Sam Treadwell je bohatý obchodník. Protože tráví v práci hodně času a se ženami není zrovna nadšený (a taky je to móda), má androidí manželku Cherry 2000. Údajně ten nejlepší model androidích žen, jaké kdy byly vytvořeny. A když se Samovi při jedné vášnivé scéně v kuchyni na podlaze plné vody manželka zkratuje, nezbývá než sehnat novou. Ale jak? Tento model už se nevyrábí roky a ani na černém trhu ji nelze sehnat. Rozhodne se proto vydat s E. Johnson (Melanie Griffith) do pásma, kam není zrovna radno se vydávat. Prohánějí se tu gangy ve stylu Šíleného Maxe a kradou a zabíjejí. Ale jeho průvodce je nejlepší a tak ho dovede do obrovského skladiště, kde je spousta androidů. A tak už pak stačí jen vložit paměťový disk... Jenomže, co když je maso a krev přece jen lepší než kov a plastik?
Typické dobové béčko, kde může být úžasným akčním hrdinou každý (tentokráte modelka Melanie Griffith a ležérní klon Emilia Esteveze), byť tentokrát v rámci originálnějšího prostředí a pár zajímavých futuristických motivů. Vize budoucnosti, kde bohatí žijí v městech obklopeni krásnými ženskými roboty, zatímco postapokalyptický venkov nemá daleko od Šíleného Maxe, má jistě potenciál, stejně jako jeho emancipační rovina, ale scénář se evidentně zasekl na bezpáteřním ždímání osvědčených či bídně vykreslených vzorců, kde snaha o originalitu po slibném úvodu dobrovolně ustupuje nenáročné a často neskrývaně vtipné oddechovce (přijetí likvidace záporáka je dokonale osmdesátkově roztomilé). A vlastně se na to dá koukat bez nějaké divácké újmy.