Recenze filmu Stopař

60%

Komentáře a recenze 10

Chrustyn
Chrustyn
43 169 bodů
6
No, musím uznat, že jsem celkem překvapen. Klasickou verzi Stopaře jsem viděl nedávno, takže si ji velice dobře pamatuji a tato "upgradovaná" verze mu rozhodně nedělá ostudu. Nedá se říct, že by remake šel svojí vlastní cestou a ve skutečnosti moc inovace nepřinese ale i tak se jedná o slušnou a dobře natočenou zábavu. A i když Bean (myslím Seana) není tak psychopatický jako Hauer, roli šílence zvládá s přehledem.
31 728 bodů
7.5
Pěkný thriller s prvky hororu. První polovina filmu dávala smysl, mělo to spád a jednoduché zpracování se mi velmi líbilo. Po honičce s vrtulníkem už mě děj přestal bavit, protože je nesmysl, aby ho z vrtulníku nenahlásili a podezřelí byly stále ti dva mlaďasové. Ale i přes tuto chybu, která mi film dosti pokazila hodnotím stále velmi dobrými 75%.
kunafix
kunafix
20 072 bodů
6
Kdo viděl originál, musí vědět, že tento remake je docela zbytečnej. Sice dobře vyplní mezeru s ženskou postavou (v původním filmu to byla náhodná servírka), ale nejpodstatnější scény, nebo alespoň jejich základ, zůstaly vlastně stejné. Rutger Hauer nebo Sean Bean? Těžká volba, beru oba. Nemůžu říct, že by mě to nebavilo, ale prostě jsem viděl už viděné. Navíc logika s tím, že John Ryder vždy ví, kde a jak a co a kudy a vždy mu všechno vyjde a vždy je o krok dopředu a vždy je tam, kde být má, je i v tomto remaku stejně nesmyslná. Během filmu jsem vytáhl asi jen 2 šušně, což není tak špatné, chch. PS: jo a toho digitálního králíčka hned na začátku, si mohli ušetřit. Né kvůli tomu roadkillu, ale proto, že bylo hned poznat, že je digitální...
Spooner
Spooner
15 806 bodů
6
Originál jsem neviděl, takže nemohu porovnávat. Tohle ale nakonec bylo docela dobrý.Ta první půlka filmu byla sice dost velká nuda. Napětí žádný, akce taky ne a herci až na Beana děs. Pak se to ale nějak zlomilo a začalo to docela dobře odsejpat a dobrý tempo vydrželo až do konce. Stopáž je naštěstí krátká, na vyvražďovačku akorát. Naštěstí je ke konci čím dál více akce, která je dobře natočená. Sean Bean si tuhle roli užil a já ten film nakonec trochu taky. Taková malá jednohubka na večer.
11 176 bodů
7.5
Věru výborná podívaná. Přímočarý děj a vcelku pěkný příběh. Vynikající remake plný napětí. Sean Bean ztvárnil opravdu dobře drsného a chladného psychopata. Perfektní scénka s kamionem.
Rollman1
5 561 bodů
10
Původní snímek jsem zatím neviděl, ale určitě se na něho taky dostane, tím pádem nemohu srovnávat a budu komentovat jen tento. Skvělé, famózní a nevím co ještě. Napínavé od začátku do konce. Bean je frajer a jako zmetek v tomto snímku byl vážně uvěřitelný. Neskutečný psychický i fyzický teror. Gore taky pěkné. Po zhlédnutí tohoto filmu jsem si do auta koupil tři brokovnice, jednu bazuku a tři romy do kufru, protože, jestli někdy někomu zastavím a on mě bude chtít zabít, tyhle tři věci se o něho postarají. Romové jen tehdy, když bude mít nůž ze železa.
Harapes
Harapes
5 019 bodů
10
Mě se to líbilo,prostě jsem se bavil a o to přece jde.Dobrá odreagovačka.
kery-
kery-
3 671 bodů
8
Další film na který z minulých let rád vzpomínám. Pro mě je tento remake mistrovským dílem ve své kategorii, film si mě získal od první minuty. Skvělé obsazení, hudba, kamera, prostředí, akční scénky... Vše se perfektně doplňuje a pro diváka vzniká parádní podívaná. Takhle má prostě vypadat remake. Díky bohu, že Bay nedostal tolik prostoru. To co měl, kupodivu zvládl skvěle ale víc raději ne.. A co se týče Sophie Bush, nic více šukézního jsem v životě neviděl (podpořeno super out-fitem ve filmu)!
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7
Velmi dobrá scéna:roztrhnutí těla,velmi působivý záporák: pořád jsem měl nutkání rožnout světlo,protože jsem pořád ve tmě viděl stín chlápka v kabátu s nožem v ruce.A při závěrečných titulkách jsem tleskal jak nikdy,protože nikdy extra "nefandím" ženské v hlavní roli v tomhle žánru :pp ale Sophii Bushové jsem to opravdu přál aby ho dostala i kvůly mě (mému stínu).
EifelCZ
EifelCZ
3 312 bodů
10
Horory moc nemusím, stejně tak vím, že dneska se točí nebřeberný množství blbých a zbytečných hororů. Možná je to tento příklad, ale film byl pro mě velice příjemným zpestřením nedělního večera. Moc jsem se u toho bavil, teda néé, že bych skákal radostí, když došlo k nějaký drsný vraždě, ale i tak to pro mě byla dost dobrá jízda s ohromným množstvím mrtvol. Určitě se Vám stalo někdy to samý, chytne Vás nějaký film, o kterým si říkáte, že to bude hovadina a pro mě je to tenhle film. A i když jsem si myslel, že se dneska točí jedna hororová zhovadilost za druhou, což je většinou pravda, ale občas se objeví výjimka, jako je tahle. Stále nezapomínám na to, že filmy tu jsou hl. proto, aby jsme se u nich bavili. A já sem se u STOPAŘE bavil přímo fantasticky.