Námětově se jedná o příběh člověka vyhledávaného coby specialistu v řidičském umění na nelegální práce, jako je třeba odvážení lupičů z místa činu. Že by se tady Luc Besson inspiroval při psaní scénáře svého počinu ´Kurýr´? Pevný jednoduchý děj s několika automobilovými honičkami, které mají takovou energii, že ani pro zvýšení dramatičnosti nebyla použita hudba. Jen burácení motorů a hvizd pneumatik a přesto jsou napínavé. Klasika z konce 70. let kupodivu neztrácející na sobě vůbec nic. Po divácké stránce je působivá i dnes.
Legendární kultovka. Obsah je napsanej špatně - né, že policajti chytí ho a on jim pomáhá. Policajti chytí někoho jinýho a ten jim má pomoct toho řidiče dostat. Honičky a automobilové vyprcávky jsou klasika a zpracované poctivě, jak za starejch dobrejch časů. Jde vidět, že je to film ze starejch dobrejch časů. Isabelle Adjani byla hezká, ale ten klobouk měla někam zahodit. Herecky jsou všichni průměrní, děj je nadprůměr, šílená trumpetovitá hudba mě místama dostala.
Pedál k podlaze
Solidní snímek. Zajímavé honičky, sympatický hlavní hrdina, krátká stopáž a fanatický policajt. Vhodná kombinace a k tomu dobrá režie, klasika žánru Waltera Hilla.