Recenze filmu Postal

43%

Komentáře a recenze 12

47 160 bodů
3
Hru mám hodně rád. Přes svou kontroverzi byla zábavná a dokázal jsem se u ní na dlouhou dobu zabavit. Bohužel film,už tak dobrý není. Možná je to také tím,že na režisérské stoličce usedl neuměl Uwe Boll. Film v sobě neskrývá nic co dělalo hru tak zábavnou.
Chrustyn
Chrustyn
43 674 bodů
2
Když jsem před lety hrál hru Postal věděl jsem, že to je hra, kterou není možné zfilmovat jelikož překračuje snad všechny možné hranice dobrého vkusu. To jsem však ještě nevěděl, že existuje režisér Uwe Boll. Ten se zatím stačil proslavit jako prznitel herních předloh, ze kterých vytvářel něco co se nedá nazvývat filmy. A když si vzal na mušku hru, která pohnula žlučí nejednomu cenzorovi bylo více než jasné, že ani tímto filmem si kritiku ani "normální" diváky nezíská. Je sice pravda, že se film hrou inspiruje jen volně ale i tak to je něco neuvěřitelného (ale pro herní milovníky tu je pár vychytávek hlavně co se týká "zvířecího tlumiče"). Tímto filmem se Uwe vysmívá kritikům, divákům a hlavně Americe (ať už samotným úvodem kde se nám snaží režisér vtipně podat útok na WTC nebo tím, že Bush a Ládin jsou vlastně velcí přátelé, kteří spolu čas od času uzavřou nějaký ten obchod). Film se sice nesnaží tvářit ani trochu vážně ale na druhou stranu v něm není nic co by dokázalo inteligentního divaká pobavit. Musím také uznat, že jako znalec původní hry jsem čekal větší masakr ale i tak je zde více než dost mrtvých hlavně co se týče masakru dětí. A pokud jste si říkali kde bere Uwe peníze na své filmy tak zde vám to vysvětlí, jelikož si ve filmu zahrál sám sebe. Je vidět, že Uwe se prostě ničeho nebojí a je mu úplně jedno co si o něm budou myslet diváci i kritici. Uwe je blázen a kdyby měl zbraň nejspíš by chodil po ulicích a zabíjel lidi. On však dostal do ruky kameru a pokouší se zabíjet tímto způsobem. A když jsem viděl výčet her, které se ještě chystá natočit měl bych se začít modlit aby ho někdo zastavil. Jednu hvězdu jsem dal hlavně za režisérovu odvahu.
Fingon
16 896 bodů
4
Další Uweho sračka, ovšem tentokrát je svým (a dosti úchylným) způsobem zábavná - pokud dokážete zapomenout, že se v tomhle veledíle střílí dětičky, kočárek s miminem je rozmašírovaný na kaši dodávkou, co se ani nesnaží přibrzdit a bílá kočka je tu použita jako tlumič pro pistoli. Na straně druhé si střílí z náboženských fanatiků, George Bushe a taky se tu střílí do Uweho, načež do rozkroku zasažený režisér pronese památnou větu "Ich hasse videogames." Co byste taky chtěli za film zaplacený z nacistického zlata, že? Dialogy tentokrát netrhaly mé vzácné uši, protože jsem to viděl v němčině se španělskými titulky a přes to odposlouchané slovenské titulky, které pokrývají tak třetinu dialogů. BTW, tohle je asi zatím finančně nejméně úspěšný film našeho milého Vola... Asi nebudu mít chuť vidět to znovu, ale kdybych to náhodou viděl v angličtině, tak asi dám mnohem nižší hodnocení.
Spooner
Spooner
15 874 bodů
2
Tak a Uwe je tu zase. Tentokrát nám chtěl předvést kontroverzní, politicky nekorektní a vtipnou komedii. No a zase se mu to nepovedlo. Je sice fakt, že dva tři nápady se tu překvapivě i našly, ale i ty Uwe zazdil v nějaké trapnosti co přišla potom. A co na tom, že si chtěl udělat tvůrce srandu i sám ze sebe, když to nakonec působí spíš opačným účinkem. Je to prostě demetní, příběh nemá logiku, všechny ty rádoby přemrštěné scény jsou trapné a já být příbuzný některé z obětí 11. září, tak ho snad zabiju. Prostě další shit, tentokrát s malým probleskem průměrnosti, ale pořád shit.
ZkuKol
12 290 bodů
0
Uwe Boll = sračka. Výjimečnost tohoto filmu, Boll tu hraje sám sebe, snaží se být sarkastický a pak mu rozstřelí rozkrok. Nekoukejte se na to!!!
M3lios
M3lios
9 141 bodů
6
Je to síce priemerná komédia no mňa to bavilo. Ako hovorí názov bol to totálny úlet! Uwe sa za tých pár rokov od vydania House of the Dead naučil používať efekty, kameru, hercov a nakoniec scenár. Uwemu sa nedá, ale uprieť fakt, že sa mu v podstate podarilo presne natočiť zmysel a dianie hry, čo z toho robí tak strašnú prdel. Over the top prehnaná, nekorektná komédia tak ako aj originálny Postal. Kto máte radi ofenzívne a brutálne komédie si prídete na svoje. Zatiaľ prvý celkom solídny film od Uweho ,ktorý nieje guilty pleasure. Za pobavenie a za nadržaného Uweho ako kameo, ktorého zabije tvorca Postal dávam aspoň 3* ...
Tom Hardy
Tom Hardy
8 369 bodů
4
Ve své podstatě až zajímavý film:) Málokdy se sejde tak obdivuhodný režijní antitalent s tak pramalou soudností, ohromnou drzostí, arogancí a ještě k tomu poměrně solidním rozpočtem (přeci jen je vidět, že to nestálo deset tisíc dolarů). Postal je fascinující už z toho hlediska, že v něm Boll prvně ve své kariéře není jen filmařsky neschopný, ale současně je i okatě namyšlený. Na druhou stranu se mu v Postalu čas od času skutečně podaří vstřelit nějaký povedený vtip (třeba hledání klíčků mi přišlo jako roztomilý nápad). Samozřejmě většinu času vládne trapnost a naprosto nesmyslný průběh děje, je to ale (i na Bolla) tak přepálené a absurdní, že to vlastně docela dobře uteče… 30%
Deywik
Deywik
4 968 bodů
0
pred podle hry vole..aspon vim jak to bylo s dvojcatama..ten zacatek je jediny co uslo jinak utrpeni strasny kurva.. :(
naytsirk
naytsirk
4 769 bodů
4
Kdyby to bylo tak o dvacet minut kratsi, tak dam klidne s cistym svedomim tri, ale co je moc, to je moc....
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
8
Moc nekoukám na ztřeštěné komedie, a tak možná nedovedu poznat, která je dobrá, a která ne. A možná proto mě tahle docela příjemně překvapila. Bylo to hezky nekorektní a objevilo se tam spousta věcí ze hry - a to včetně tlumiče z kočky. Prostě docela dobrý.