Malý plechový panáček se snaží utéct před malým destruktivním miminem. Záchranou se stává prostor pod pohovkou v jeho pokoji. Kdo má ale ten dětský pláč a naříkání vydržet? Najde panáček odvahu vylézt ven a bude si s ním miminko vůbec hrát?
Pixarovský kraťas z konce osmdesátých let pojednává o tom, kterak se cínová natahovací hračka ocitne v jedné místnosti s divokým, velkým a destruktivním dítětem, jež má všechy hračky, které chce a začne se ho bát a schovávat se pod gaučem. Když však dítě spadne a ublíží si, hračka splní své poslání a dítě rozveselí. Dojemný příběh z pera legendy pixarovského studia, Johna Lassetera.
V záverečných titulkoch je pod "Also appearing" (tz. Tiež sa objavili) medzi hračkami spomenutý RenderMan. To je názov animačného programu, ktorý vytvoril a používa PIXAR.
Na papierovej taške, ktorú na seba prevráti dieťa, môžeme vidieť doftedajší znak PIXARu.