Bláznivá komedie, která zcela vystupuje mimo tradiční téma a styl Larse von Triera. Majitel IT agentury si vytvořil postavu imaginárního šéfa, ale když chce firmu prodat, nezbývá mu než najmout podřadného herce, který bude zaskakovat nejen při jednáních. (FebioFest 2007)
Snad první "normální" Trier ale i přesto docela nuda. Zajímavý nápad sliboval hodně zajímavých a vtipných situací ale Trierův styl humoru jde poněkud mimo mě.
Absolutni abusrdita, díky které jsem si znovu ověřil, že si s panem Trierem moc nerozumíme. Ten nápad byl přitom docela dobrý, ale já jsem ten styl a děj prostě moc nepobral.
Trier opět nezklamal... Z ponuré Manderlay odjel zpět do Dánska a otrokářské drama vystřídala bláznivina hodně těžkého kalibru... Lars von Trier si znovu hraje nejen s divákem, ale neskutečně si pohrává i s hlavními hrdiny, které smaží v pekelně horkém oleji a dává jim minimum možností. Chudák Kristoffer, jehož smyslem života je ultraminimalistický Gambini, se musí pohybovat v pro něj naprosto odtažitém světě, z čehož musí nutně vznikat absurdní situace, které balancují buď na hranici frašky ("Podzim na venkově je dusný...") nebo se drsně dotýkají hořkosti života, jenž "je jako Dogma95"... (tiskárna...). Trier opět boduje s dogmatickým pojetím, narušuje kontinuitu obrazu, překvapuje dokonale vybroušeným scénářem s nečekanými zvraty. Svými vlastními vstupy do filmu a komentováním děje snímek zdánlivě zlehčuje, což potvrzuje úvodním konstatováním, že za touhle komedií není nic jiného, než se pobavit a zapomenout. Ale to by nebyl Lars von Trier... Už jen vztah Ravn - Kristoffer stojí za hlubší zamyšlení... Pro mě zatím jednoznačně nejlepší komedie roku (včetně toho minulého..:-)
'Kdo je tady ředitel?' je jedním z mála filmů, kde Lars von Trier experimentuje s komediálním žánrem, což je odklon od jeho obvyklých dramatických a temných témat.
'Kdo je tady ředitel?' je satirou na korporátní kulturu a zkoumá téma identity a role ve společnosti.
Film 'Kdo je tady ředitel?' je natočen v unikátním stylu zvaném Automavision, který Lars von Trier vyvinul. Tento styl zahrnuje automatizované nastavení kamery, což znamená, že záběry jsou náhodně vybrány počítačem.