Miluji tě modře: Teaser - místo filmové upoutávky "pohodový" reklamní spot?

Režisér a producent Miloslav Šmídmajer dokončuje svůj čtrnáctý film. Miluji tě modře (2016) je další tuzemskou romantickou komedií, které mívají životnost týden nebo dva. Jenže tvůrci zmiňují, že vztahovku zfilmovali na základě scénáře kultovního Jaroslava Papouška (Intimní osvětlení, Lásky jedné plavovlásky, série Homolkovi).
Jaký je příběh filmu? David (Václav Jílek) tápe, bydlí u matky (Taťjána Medvecká), nedaří se mu v práci ani lásce. K osudovému setkání dojde v jednom pražském klenotnictví, kde potká krásnou a tajemnou Terezu (Denisa Nesvačilová). V čem je problém? Ona se rozchází s egocentrickým umělcem Igorem (Rosťa Novák), který se nemůže nechat nějakým Davidem jen tak zastoupit. Ale to není zdaleka vše...
Proč to v rámci představení filmové upoutávky píši? Protože z ní se o ději nic nedozvíte. A já se ptám, jestli jde o úlitbu sponzorům? 50 vteřinové video otevírá záběr na dámskou kosmetiku, nechybí logo TV Prima a pytlík s křupavými chipsy. A když jde o ten hudební podkres, hledám v titulcích Ráááádio Impuls... A ono tam fakt je! Ne, tohle si Papoušek opravdu nezaslouží.
Miluji tě modře vstoupí do kin 26. ledna 2017.

Související osoby


Související tituly


Související videa


Související články