Hodinové násilnické drama Davida Wheelera, známého především svou televizní tvorbou, rozehrává vlastní pojednání mezi dvěma anglickými dělníky, kteří tráví jejich chvíle volna debatami o Churchillovi, případně psích dostizích, zamyšleným hleděním do vybraných novin, v nich zvláště pak do bulvárních rubrik. Když se jednoho dne v baru, jenž se obvykle stává jejich útočištěm, objeví známý filmový herec, o kterém se právě dočetli v haldách prakticky nijak důkazy nepodložených informací, lépe řečeno klepů - pochopitelně jeho šance ubránit se surovému přivítání zmíněných sociopatů jsou více než minimální.
Pro většinu fanoušků byl ještě donedávna tento prakticky za normálních okolností nesehnatelný snímek asi největší neznámou ve filmografii herce Ala Pacina (v tomto případě i producenta), jelikož nebyl natočen pro klasickou velkou americkou kino-distribuci, o čemž svědčí už samotná jeho premiéra, která se konala u příležitosti tematického semináře v New Yorském Muzeu moderního umění. Naštěstí pro jeho skalní přívržence byl vloni v létě uveden ve Spojených státech na nosičích DVD.