Poklidnější thriller, ale s výživnou psychopatkou a méně ledově klidným Clintem Eastwoodem, který je z jeho ctitelky dosti nervózní a dokázal to přenést na plátno. Je to klasická sedmdesátková filmařina a nenáročný kousek, který má svou kvalitu.. 65%
Eastwood trochu jinak. Jinak, ale nic moc teda. Nějak mi k němu nesedí práce DJe, to vlnovity háro a že za celej film nemá v ruce ani jednu střelnou zbraň. Má jenom psychopatickou ženskou, která sice pro šuk nejde daleko, ale v hlavě to asi nemá v pořádku. A tak je vtěrná jak pitralon. Nevim, 80. léta z toho dejchaj opar, jak když vydechnu po panáku slivky. Nejde mi to k srdci ani dějem, ani nijak jinak, ani se mi nelibilo, jak to ta ženská hrála, ani že Eastwood ju tak dlouho toleroval. Nevim, prostě eastwoodnuda.
Dnes má chování Evelyn jasně definovaný název. Stalking, i když v podmínkách neelektronických a s prvky vydírání. Shlédla jsem se zájmem Eastwoodovu režijní prvotinu a v podstatě se mi to líbilo. Hlavně ten Jaguar XK 150 Drophead Coupé z roku 1957. Vadila mi snad jen ta zdlouhavá pasáž z jazzového festivalu v Monterey.