tržby milion 242 tisíce Kč / návštěvnost 6205 diváků / 64 kina
Druhý víkend se u nás promítá pokračování hororové klasikyWilliama Friedkina z roku 1973, snímek Vymítač ďábla: Znamení víry. Film zkušeného režiséra Davida Gordona Greena se setkal s průměrným ohlasem. Prozatím na něj přišly 22 tisíce platících, kteří v pokladnách nechaly čtyři miliony korun. Celosvětově Znamení víry utržilo 107 milionů dolarů, přičemž tvůrce vyšlo na 30 mega, producenti mají tedy vyděláno. Lekce z efektivity jako v případě kultovního první Vymítače ďábla se však nekoná. Ten totiž utržil při rozpočtu 11 milionů dolarů fantastických 441 mega.
tržby milion 296 tisíc Kč / návštěvnost 7741 divák / 117 kin
Francouzský animák pro nejmenší Esa z pralesa dostal druhý film, který je aktuálně na čtvrté příčce žebříčku tržeb a návštěvnosti českých kin. Promítá se u nás necelé dva týdny a přišlo na něj 26 tisíc divaček a diváků, kteří za vstupenky zaplatili lehce přes čtyři miliony korun, tedy téměř shodně jako horor Vymítač ďábla: Znamení víry. První film Esa z pralesa se u nás promítal před šesti roky a za celou dobu uvádění ho viděly 52 tisíce platících. Pokud dvojka v kinech vydrží a zájem o ni se mimořádně nepropadne, mohla by se statistikám jedničky alespoň vyrovnat.
tržby milion 324 tisíce Kč / návštěvnost 4179 diváků / 28 kin
Třetí příčka patří hudebnímu dokumentárnímu filmu Taylor Swift: The Eras Tour. Snímek se stejně jako před týdnem promítal jen v několika málo desítkách kin, za tu dobu na něj přišlo 11 tisíc platících, kteří za vstupenky utratili necelé čtyři miliony korun. O poznání zajímavější jsou celosvětové tržby. The Eras Tour prozatím kasírovalo 160 milionů USD, z toho hned 130 mega ze severoamerických kin.
tržby 3 miliony 220 tisíc Kč / návštěvnost 16 900 diváků / 188 kin
Po šesti letech od uvedení historického dramatu Mlčení se do českých kin vrací novinka legendárního režiséra Martina Scorseseho, snímek Zabijáci rozkvetlého měsíce. Tříapůlhodinový epos pojednávající o chamtivosti, slabosti a touze po bohatství, která jde přes mrtvoly, přitáhl do sálů vzhledem ke své délce a těžkému tématu solidní počet vyznavačů mimořádné kinematografie. Lépe než Scorseseho novinka si v tuzemských kinech o premiérovém víkendu naposledy vedl jiný jeho film, Vlk z Wall Street (přišlo na něj 70 tisíc platících).
I zde se před devíti roky v hlavní roli představil herec Leonardo DiCaprio. Zabijáci rozkvetlého měsíce vznikli pro streamovací platformu Apple TV+, tvůrce vyšli na 200 milionů USD a prozatím v kinech utržili 44 mega. Další peníze potečou od předplatitelů streamovací platformy v řádu následujících měsíců. Díky očekávaným oscarovým nominacím bude snímek v centru pozornosti i v následujícím roce.
tržby 4 miliony 553 tisíce Kč / návštěvnost 26 392 diváci / 133 kina
Ačkoliv se oproti předchozímu týdnu zájem o Tlapkovou patrolu ve velkofilmu propadl o 26 procent, stačilo to i tentokrát na titul komerčně nejúspěšnějšího snímku víkendu. Za necelý měsíc mají tlapkáči na kontě čtvrt milionu divaček a diváků, kteří v pokladnách nechali 41 milion korun v rámci tržeb. V rámci žebříčku top 20 a dlouhodobých statistik patří Tlapkové patrole třetí místo po pixarovském animáku Mezi živly (293 tisíce platících) a historickém dramatu Oppenheimer (530 tisíc divaček a diváků). Ačkoliv je však Tlapková patrola kvůli všemožnému merchandisingu celosvětovým fenoménem, historické statistiky s kinotržbami nepřepíše. Patrola ve velkofilmu stála skromných 30 milionů USD a prozatím utržila 148 mega. Rekordman v této kategorii, snímek Super Mario Bros. ve filmu, má na kontě miliardu 362 miliony dolarů.