Recenze filmu Rande měsíce

58%

Komentáře a recenze 7

Chrustyn
Chrustyn
43 169 bodů
8
Příjemný a svěží snímek, kterých mezi klasickými romantickými komediemi moc není. Příběh je jednoduchý a víceméně jde jen o to, že flákač pracující v supermarketu se rozhodne stát se zaměstnancem měsíce aby si mohl užít s novou kolegyní, kterou si myslí, že tím oslní. Nebude to však jednoduché jelikož má velice silnou konkurenci v prodejci s "nejrychlejšíma rukama". Oproti ostatním americkým komediím je tato vcelku originální a i když se takřka celý děj odehrává s útrobách supermarketu rozhodně nenudí. Je zde spousta vtipných situací a převážně souboje mezi zaměstnanci jsou nápadité a vtipné. A když se k tomu připočtou sympatické a zábavné postavy vznikne jedna z těch lepších komedií, které se na nás každoročně z hollywoodu hrnou.
36 408 bodů
5
Taková obyčejná vyprávěnka o snaze získat v jistém velkoobchodě titul ´Zaměstnanec roku´ a to jenom proto, že nastoupila jako nová pokladní žena, která je ochotna jít na rande pouze s nositelem tohoto titulu.. Zkrátka a dobře, mužská rivalita v zájmu náklonnosti ženy, která si vybírá jen toho nejlepšího. Atmosféra snímku je zvláštní. Tváří se to jako zábavná etuda s kapkou romantismu ve snaze o ztřeštěnosti všeho druhu, ale nic z toho není dotaženo do konce. Zábava nebaví, romantika pokulhává, podivné dialogy a smysl příběhu už vůbec žádný. Snímek je značně bolestivý a v jádru věci nesmyslný. Jsou tu vtípky, které jako by jsme už někde viděli. Ano. Filmoví znalci poznají ´Rivalové´ z roku 1996, ´Vesmírná tělesa´ z roku 1987 či ´Volný den Ferrise Buellera´ z roku 1986. Ale to se děje běžně, takže vlastně nic proti ničemu. Jenže, když se takový snímek ztrácí ve své předvídatelnosti a nedostatku originálnosti, je velkou marností snaha povzbudit divácký zájem, aby při sledování snímku vydržel až do konce.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Další z řady romantických komedií s obvyklým schématem, ale zato s originálním prostředí nám všem známé a to velkej obchoďák. Naštěstí je to více komedie než romantika s výbornou první polovinou. Ta druhá polovina už ztrácela dech a mírně sklouzávala do trapnosti. Potěší Dane Cook, kterému tyto role sedí a krásná Jessica Simpson, která sice nemá co hrát, ale skvěle se na ní kouká. Ovšem skvělej byl Dax Sheppard.
Lubor68
Lubor68
4 606 bodů
8
Protože v takovém prostředí pracuji bavil jsem se .... a je to oddech......... Amerika sice není Česko ,ale možná by jste se podivovali kolik jsem našel shodných rysů........... Až z toho jde mráz po zádech.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
9
Příjemná komedie, která ovšem nechává naprosto odpornou a skandální pointu. A to sice, že zaměstnanec supermarketu, kterého práce baví a snaží se ji vykonávat, jak nejlépe to jde, je pako a idiot, zatímco ten, který na to kašle, je hrdina a cool. A stejný člověk, co tohle natočil, je potom schopen napsat stížnost na prodavače, který nebyl dostatečně servilní. Podobná "logika" se již objevila v Pravé blondýnce. Tím si ale nebudeme dojem a hlavně odpočinek, který tento film skýtá, kazit.
Crreed
Crreed
1 291 bodů
7
Patrně nebudu jediný,komu se tyto příhody v životě odehrávají,a jistě je již mnohokrát zažil každý z vás na vlastní kůži.Když se na něco značně těšíte,poté býváte zklamáni tím,jak dotyčná věc ve finále dopadne.Většinou špatně či opačně,než jste si představovali.Pokud od ničeho nic neočekáváte,nemáte žádný připravený plán,ani netlačíte nikde na pilu-tím pádem ponecháte všemu volný průběh,přinášející někdy až obdivuhodné výsledky.Nakonec k vaší radosti,dosáhnete přirozenou,bezprostřední cestou pozitivního závěru.Přesně takový pocit mám u této vtipné komedie. Celou věčnost mi DVD Rande Měsíce leželo doma na hromadě s ostatními nosiči bez povšimnutí,až donedávna,kdy se opomíjený titul konečně dočkal vytoužené pozornosti.Tisíckrát omleté rčení-trpělivost přináší růže se zde naplnilo vrchovatě.Mylná představa tradičních,stupidních,fekálně přitroublých amerických šaškáren vzala za své hned od prvních záběrů.Hmm,ejhle,neuvěřitelné se stalo skutečností,vyjímka,co potvrzuje pravidlo.Dávno jsem se tak nepobavil jako u tohoto výtvoru.Samozřejmě se zde nejedná o nějakou filmařinu na nejvyšší úrovni,jde přeci o veselohru,která rozhodně nenudí,nýbrž královsky potěší.Šablonovitě stejné dějové schéma s obdobnými klišé jako u mnoha srovnatelných snímků bylo skvěle vyváženo výběrem sympatických herců,jak v hlavních rolích,tak vedlejších,stvárňujících svérázné charaktery figurek zdejších zaměstnanců Supermarketu.Komičnost situací podtrhují ironické dialogy,sarkastické hlášky,souboje na pracovišti s naschvály,nadsázka...Též velmi oceňuji originální nápady v netradiční situacích, i zmiňované neokoukané prostředí,ve kterém se natáčelo.Jediné negativum bych spatřoval v postavě Jessicy Simpson.Pouze hezká tvářička s hřívou dlouhých blond vlasů,pěknou postavou a oku lahodícím,přitažlivým vnadům nestačí (kdo ví,jestli nejsou ze silikonu-typická vizitka Ameriky).Její herecký projev byl fádní,nevýrazný,prostě rušivý element do počtu.Taková blištivá,oživlá dekorace k okrase pro očumování:-)Celkový výsledek ve mně vyvolal příznivý dojem s notnou dávkou zlepšené nálady vyznačující se hlasitým,hurónským smíchem od srdce:-)))Hodnocení-70 %,{Domácí kino,cz dabing}.
Peter12
Peter12
810 bodů
5.5
Nemožem povedať,že tato komédia na mňa zanechala nejaký veľký dojem. Na zasmiatie nič moc,filmu ide hlavne o pointu. Je to o Zackovi a Vincovi, ktorý proti sebe vedú tichú vojnu a potom sa to viac zosíli, keď príde nová pokladnička Amy a Zack začne robiť všetko preto aby bol zamestnanec mesiaca, lebo sa dozvedel, že Amy takí zamestnanci priťahujú. A toľko nesympatických hercov v jednom filme, som už dlho nevidel. Okrem J.Simpson a keď zatvorím jedno oko tak ešte D.Cook, sú všetci ostatní nesympatický.Neviem či to bol zámer,alebo tvorcovia filmu majú taký zlí vkus. A Vincovmu pätolizačovi Chorchemu by som zlomil nos,taký bol nepríjemný.