Recenze filmu Bláznivá dovolená

58%

Komentáře a recenze 26

47 150 bodů
3
Bláznivá dovolená je typickou ukázkou dnešních amerických komedií. Jakýkoli smysluplný humor vzal čas a v dnešní době je sázka na jistotu nacpat film vulgarismy a nechutnostmi. Zde je toho všeho dosytosti. Pár povedených scén tu bylo,ale bylo jich sakra málo. Při sledování jsem tak jen zamáčkl slzu při vzpomínce na původní snímek s vynikajícím Chevym.
Chrustyn
Chrustyn
43 169 bodů
2
Ostuda pro původní sérii komedií o rodině Griswoldových. Neskutečně trapné fóry střídají fóry ještě trapnější a všechny postavy, které se ve filmu objeví jsou natolik nepříjemné a nesympatické, že jim přejete opravdu nepříjemnou smrt.
18 781 bodů
6
Solidní rodinný road trip. Pár fórů luxusních, pár zase slabších. Ale nebudu mít nejmenší problém vidět to nekdy znovu.
16 069 bodů
6
Průměrná letní rodinná komedie, trochu tupá, jako byly originální filmy, ale zase ne tolik, aby se tam prdělo jako v devadesátkách. Herci vědí včem účinkují, ale zoufale tomu chybí švih a nějaký výraznější nápad, nebo nějaký nápaditější vtip. Vidět se to dá. Jednou.
11 176 bodů
6
Otec debil a synci jako děti v dnešní době. Samé naschvály a buzerace. V několika momentech i vtipné. Komedie ale mohla dopadnou i trochu svižněji a humorněji. Celá cesta plná idiotského uvažování Rustyho. Dopadlo to však dobře.
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Čekal jsem typickou americkou hovadinu s pokusem o humor, ale byl jsem mile překvapen. Film v podstatě o ničem, ale člověk se zasměje a ne málo, sice to jsou takové nucené vtípky, ale občas i originální a vkusné. 70%
Riverdon
Riverdon
7 481 bodů
3.5
Rozhodně nejde ve stopách originálu. V traileru je většina gagů a ostatní jsou nechutné.
Krakonoš
Krakonoš
5 628 bodů
4
Bláznivá dovolená je přímé pokračování staré komedie se stejným názvem z 80. let. Dokonce se tady vyskytnou i herci z předchozího dílu a je tady i docela dost narážek na původní film včetně songu. Co může potěšit, tak je třeba obsazení Hemswortha do takové menší role a nebo celkem vydařený soundtrack. Vacation ale jako celek strašně nudí a na můj vkus je tady až moc WTF momentů, které postrádají jakoukoliv logiku a smysl. Je tam teda pár slušných fórků, nad kterýma se alespoň občas pousmějete, ale těch mi tam přijde dost málo. Ale to asi záleží na osobním vkusu každého diváka. Čekal jsem, že bych snad mohl vidět něco podobně zábavného a dobře natočeného jako byli We're the Millers, ale tomu se to ani zdaleka nepřiblížilo a vlastně jsem si během filmu hodněkrát říkal, jak vlastně skvělí ti Millerovi byli. Už to nikdy nechci vidět. 30%.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
3.5
Docela se divím, jak je možný, že někdo natočí takovou typickou Sandlerovku bez Sandlera. Tak trochu fekální komedoška, ale jen místama. I tak je tam množství fakt vtipnejch situací, který naštěstí převažujou nad těma trapnejma. Eda Helma lůzry umí, Melounek Applegateová je pořád k sežrání a jejich dva synové? Romantickej lulínek a malej bully satan, kterýho oblíbeným mučícím nástrojem je obyčejnej igelitovej sáček. Z toho jsem chcal magi v kostkách. Mám pocit,že nikdy nevyrostu a takovýhle úchylárny se mi prostě budou líbit i v pozdně důchodovým věku.
Flyer.Nick
2 520 bodů
8
Jako odkaz na staré dobré Bláznivé dovolené to svůj účel plní na jedničku. Je to stejně blbé, stejně nelogické a stejně šílené. Ale ta stejnost ej asi hlavní problém, je to to stejné jako tehdy před 30 lety, kromě nových technologií to nic nového nepřináší. Teda kromě auta, z toho tvůrci těží všechno a člověk těžko věří, že to je reálné auto (SPOILER: není to reálné auto, je jen pro film). Ale kdo měl rád původní film asi úplně zklamaný nebude. Jen u toho nesmíte moc přemýšlet.