Tržby 2 miliony 071 tisíc Kč / návštěvnost 16 301 diváků / 130 kin
Blížící se svátky i chladnější počasí láká do kin čím dál více dětiček, jež vzaly s povděkem vánoční animák o Sobíkovi Nikovi. Nový film odstartoval daleko rázněji než první dva filmoví předchůdci, kteří řádili v kinech před více než 10 lety. Už teď se dá očekávat, že minimálně návštěvnost druhého snímku, který skončil na 20 tisících divácích, malý sob hravě překoná. Díky blížícím se Vánocům se pak dá jen těžko odhadovat, zda bude z dětského počinu trvalka, nebo o něj rodiče s ratolestmi brzy přestanou mít zájem. To je ostatně případ minulé novinky Looney Tunes: Žvýkačková pohroma, která nám ze 7. místa žebříčku klesla po týdnu až na 16. příčku. Uvidíme, jak si v tomto srovnání povede Sobík Niko.
Tržby 2 miliony 083 tisíc Kč / návštěvnost 16 000 diváků / 85 kin
Vlny stále okupují svou čtvrtou pozici a po minulém enormním skoku dále drží nově nabraný dech. Pokles o pouhou třetinu je vzhledem k patnácti týdnům v kinech a premiéře na streamu obdivuhodný. Zdá se, že ani možnost pustit si film Jiřího Mádla online diváky neodradila od návštěvy kina. Hit je už tak na dostřel hranici 800 tisíc diváků, kterou překoná v průběhu týdne a už se pomalu blíží na dostřel metě, která se ještě před pár týdny zdála jako nemožná. Dosud nejnavštěvovanější film roku, pixarovka V hlavě 2, už se totiž s 860 tisíci diváky ocitá prakticky na dohled. Vzhledem k neustávající formě by pak Vlny potřebných 70 tisíc návštěvníků ještě mohly nasbírat.
Tržby 2 miliony 831 tisíc Kč / návštěvnost 20 758 diváků / 48 kin
Venom si také stále drží velmi pěknou výdrž, díky zlevněnému nedělnímu vstupnému si dokonce připisuje nejmenší propady z celé top 5. Díky tomu má Tom Hardy na kontě už 243 tisíc diváků a předpokládaná hranice 250 tisíc diváků evidentně nebude konečnou. Venom se tak svým předchůdcům, jenž končili za hranicí 300 tisíc návštěvníků, přiblíží ještě víc, než se předpokládalo. Tato úspěšná franšíza tedy zůstane v podstatě na svém.
Tržby 4 miliony 185 tisíc Kč / návštěvnost 31 870 diváků / 126 kin
Nová Pyšná princezna nadále potvrzuje, že české publikum vzalo remake pohádkové klasiky na milost a vlastně si ho i dost oblíbilo. Návštěvnost znovu klesla o přijatelnou třetinu a z Pyšné princezny vyrostla trvalka, která bude před Vánoci jistě lákat další rodiny. Překonání hranice 200 tisíců diváků (aktuálně jich nasbíral film 135 tisíc) by tedy mělo být povinností.
Tržby 9 milionů 506 tisíc Kč / návštěvnost 61 949 diváků / 156 kin
Druhého Gladiátora naštěstí nezastihl obávaný pád a i druhý víkend lákal návrat antické značky publikum ve velkém. Mezivíkendově klesla návštěvnost jen o přijatelných 37 % a distributor už přepočítává 150 tisíc diváků. 200 tisíc návštěvníků by tedy mělo být hravě překonáno a dost možná se bude končit u třístovkové hranice. Což by bylo stále o zhruba 100 tisíc návštěvníků méně, než kolik před čtvrtstoletí přišlo na první díl. Vzhledem k obavám z kvalit celého projektu by se ale dalo jistě mluvit o úspěchu. Už nyní se Paulu Mescalovi daří v českých (a vlastně i světových) kinech nad očekávání dobře. Reakce na dvojku jsou sice rozporuplné, i přesto chtějí tento epický spektákl lidé vidět a udělat si názor sami. A to je jedině dobře.