Recenze filmu Sejmi je všechny

67%

Komentáře a recenze 21

47 150 bodů
7.5
Rok 2007 nám nabídl pozoruhodnou akční podívanou jehož název zcela odpovídá popisu děje. Sejmi je všechny už od prvních minut pálí ostrými a šlape na to opravdu pod plným plynem. Clive Owen je sympaťák a jde na něm vidět,že si rolí užívá. Přidejte k tomu i krásnou Monicu a máte vystaráno na skvělou podívanou.
Chrustyn
Chrustyn
43 169 bodů
4
Akční filmy mám fakt rád a nevadí mi když nejde o příběh ale hlavně o akci. A přesně tímhle pravidlem se řídí i tento film. Akce střídá akci, mrtvoly se počítají na desítky a krví se rozhodně nešetří. Avšak aby takový film mohl fungovat měl by mít charizmatické herce a hlavně dobrého režiséra. Clive Owen jako hlavní hrdina není špatný ale občas se snaží být cool za kažou cenu a ne vždycky se mu to daří, Monica Belluci je ve filmu jen proto aby ukázala, že vypadá pořád velice dobře a Paul Giamatti si zde sice zahrál dobrého psychouše ale do role se podle mě nehodí. Takže herecké obsazení by se dalo přežít a teď k režisérovi nebo spíše k tomu jak začínající Michael Davis zvládá akční scény. No, popravdě řečeno je nezvládá vůbec. Přestřelek je ve filmu více než dost ale ani jedna mě nezaujala. Přestřelky jsou špatně sestříhané a většinou se odehrávají v duchu, že nesmrtelný hrdina proběhne místnostní a všechny padouchy postříli. Takže akční scény nemají vůbec švih a když si ještě připočtu neuvěřitelně špatný výběr muziky nemůže z toho vyjít nic dobrého. Tudíž pro fetišistické vyznavače Johna Woo (ke kterým se také řadím:)) tato podívaná opravdu není. Je sice pravda, že se ve filmu najde pár dobrých nápadů (přestřelka za volného pádu nebo při sexu a občasné použití mrkve jako smrtící zbraně) ale výsledný dojem to nezachrání. Kdyby se filmu ujal nějaký zkušenější režisér mohla z toho vyjít pohodová akční podívaná ale takhle to je jen podívaná u které se budete spíše nudit a když skončí, rychle na ní zapomenete.
kunafix
kunafix
20 072 bodů
8
No to byla ale kravina!!! Ale super kravina! Tolik absurdností v jednom filmu jsem ještě neviděl. Ale kupodivu to funguje. Nevěděl jsem třeba, že mrkví se dá zabít člověk. Nevěděl jsem víc věcí. Teď už to vím. A hlavně vím jedno: ze všech trapáren, co se poslední dobou točí, je tohle trapárna nejzábavnější a tvůrci se nesnaží brát to vážně. PS: šukací scéna, chchchchchchchch, nejlepší moment filmu, chch.
16 069 bodů
7
Zřejmě jeden z nejbizarnějších filmů vůbec, který je natočený viditelně pod nějakými podpůrnými látkami. Je to svižné, je tam Clive Owen a krásná Monica Belucci, ale absolutně netuším o čem to bylo. Na druhou stranu název je všeříkající jak v češtině, tak angličtině. Chápu ale, že režisér už dostat možnost točit další film nedostal.
Spooner
Spooner
15 806 bodů
6
Tak na tohle jsem se docela těšil. Podobné akčňáky, které jsou správně ulítlé a zábavné, nikdy neurazí. Tady to ale vyšlo jenom tak z půlky. Nápady a dostatečný nadhled tomu nechybí. Příběh je jedna velká patlanina, ale to tady není podstatné, protože se nebere vůbec vážně. Clive Owen navíc hraje toho killera, kterého jsme v jeho podání chtěli vždycky vidět a je vážně dobrej. Jeho protivníkem je navíc Paul Giamatti, kterej si svou roli náramně užívá a je snad ještě lepší než Owen. A pak je tam ještě Monica Belucci, které to pořád ještě sluší. V hereckém obsazení a ve scénáři problém není. Problém je totiž v režii. Michaelu Davisovi totiž moc nejdou točit akční scény a někdy zabijí veškerý potenciál, který v nich je. Jindy je zase neumí vyždímat na maximum. Zvláště v první půlce jsou ty akční scény dosti nepovedené. A to je u filmu, který je postaven na akci, docela problém. I tak je to ale docela sranda. Hlášky fungujou, docela rychle to uběhne a hraje k tomu pořádnej rockovej soundtrack. Mohlo to bejt ale o dost lepší.
ZkuKol
12 290 bodů
6
Ano, je to hovadina se scénářem napsaným během svačinové pauzy, ale kdyby se tvůrci vyhli občasným slovním exhibicím a vykašlali se na nějaké psychologické vykreslování postav a jejich motivací, a místo toho sehnali charismatičtějšího záporáka a ještě trochu přitlačili na "akční" pilu, mohli být slavní. Takhle vznikla "jen" dobrá zábava, na kterou se musí koukat s "vypnutým" mozkem.
11 176 bodů
5
Chvílemi trapné ale hustě akční s přehnanými scénkami a dost vtipné. Tak nevím jak a co mám hodnotit. Za akce bych dal 70% ale za přehnanost a nelogičnost odpad. Budu objektivní a dám průměr.
  • Akce
  • Humor
  • Scénář
headhunter
headhunter
10 287 bodů
8
Hned od začátku film nabírá pěkné obrátky a až do konce má rychlý spád, takže to odsejpá a já se nenudil. Smál jsem se každou chvíli, ale opravdový výbuch hlasitého se dostavil se "vzdušnou bitkou", to se jen tak nevidí. Jinak úvod nedoporučuji nastávajícím maminkám, no vlastně možná jim ho nedoporučím celý. P.S. Konečně vím, na co je mrkev!
9 986 bodů
6
Začátek skvělý, ale potom rychle ztratí obrátky. Přestože film nemá nijak dlouhou délku, tak bych ho stejně zkrátil alespoň o dvacet minut. Akční scény se houpou, některé jsou skvělé a některé jsou nudné. Hlavní hrdina je celkem OK. Některé hlášky jsou trochu vypuštěné do prázdna, ale některé naopak trefné. Např. Jaký je rozdíl mezi ženou a pistolí, na pistoli můžete dát tlumič. :D Určitě film neměl být seriozní, ale nýbrž jen zábava, kterou ale nejvíce dostává děravý scénář. Ps: Triky jsou až moc digitální, např. Skok z letadla. Je jasně vidět, že je vše točeno před zeleným plátnem.
Patrikcz
Patrikcz
9 420 bodů
4
Film plný akce a mrkví. Přestřelky jsou místy tak přehnané jak jen to jde. Příběh je docela ujetý, vše ovšem zachraňují mraky vtipných hlášek, adrenalinová hudba a trojice docela známých herců a samozřejmě již zmiňovaná všudypřítomná akce.