Recenze filmu Země zombií

77%

Komentáře a recenze 74

9 986 bodů
8
Zombieland je to nejlepší, co mohlo na motivy zombie komedie vzniknout. Výborní herci, skvělý scénář, parádní akce a nezapomenutelné postavy. Doufám, že se druhého dílu někdy dočkáme, protože by byla škoda (a navíc by bylo studio blbé), kdyby se druhý díl neuskutečnil.
Wally007
Wally007
9 610 bodů
8
Neskutečná řezničina u které se výborně pobavíte...Woody byl skvělej a scéna s B. Murrayem luxusní. Super film na večer!
Patrikcz
Patrikcz
9 420 bodů
8
Podle mě nejlepší film se zombie. Skvělý Woody Harrelson i pro mě dosud neznámy Jesse Eisenberg, spousta skvělých scén (Bill Murray a jeho dům :-)), perfektní konec v zábavním parku. Prostě sečteno podtrženo solidní komedie- 80%
M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Len málo zombie filmov je komediálnych. A len málo z nich dokáže podať smrť tak záživne a entuziasticky ako práve Zombieland. Zombieland sa nedrží žiadnych predom stanovených pravidiel (ak nerátam pravidlá hlavnej postavy) a ide si svojou vlastnou cestou. Začína a končí tam kde si zmyslí ,zabije si koho chce a porozpráva si príbeh aký chce. Filmu vôbec nechýba zvláštny ,zvrátený a priostrený humor. Woody Harrelson a Jesse Eisenberg sú neskutočná topka tohto filmu a bez iných hercov si to neviem predstaviť. Naopak Ema Stone mi príde ,že tu má až príliš málo miesta. Ale ako taká "neúplná rodina" funguje táto parta perfektne a zamilujete sa do nich. VERDIKT: Zombieland sa nebojí byť iný v už tak moc fádnom zombie žánri a ukázať ,že prehnané komédie sa ešte stále dajú robiť a nemusí ich tvoriť zrovna Edgar Wright (u mňa ,ale stále vedie Shaun of the Dead). Udeľujem 75% za zabitie Billa Murrayho a teším sa na pokračovanie - Rana Istoty.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 369 bodů
8
Zombieland je přesně tím, co slibovaly trailery – komediální taškařicí, která s nadsázkou bere konec světa a na každém možném kroku se naváží do nějakých klišé. Je možná trochu zklamáním, že na rozdíl od Úsvitu mrtvých Zacka Snydera není Zombieland ani tak o hororu a akci, jako o ztracených existencích, které prožívají absurdní situace v ještě absurdnějších momentech (nicméně i na akci dojde a především finále v lunaparku je ztělesněním slova „cool“). Zombieland má potenciál kultovky pro lidi, kteří si umí představit Evil Dead zkřížený se Superbad. Třešničkou na dortu je cameo Billa Murrayho, který má kultovní status jistý. „Lituješ něčeho, Bille?“, „Ne... no, možná Garfielda“.
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Vlastně film bez scénáře, ale až na pár zbytečnejch keců je to hodně svižný a člověk se u toho baví (pokud má na to žaludek samozřejmě:-) ). Půl hvězdičky bych dal tvůrcům za smysl pro detajl a tím nemyslím make-up zombíků, ikdyž občas tam bylo i pár nelogických věcí, ale to už vem čert. Další půlhvězdička za Billa Murrayho, milé a zajímavé překvápko. Woody samozřejmě perlí, ten tomu dodal ty správný koule :-) 72%
Motinski
Motinski
7 589 bodů
5
Zábavný film bez nejakého väčšieho zaváhania alebo niečoho čo by otravovalo, no asi iba na jedno pozretie. Zombieland je vtipný, ale mohol byť aj viac. Má sympatické postavy, ale je ich málo. Príbeh je svieži, ale povedzme si úprimne, originalita chýba. Na názov filmu si spomeniem, ale konkrétne scény sa mi nezarujú do pamäti. Viac sa mi páčil žánrovo podobný Súmrak mrtvých.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
8
Konečně pořádná zombie-comedy:-D
Lord Mrdák
6 850 bodů
10
Jsem si říkal, že filmech o zombie už je hodně a že tohle bude otrava. Ale mýlil jsem se. Bavil jsem se dobře. Začátek sice nevysvětluje, kde se ti zombíci vzali a i konec je takový otevřený. Zato obsah filmu je téměř dokonalý. Z mého pohledu, se film vyvedl.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Naprostá šílenost, zhovadilost, ale v tom nejlepším slova smyslu. Tento snímek mě chytl a už nepustil. Naprosto dechberoucí míchanice hororu a komedie s pořádnou dávkou jak krve, mrtvol, zombí, tak na straně komedie vtípků, hlášek a hlavně zábavných situací. Postavy jsou skvěle napsané a výborně obsazené. Woody Harrelson "ruluje", tohoto herce jsem měl vždycky v oblibě a vždycky jsem si ho představoval v takovýchto rolích frajerů. Ostatní herci mu zdatně sekundují. K tomu všemu hraje skvěle vybraný rockovo-metálový soundtrack (úvodní titulky se songem Metallicy For Whom The Bell Tolls nepřekonatelný). Jedinou výtkou je snad poněkud krátká stopáž, protože bych na to vydržel koukat klidně o hodinku déle.