ale pointu nemá - ale měl by mít? Spíš šlo asi o to, navodit tu správnou atmosféru, vystihnout nějaké ty emoce a přiblížit divákovi ten hudební nářez i nějak vizuálně. To se režisérovi Antalovi snad i docela povedlo - k pouličním nepokojům, agresivním demonstrantům a tajemnému koňskému jezdci ale mohli naznačit víc, než jen to vizuálno. I když se s tím Dane DeHaan popasoval docela dobře, vyšumělo mi to celé dost do prázdna. Nemluvě o tom skrytém obsahu tašky, to bylo zklamání největší. I kdyby tam měli mít třeba jen pivo nebo příslušenství k vysavači, to už je jedno, ale mohli aspoň něco ukázat. Hudebně to ale bylo samozřejmě silné, i když jsem znal jen tak polovinu skladeb. A naživo v aréně to muselo mít ještě větší koule.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
koncert metallicy obohateny o dejovy prvok. koncert je slusny (i vdaka faktu ze metallica tazi hudobne zo svojho zlateho obdobia prvych trashovych albumov) a spracovany neskutocne profesionalne (mozno az prilis a prichadza tak trocha o autenticitu), dejova linka nastastie nezabera prilis vela miesta a hlavne vyzera skvelo (par zaberov mi vyrazilo dych). ak ste nahodou nad metallicou zlomily tu povestnu "palicu" tak po tomto koncertnom filme mozno zmenite nazor...
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Metallicu uznávám, ale nikdy jsem je neposlouchal. A přesto jsem znal všechny songy, který tam hráli. Prostě je to klasika, kterou znají skoro všichni a ani o tom neví. Ze začátku to vypadalo zajímavě, i ten příběh daný do koncertu, ale pořád se to bralo jen jako koncert, protože příběh v tom moc roli nehrál. Musím uznat, že Mettalica má úžasnou schopnost vyplnit obří pódium, což by jiná kapela sotva dokázala. Hodně jim u toho pomohla naprosto úžasně sestavená choreografie pohybů na pódiu a vestavěných vychytávek, kterých tam bylo víc než dost. Jediné zklamání bylo z toho konce, když už tam ten příběh dali, tak ho mohli alespoň pořádně zakončit. Přišlo mi, jakoby to měli celé naplánované a konec prostě nedomysleli a už nevěděli jak ho zasadit do sledu písniček. Ve 3D to mohlo být boží, protože minispoiler: stavba a pád sochy nebo zničení pódia mohlo vypadat ještě epičtěji. Já jsem spokojenej, skvělej koncert s malým příběhem uvnitř. 80%
ringman
1 672 bodů
4
Koncertní část je fajn, to uznávám jako někdo, kdo si Metallicu občas poslechne. Ale ten "příběh" mi absolutně nedával smysl, takže proč tam vůbec byl? Teda pokud to není nějaká hyper metafora, ale tu od Metallicy nečekám. Dohromady to působí jako ždímačka peněz, aby si Lars mohl koupit pozlacenou nádrž se zřalokem. Vzrušující 3D zážitek se taky nekonal, jen pár trčících mikrofonů a stojanů od bicích. Pokud máte Metallicu rádi, tak si to pusťte doma na televizi, klasicky ve 2D, a dostanete super koncert. Jen si při příběhových částech zavřete oči nebo si odskočte.
Linhi
Linhi
1 326 bodů
10
5 hvězd uz jen kvuli tomu ze zazněli vsechny pecky, ale sakra by mě zajímalo co bylo v tý tašce!
salisbury
salisbury
1 101 bodů
10
Metallica je sama o sobě kapelou, kterou není nutno nijak zvlášť představovat, takže už jen samotné působení kapely je natolik uchvacující, že zpracování tohoto muzikantského počinu s lehkou dějovou vsuvkou dělá z koncertního záznamu hudební dílo na velmi vysoké úrovni. Rád se na to podívám znova a zas.
michaela159
michaela159
1 045 bodů