Tom Dobbs, komik a hostitel politické talk show à la „Bill Maher a Jon Stewart“ kandiduje na prezidenta USA jako nezávislý kandidát, který po kampani zaměřené na problémy a explozivním výkonu v závěrečné debatě získá právě tolik hlasů, aby zvítězil. Problém je, že za své vítězství vděčí počítačové poruše v národním hlasovacím systému s dotykovou obrazovkou, který uvedla na trh soukromá firma Delacroy, jejíž akcie jsou na vzestupu. Vysocí činitelé firmy Delacroy chtějí svůj majetek chránit, a proto poruchu hodlají utajit, nicméně jistá programátorka, Eleanor Greenová, chce, aby Dobbs znal pravdu. Dokáže se k němu dostat?
Film je jako kampaň Toma Dobbse, není moc vtipný i když se občas utrhne ze řetězu. Daleko víc se snaží vážně komentovat problémy, které jsou dnes aktuálnější než v době vzniku filmu
Robin Williams se inspiroval pro svůj výkon vlastními stand-up show a známým moderátorem talk show Jayem Leno.
Jména dvou kandidátů na prezidenta jsou názvy známých výrobců cereálií: Kellogg a General Mills.
V jedné scéně je v televizi na pozadí vidět krátká ukázka ze scény, kdy je Billy Crystal oblečen jako krůta a povídá si s Robertem De Nirem. Jde o reklamu, která měla po 9. září nalákat turisty zpět do New Yorku. Reklamu natočil autor filmu Barry Levinson. Reklama běžela v televizi pouhé dva týdny a parodovala částečně film Taxikář, kde De Niro hrál sloganem "Are you gobbling at me? Are you gobbling at me?".