Recenze filmu Kronika mutantů

54%

Komentáře a recenze 13

Chrustyn
Chrustyn
43 169 bodů
4
Béčko, které na první pohled zaujme zpracováním světa, který je tím nejlepším co film nabízí. Zbytek je bohužel dost nevýrazná slabota navíc v mizerném papundeklovém zpracování, které se prokáže hlavně při akčních scénách.
Fingon
16 886 bodů
8
Jako teenager jsem ulítával na sběratelské karetní hře Doomtrooper, i když víc než dávání do krytu atd. mě zajímal příběh - protože narozdíl třeba od takového Magicu obrázky moc hezké nebyly. Bauhaus, Mishima, Kapitol, Imperiál, Bratrstvo... a pak ještě Černá legie a Kybertronik, kteří se tady neobjevují... No, každopádně se mi to docela líbilo... potěší mě, když režisér i s malým rozpočtem dokáže udělat dobrý film.
Spooner
Spooner
15 806 bodů
6
Docela podařené, i když totální béčko. Banda vojáků v čele s Thomasem Janem a Ronem Perlmanem si to tady, v daleké budoucnosti, šinou někam do podzemí zničit stroj na výrobu mutantů. Ovšem i když to po většinu času vypadá stejně hloupě jak to zní, tak se u toho člověk docela slušně zabaví. Tedy pokud se jednou za čas rád koukne na nějaký to tupý krvavý béčko, což já někdy rád udělám. Krví se tady opravdu nešetří, akce je dobře natočená a ty slabší efekty mi k tomuhle filmu docela seděly ( i když ti samotní mutanti vypadali až moc směšně). Thomas Jane je tady překvapivě ten lepší a střílí mu to a fuckuje velmi dobře. To Ron Perlman se tady spíš trápí, furt káže nějaký kraviny o poselstvích a říká samá taková ta klišé. A taky se díky tomu postaral o ty nudnější pasáže filmu. Ten ale jinak docela solidně uteče a i když už se na film asi nikdy nepodívám, tak tohoto béčkově stráveného času nijak nelituji.
ZkuKol
12 290 bodů
6
Zajímavé. Vesmír, ze kterého bych rád viděl ještě nějaký (originálnější) příběh. Film dost trpí nemastným, neslaným rozjezdem, kde se ukazuje, že velké statické scény (město, fronta) nejsou pro zelené plátno to nejvhodnější (obzvlášť, když režisér nic nezachrání). Ale od té doby co se dá dohromaty hrdinská jednotka, se děj i akce rozjede a zpřehlední. Postavy jsou vcelku uvěřitelné a patos pochopitelný. Jen je škoda, že to nedostal do ruky zručnější režisér, který by doplnil skvělou práci trikařů a autora vesmíru, protože jestli tenhle film něco postrádá, tak jsou to nápady, osobitost a "wow" momenty, které u filmů tohoto typu očekávám.
11 176 bodů
6
Děj je celkem přijatelný, ale velké mínus však je digitální
  • děj
  • animace
Wally007
Wally007
9 491 bodů
2
Prosím, ujistěte mne, že tohle nebylo myšleno vážně...že to bylo celé děláno ze srandy a s velkou dávkou nadsázky....jinak to přeci ani není možné. Příběh byl totální aušus, R. Perlman v roli mnicha-lidumila, logika úkonů herců.... Strašný... Jednu * dávám za sem tam vydařené bojové scény.
8 919 bodů
0
Pamatuju si jen mé uvědomění si, že je to tak špatný film, že si ani nezaslouží mou pozornost. Naprostý amatérismus navlečený na otřesný "příběh" a otřesné postavy.
Matli
Matli
8 300 bodů
4
Slabé dvě hvězdičky. Ron Perlman a John Malkovich byli asi zhulený, když se nechali přemluvit k hraní v tomto filmu. Pointa celkem průměrná, ale ta grafika počítačových efektů je zoufalá. Efekty dělaj i tam kde je dělat nemusej nebo kde se v pohodě dají dělat normálně (kouř z pistole po výstřelu). Spousta rychlých záběrů z blízka, takže zážitek nulovej. Světlé chvilky tam občas byly, ale ty opět zazdily hrozný herecký výkony. Ron se sice snažil, ale sám to prostě neuhraje. Příjemné překvapení byla Devon Aoki. 21%
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
8
Ne tohle vážně nejsou nažehlený x-meni, ale pořáně špinavý mutanti v sci-fi béčku nabitym akcí!
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Čekal jsem něco více, už jen kvůli hvězdnému obsazení. Nakonec se mi tedy dostala taková komixová, příběhem jednodušší jednohubka, která ze začátku oslnila a v druhé půli spíše zklamala, mutanti vypadají dobře, je zde hodně krve, herci sympatičtí, akorát mě trochu zklamal Ron Perlman se svými náboženskámi kecy, ale když hrál jakéhosi mnicha, tak se to dalo čekat. Občas ty triky vypadali dost levně, ale ve zběsilém tempu sem si toho ani moc nevšiml, bavil jsem se více než-li třeba u svět zitřka, ale i ten po dlouhém promyšlení dopadl lépe, než tento zmatek. Suma sumárum dávám 3*.