Recenze filmu Kruťas od přírody

50%

Komentáře a recenze 6

Chrustyn
Chrustyn
43 674 bodů
4
Originálně pojatý slasher, kdy většinu dění sledujeme pohledem vraha. Bohužel zde veškerá originalita a končí a jinak se jede podle zajeté šablony vraždění mladých lidí v lese. Brutalita je slušná ale překvapí jen kamerou a dlouhými záběry, než originálními mordovačkami.
Rollman1
5 561 bodů
6
Pátek 13. z pohledu zabijáka. Chris Nash vzal super nápad a převedl ho na celovečerní snímek. Bohužel však krom zajímavého zpracování a porce gore, nemá film víc co nabídnout. Chození s vrahem po lese není až tak záživné, jak by se mohlo na první pohled zdát. Puberťáci sice umírají nekompromisně, mezi tím se ale nic neděje. Tečku tomu nastavuje takový až meh konec, kde úplně chybí klasický finálový showdown mezi vrahem a final girl. Velké plus patří rejžovi za samotné experimentování v subžánru a otočení klasických propriet. Na větší filmový debut to nebylo vůbec špatné a dovolím si napsat, že tento tvůrce nás v budoucnu může příjemně překvapit. Teď ale naservíroval průměrné kempové vraždění, které nedělá legendám ostudu, ale bojuje o divákovou pozornost, když se nic neděje
Deywik
Deywik
4 963 bodů
4
Ta kamera je fakt skvělá, 70-80s look filtr, format 4:3 LUXUS, takhle by to slo.. Gore a killy jsou prumer az luxus.. Nelibil se mi hlavni zaporak, vypadal jak gumovej nateklej krypl a stou svareckou maskou pusobil az vtipne.. postavy neresime, jen loutky na porcovani…pribeh 0 ale totalne, jakoby ani by to nevadilo, kdyby to skoncilo nejak normalne a uzavrelo se to nebo cokoliv, ale tenhle zvolenej konec je totalni WTF a nechapu co to melo byt.. 😀 Takze borec vyleze z hliny, neco par vet se o nem dovime, rozseka co potka a je upnutej na retizek.. 😀 jinak ja dam slabsi 3* za tu kameru,look a gore.. jinak nic..cekal jsem vic..ale ta skorpion fatalita byla top 😀 edit: ne ty vole sere me to, ten konec to uplne domrdal..davam 2max
Hospoda96
Hospoda96
3 900 bodů